Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:00"]

Kyllä ne todellakin tulevat muuttumaan (kasvamaan jne.). mutta voivat toki jäädä jonkin verran tubulaarisiksi, kuten itsellänikin on. Eivät ole nätit ja mies kuittailee ketunnokiksi, mutta ennemmin nämä kuin isot venyneet roikkuvat utareet. Eivät nämä menneet imetyksestä miksikään (imetysaikana muuten olivat pyöreät) ja homma sujui normaalisti. Ovat pyöreät myös , kun on kylmä.

[/quote]

Onpa sulla inhottava mies!

Vierailija
42/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:56"]Alat käymään hieman rasittavaksi, koska tässä on jo aika monta vastausta laitettu: olet nuori, kehityt vielä, emme tiedä miltä rintasi näyttävät nyt, emme tiedä muuttuvatko ne millaiseksi, mutta varmasti muuttuvat jonkin verran, koska olet vasta lapsi. Tee nyt jotain mukavaa, mitä 13-vuotiaan tytön kuuluukin. Siihen ei lukeudu vauva-palstalla pyöriminen ja rintojen murehtiminen :) <3

[/quote] No te ette ymmärrä mun huolta! Alatte kertomaan omista surullista kokemuksisanne ja miten teille on käyny - eli surkeesti. Rintanne ei oo muuttunu. Mutta haluisin vastauksen todennäköisyydestä. Kai sinne korjausleikkaukseen sitten on mentävä ja silarit otettava kun ei muu auta. Voi mua epänormaalia, saan kärsiä ja kadehtia vielä 5 vuorta kavereiden ja muiden normaalien naisten rintoja. Näin asia teidän mielestänne ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarrgghh!!

Vierailija
44/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:56"]Alat käymään hieman rasittavaksi, koska tässä on jo aika monta vastausta laitettu: olet nuori, kehityt vielä, emme tiedä miltä rintasi näyttävät nyt, emme tiedä muuttuvatko ne millaiseksi, mutta varmasti muuttuvat jonkin verran, koska olet vasta lapsi. Tee nyt jotain mukavaa, mitä 13-vuotiaan tytön kuuluukin. Siihen ei lukeudu vauva-palstalla pyöriminen ja rintojen murehtiminen :) <3

[/quote] No te ette ymmärrä mun huolta! Alatte kertomaan omista surullista kokemuksisanne ja miten teille on käyny - eli surkeesti. Rintanne ei oo muuttunu. Mutta haluisin vastauksen todennäköisyydestä. Kai sinne korjausleikkaukseen sitten on mentävä ja silarit otettava kun ei muu auta. Voi mua epänormaalia, saan kärsiä ja kadehtia vielä 5 vuorta kavereiden ja muiden normaalien naisten rintoja. Näin asia teidän mielestänne ainakin on.

[/quote]

muiden normaalien naisten rintoja? ja me sinulle vastanneetko olemme epänormaaleja? me saman kokeneethan sinua juuri ymmärrämme. olemme varmasti itsekin pohdiskelleet asiaa nuoruudessamme.

Vierailija
45/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITA PERKELE TÄNNE LINKKI NIISTÄ TÖTSISTÄ, NIIN KATSOTAAN MITÄ NIILLE ON TEHTÄVISSÄ!!!!!

Vierailija
46/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muutu. Pahemmaksi menevät vaan.

Vierailija
47/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:04"]

[/quote]

muiden normaalien naisten rintoja? ja me sinulle vastanneetko olemme epänormaaleja? me saman kokeneethan sinua juuri ymmärrämme. olemme varmasti itsekin pohdiskelleet asiaa nuoruudessamme.

[/quote] Ja taas: "saman kokeneet". Eli olette kaikki yhtä mieltä siitä, että en voi muuttua mitenkään? Ja että mulle käy samalla lailla kun teille? Mun rinnat on ja jää rumiksi eikä mitään ole tehtävissä? Näinkö on?

Vierailija
48/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:11"]Eivät muutu. Pahemmaksi menevät vaan.

[/quote] Mistä tiedät että mullw käy niin?

Vierailija
49/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote] Ja taas: "saman kokeneet". Eli olette kaikki yhtä mieltä siitä, että en voi muuttua mitenkään? Ja että mulle käy samalla lailla kun teille? Mun rinnat on ja jää rumiksi eikä mitään ole tehtävissä? Näinkö on?

[/quote]

Minä luovutan.

Vierailija
50/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Minä luovutan.

[/quote] Missä? Munko pitäis olla koko elämäni surullinen ja murehtia mun mahdollisesti epänormaaleja rintoja ja pelätä että n jää tälläsiks?

Vierailija
51/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kiitos

Vierailija
52/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO HERÄTYS !!!

Vierailija
53/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan suosittelemaan sittenkin psykologille tai psykiatrille menoa. 

Vierailija
54/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:21"]Alan suosittelemaan sittenkin psykologille tai psykiatrille menoa. 

[/quote] Miten niin? Perustele

Vierailija
55/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:17"]

Vastauksia kiitos

[/quote]

No voi hemmetti soikoon kun me ei täällä olla mitään selvänäkijöitä! Ei osata ennustaa tulevaa, ei olla lääkäreitä. Maailma ei kaadu rintoihin. Ole kiitollinen siitä mitä sulla on. Kun mä olin 18, mulla todettiin munasarjasyöpä. Olisin kuule koska tahansa vaihtanu sen mihin tahansa esteettisiin vartalo-ongelmiin. Eli lopeta se itsesäälissä piehtarointi, keskustele jonkun kanssa tai ihan oikeasti, lopeta.

Vierailija
56/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et selvästikään ole tyytyväinen ennen kun saat haluamasi vastauksen. Onko sulla ymmärryksessä vikaa vai mikset hyväksy sitä tosiasiaa, ettei me voida tietää miten sun vartalo kehittyy kun tuosta kasvat? Ei me voitu ennustaa sitä omalla kohdallamme, emmekä tosiaan sun kohdalla.

Vierailija
57/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:17"]

Vastauksia kiitos

[/quote]

No voi hemmetti soikoon kun me ei täällä olla mitään selvänäkijöitä! Ei osata ennustaa tulevaa, ei olla lääkäreitä. Maailma ei kaadu rintoihin. Ole kiitollinen siitä mitä sulla on. Kun mä olin 18, mulla todettiin munasarjasyöpä. Olisin kuule koska tahansa vaihtanu sen mihin tahansa esteettisiin vartalo-ongelmiin. Eli lopeta se itsesäälissä piehtarointi, keskustele jonkun kanssa tai ihan oikeasti, lopeta.

[/quote] Uskon että pidätte mua rasittavana. Oo alkanu epäillä jopa rintasyöpää, kun rinnan alla on jotain liilaa ja se on kipeä. Johtuiskohan nännien levitäytyminwn siitäkin ja rinnan alaspäin suuntautuminen... No toivon todlla että se on syöpää eikä mitään ällöä tubulaarista.

Vierailija
58/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä en ollut ennen tätä ketjua koskaan kuullutkaan tubulaarisista rinnoista, mutta nyt tajusin että oho mullahan on ihan selkeästi juurikin sellaiset. En väitä etteikö pienet (tosi pienet, a-kupissakin tyhjää) rinnat olisi häirinnyt / häiritsisi satunnaisesti edelleen, mutta mulla on mies joka rakastaa näitä "tubulaarisia" rintojani ja 2 lasta oon niillä ruokkinut.

Sinulle ap sellainen neuvo, että keskity tuossa iässä muihin asioihin kuin tisseistä murehtimiseen. Ehdit murehtia niitä ja monia muita asioita kyllästymiseen saakka vielä. Ja jos asia tosiaan häiritsee niin puhu äidillesi! Mutta koska olet vasta 13, on täysin mahdollista ja myös todennäköistä että rintasi tulevat muuttumaan / kehittymään vielä.

Vierailija
59/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pari kertaa sinulle vastannut (ja niin on moni muukin). Kukaan meistä ei voi varmuudella kertoa millainen kehostasi tulee, kun tulet aikuiseksi. Olet luultavasti aivan normaalin näköinen nuori tyttö, MUTTA jos tämä rinta- asia sinua noin paljon vaivaa, puhu siitä jollekin. Jos et pysty puhumaan, anna ajan kulua. 

Vierailija
60/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:28"]Hmm. Mä en ollut ennen tätä ketjua koskaan kuullutkaan tubulaarisista rinnoista, mutta nyt tajusin että oho mullahan on ihan selkeästi juurikin sellaiset. En väitä etteikö pienet (tosi pienet, a-kupissakin tyhjää) rinnat olisi häirinnyt / häiritsisi satunnaisesti edelleen, mutta mulla on mies joka rakastaa näitä "tubulaarisia" rintojani ja 2 lasta oon niillä ruokkinut.

Sinulle ap sellainen neuvo, että keskity tuossa iässä muihin asioihin kuin tisseistä murehtimiseen. Ehdit murehtia niitä ja monia muita asioita kyllästymiseen saakka vielä. Ja jos asia tosiaan häiritsee niin puhu äidillesi! Mutta koska olet vasta 13, on täysin mahdollista ja myös todennäköistä että rintasi tulevat muuttumaan / kehittymään vielä.

[/quote] Jaaha eli ei oo todennäköstän vai että 13-vuotiaalla ei rinnat enää kehity. Jaahas.