Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:40"]Okei nyt rupee menemään jo sekoilun puolelle. Parempi jättää tämä tyttöraukka nyt rauhaan koska provosoituu vaan kaikesta mitä yritetään sanoa. Toivon onnea mutta kärsivällisyys loppuu jossain vaiheessa kaikilla. Varsinkin silloin kun alat vähättelemään sairautta jonka vuoksi moni on menettänyt rintansa tai jopa henkensä.

[/quote] Mieluummin vaikka kuolen siihen rintasyöpään kun elän seksittömän, surkean ja häpeällisen ja epänornaalin ja ruman elämän. Näin on.

[/quote]

Ketjuun on vastannut jo moni, joka on tubulaaristen kanssa saanut seksiä...

[/quote] No se ei nyt oo se pääasia! En oo tyytyväinen itteeni jos jään tän näköseks! Oon muuten erityisen kaunis mut haluun myös kauniit rinnat enkä mitään ellöjä ja epänormaaleja iljettäviä pötkylöitä! Hyi saatana!

Vierailija
82/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eiköhän me olla yritetty auttaa tarpeeksi. Lue jossain vaiheessa ( siis ap), uudestaan näitä meidän vastauksia. Täällä on nimittäin hyvin paljon viisautta.

Vierailija
84/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa oon mun teiniltä kuullu etten ymmärrä enkä IKINÄ voi ymmärtää. Hänen elämä on OHI. Ja nyt tätä samaa täälläkin, huoh.

Vierailija
85/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:57"]Juu eiköhän me olla yritetty auttaa tarpeeksi. Lue jossain vaiheessa ( siis ap), uudestaan näitä meidän vastauksia. Täällä on nimittäin hyvin paljon viisautta.

[/quote] Niinkun jo sanoin niin en todellalaan aio jäädä tälläseks vaikka te sitä aluutte ja yritätte tuputtaa sitä normaaliutta! Tällädet rinnat on ihan hemmetin epänormaalit ja ällöttävät! Vaikka sanoitte mitä! Ja se sairas 48v. nainen joka on vielä pitäny ne sairaat rintansa on totaalisen sekasin! Siis mitään noin ällöö en oo kuullukaan!!!!

Vierailija
86/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:59"]Kuinkahan monta kertaa oon mun teiniltä kuullu etten ymmärrä enkä IKINÄ voi ymmärtää. Hänen elämä on OHI. Ja nyt tätä samaa täälläkin, huoh.

[/quote] Sun teinis on ihan oikeessa! Te luulette että kaikki on normaalia! Idiootteja te ootte... Ette osaa mitenkään auttaa, lisöätte aan mun pelkoa entisestään. Mutta se teidän tavote tällä palstalla ilmeisesti onkin, alaikäsen tytön kiusaaminen ja pelottelu!

Vierailija
87/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:57"]Juu eiköhän me olla yritetty auttaa tarpeeksi. Lue jossain vaiheessa ( siis ap), uudestaan näitä meidän vastauksia. Täällä on nimittäin hyvin paljon viisautta.

[/quote] Niinkun jo sanoin niin en todellalaan aio jäädä tälläseks vaikka te sitä aluutte ja yritätte tuputtaa sitä normaaliutta! Tällädet rinnat on ihan hemmetin epänormaalit ja ällöttävät! Vaikka sanoitte mitä! Ja se sairas 48v. nainen joka on vielä pitäny ne sairaat rintansa on totaalisen sekasin! Siis mitään noin ällöö en oo kuullukaan!!!!

[/quote]

Onneks tiedät jo ton nyt. Pitäiskö sun mennä nyt syömään iltapala ja sit nukkuun?

Vierailija
88/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:57"]Juu eiköhän me olla yritetty auttaa tarpeeksi. Lue jossain vaiheessa ( siis ap), uudestaan näitä meidän vastauksia. Täällä on nimittäin hyvin paljon viisautta.

[/quote]

Onneks tiedät jo ton nyt. Pitäiskö sun mennä nyt syömään iltapala ja sit nukkuun?

[/quote] Ai minkä tiedän???

Vierailija
89/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt vois niitä vastauksia kyl pikkuhiljaa alkaa tulla jumalauta!

Vierailija
90/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/kasvu_ja_kehitys/tyttojenmuutos/rinnat/

Lue tuo. Rinnat kehittyy hitaasti eikä sun oo vielä sellaiset kuin ne on sulla aikuisena. Aikuisenakin ne vielä muuttuu.

Vierailija
91/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi...

Vierailija
92/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, kun rinnat alkavat kasvaa, tavallisesti nännit kasvavat aluksi ja tämä vaihe voi jatkua 1-2 vuotta, kunnes rinnat alkavat pyöristyä, sinullakin voi aivan hyvin olla tästä kyse. Älä stressaa turhista! Ymmärrän sinua, minäkin mm. pelkäsin rintasyöpää ja pelkäsin, että rinnoistani tulee rumat silloin kun rintani alkoivat kasvaa, mutta pelot olivat aiheettomia. Kunpa voisit jutella jonkun aikuisen kanssa huolistasi.

Vierailija
93/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas mun oppilaat ovat tulleet nettiinkin. Mikään ei ikinä hyvin eikä kukaan kerro mitään ja ei mulle kukaan ole kertonut monelta koulu alkaa. :)

Koulu alkaa huomenna yhdeksältä ja terveydenhoitajan kanssa voit jutella rinnoista. Hyvää yötä!

Vierailija
94/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kaiken todennäköisyyden mukaan mitä 88 sanoi mutta me ei voida luvata sitä sulle. Ja lupaus taitaa olla ainoa minkä kelpuutat vastaukseksi.

Vierailija
95/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:17"]Älä huoli ap, kun rinnat alkavat kasvaa, tavallisesti nännit kasvavat aluksi ja tämä vaihe voi jatkua 1-2 vuotta, kunnes rinnat alkavat pyöristyä, sinullakin voi aivan hyvin olla tästä kyse. Älä stressaa turhista! Ymmärrän sinua, minäkin mm. pelkäsin rintasyöpää ja pelkäsin, että rinnoistani tulee rumat silloin kun rintani alkoivat kasvaa, mutta pelot olivat aiheettomia. Kunpa voisit jutella jonkun aikuisen kanssa huolistasi.

[/quote] Kiitos tästä. Tää on hyvä vastaus. Mun rinnat alko kyllä kasvaa jo 2-3 vuotta sitten, tarkottaako se siis että nw vo muuttua tästä vaan pahemmiksi kun kehitys ei oo ihan alkuvaiheessa?

Vierailija
96/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:17"]Älä huoli ap, kun rinnat alkavat kasvaa, tavallisesti nännit kasvavat aluksi ja tämä vaihe voi jatkua 1-2 vuotta, kunnes rinnat alkavat pyöristyä, sinullakin voi aivan hyvin olla tästä kyse. Älä stressaa turhista! Ymmärrän sinua, minäkin mm. pelkäsin rintasyöpää ja pelkäsin, että rinnoistani tulee rumat silloin kun rintani alkoivat kasvaa, mutta pelot olivat aiheettomia. Kunpa voisit jutella jonkun aikuisen kanssa huolistasi.

[/quote] Kiitos tästä. Tää on hyvä vastaus. Mun rinnat alko kyllä kasvaa jo 2-3 vuotta sitten, tarkottaako se siis että nw vo muuttua tästä vaan pahemmiksi kun kehitys ei oo ihan alkuvaiheessa?

Vierailija
97/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi muuttua paremmiksi tai pahemmiksi. Sitä on aivan mahdoton tässä tietää.

Vierailija
98/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo herätköäää

Vierailija
99/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuu

Vierailija
100/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko äidilläsi, tädeilläsi tai  isoäideilläsi tubulaariset rinnat (myös isänpuolen sukulaiset mukaanluettuna)?

Aika suurella todennäköisyydellä saat samantyyppiset rinnat, kuin jollain näistä sukulaisistasi, on sitten ihan sattumaa periytyykö ne isän vai äidin puolelta.

Äidilläsi tuskin on nyt samanlaiset rinnat, kuin teininä, mutta voithan kysyä häneltä, millaiset hänellä oli esim. kaksikymppisenä.

Voit ihan hyvin kysyä, ei sitä tarvitse nolostella yhtään.