Tubulaariset rinnat?
Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:02"]Tubuista ei ole yleensä muuta haittaa kun ulkonäkö, joka ei tosiaan ole kaunis. Osalla voi olla kuitenkin imetysvaikeuksia, itselläni oli: maito ei noussut ensimmäisen lapsen kohdalla ollenkaan, toisen kanssa nousi mutta ehtyi hyvin nopeasti ja sitä oli vaikea pitää yllä.
[/quote] Tää ei ollu mun kysymys!
No, kyllähän tuo 2 tavallaan kuitenkin vastasi kysymykseesi: kyllä, tubulaariset rinnat ovat ja pysyvät. Totuttele ajatukseen.
Miten äitisi voi olla tietämättä rintojesi mallia? Eikö hän koskaan näe sua alasti?? Mars äidin puheille ja sitten vaikka lastenkirurgin vastaanotolle, niin pääset pohtimaan asiaa.
Mitä jos nyt menisit sinne lääkäriin keskustelemaan tästä asiasta? Saat samat vastaukset tänne, kuin edelliseenkin keskusteluun. Pahimmassa tapauksessa tilanteesi on korjattavissa leikkauksella.
Hei haloo! Ei kai 13-vuotias nyt mene rintojaan leikkauttamaan esteettisistä syistä. Voi hitto teidän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:06"]No, kyllähän tuo 2 tavallaan kuitenkin vastasi kysymykseesi: kyllä, tubulaariset rinnat ovat ja pysyvät. Totuttele ajatukseen.
[/quote] Eikö ne mun ikäswllä muka voi muuttua enää?!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:15"]
Eikö mun rinnat tosiaan enää muutu?!?!?!
[/quote]
Mitä sinä teet meidän tuntemattomien vastauksilla? Minusta tämä asia on saanut sinulla aivan liian suuret mittasuhteet. Ei kannata googlettaa ja pohtia asiaa koko ajan.
Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
Tubulaarisia rintoja korjataan julkisessa terveydenhuollossa, mutta epäilen, ettei vielä sinun ikäiseltäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
Tubulaarisia rintoja korjataan julkisessa terveydenhuollossa, mutta epäilen, ettei vielä sinun ikäiseltäsi.
[/quote] Vastatkaa nyt tähän: eikö mun ikäisen rinnat enää tästä muutu? N tidä ovatko tubulaariset...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
[/quote] Vastatkaa nyt tähän: eikö mun ikäisen rinnat enää tästä muutu? N tidä ovatko tubulaariset...
[/quote]
Ei muutu! Usko jo ja lakkaa jankkaamasta
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
[/quote]
[/quote] Toisessa ketjussa sanottiin että muuttuvat!!!
Usko nyt, ei me voida sun rinnoista sanoa muuttuuko ne vai ei. Luultavasti muuttuu johonkin suuntaan, olet vasta lapsi. Et tule näyttämään tuollaiselta aikuisena, se on fakta. Se tuletko olemaan tyytyväinen rintoihisi, on toinen juttu. Ja en tietenkään 13-vuotiaalle suosittele leikkausta, eikä sellaista kukaan tekisikään. Tarkoitin, että aikuisena tubulaariset rinnat voidaan leikkauttaa "normaaleiksi", jos sinulla nyt sellaiset sattuu olemaan.
Ette näköjään oikeesti ymmärrä miltä musta tuntuu. Toisessa ketjussa sanottiin tä munxikäsellä ne muuttuu vielä, ja saattaa pyöristyä ja vaikka mitä. Mutta täällä vaan lisäätte mun pelkoa. Itken tälläkin hetkellä kun luen näitä vastauksia. Eikö mulla oo mitään toivoa? Joudunko kärsimään näistä 18-vuotiaaksi asti kunnes voin tehdä korjausleikkauksen?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
[/quote]
[/quote]
No ne valehteli sulle, että lakkaisit kyselemästä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:26"]Ette näköjään oikeesti ymmärrä miltä musta tuntuu. Toisessa ketjussa sanottiin tä munxikäsellä ne muuttuu vielä, ja saattaa pyöristyä ja vaikka mitä. Mutta täällä vaan lisäätte mun pelkoa. Itken tälläkin hetkellä kun luen näitä vastauksia. Eikö mulla oo mitään toivoa? Joudunko kärsimään näistä 18-vuotiaaksi asti kunnes voin tehdä korjausleikkauksen?
[/quote]
Kyllä näin on
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin.
[/quote]
[/quote]
No ne valehteli sulle, että lakkaisit kyselemästä.
[/quote] En mä siellä koko aikaa kysyny.
Tubuista ei ole yleensä muuta haittaa kun ulkonäkö, joka ei tosiaan ole kaunis. Osalla voi olla kuitenkin imetysvaikeuksia, itselläni oli: maito ei noussut ensimmäisen lapsen kohdalla ollenkaan, toisen kanssa nousi mutta ehtyi hyvin nopeasti ja sitä oli vaikea pitää yllä.