Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2620)
Haluaisin sanoa että ei ole ok että ilmoittaa vaan tulosta ja ajat, vaan muiden kanssa pitäisi neuvotella. Ja että tuttavuus on hankala koska hän ei tositilanteessa auta tai ole tavoitettavissa, koska itse voisin toista auttaa joissakin asioissa vähän - en pidä sellaisista tuttavuuksista jos toinen on kuin mustekala. Teepöydässä hän on hiljaa, joudun sanomaan usein itse jotain yksipuolisesti, on jo sellainen sukulainen joka on hiljaa. Jotkut ovat myös tunteettoman oloisia.
Älä tee samoja virheitä uudelleen ja uudelleen.
Että on käsittämättömän itsekäs. Selittää loputtomasti omasta elämästään, ei koskaan kysy kuulumisia. Ja kaiken tämän päälle on tekopyhä - vaikkakin olevinaan kovasti uskovainen. On maailman paskin lähimmäinen ja aikoinaan surkea äiti. Siinäpä ne enimmät.
Vierailija kirjoitti:
Että aika epätodennäköistä, että jokainen ihminen hänen lähipiirissä (isä, ex, kaveri, työkaveri) olisi narsisti.
Tämä. Kehottaisin myös katsomaan peiliin ja miettimään omaa käytöstään.
En olisi ollut kanssasi enää moneen vuoteen missään tekemisissä, jos ei olisi pakko. Olet typerä ja hullu tyranni, joka luulee saavansa anteeksi mitä tahansa. Toimintasi on sitä paitsi lain vastaista.
Että hän ei ole erityisherkkä. Vain erityisen herkkänahkainen.
Nuo leuassasi rehottavat partakarvat voisi poistaa laserilla. Ne näkyvät sivuvalossa todella selvästi.
Pidät itseäsi naisellisena mutta parta ei siihen kuulu.
Että se mies tuskin on kiinnostunut sinusta muuten kuin seksuaalisesti.
Että lopettaisi lastensa mikromanageeraamisen. Hirveä katsoa kun lapset ei tee mitään oikein. Suunnilleen ruoan pureskelukin tapahtuu hänen mielestään väärin.
Hän tulee myöhemmin katumaan sitä, että päätyi parisuhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on _todella_ paljon.
Sinulla on ollut kuusi miestä ja kaikkien kanssa on mennyt välit poikki samalla tavalla. Olisikohan syynä jokin muu kuin sattuma?
Että hankkisi uusia, omia kavereita, eikä aina hoitaisi sosiaalista elämäänsä seurustellen itseään paljon ekstrovertimmän miehen kanssa, jonka kaveripiiriin menee mukaan. Itse olen siis ihan muuta kautta ollut lapsesta asti kaveri.
En kaipaa sääliä enkä "hyväntekeväisyyttä". Minulle aito läsnäolo on tärkeintä.
Ilman miestäkin voi elää. Ainakin pari kuukautta edellisen avo- tai avioliiton (6 kpl) jälkeen.
Lopeta se kipulääkkeiden nappailu ja viinin lomotus saman päivän aikana!
Kyllä se oli raiskaus, kun harrastit seksiä sammuneen tyttöystäväsi kanssa.
Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.
Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.
Että ystäväni tapa kiihtyä nollasta sataan ja alkaa ärjyen kasvattaa tuntemattomia ihmisiä kadulla on osa hänen mielenterveyshäiriötään. Syrjäytyminen työmarkkinoilta on myös seurausta tästä ominaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.
Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.
Tottahan tuo kaveris puhuu.
Että aika epätodennäköistä, että jokainen ihminen hänen lähipiirissä (isä, ex, kaveri, työkaveri) olisi narsisti.