Puutarhamadon puremat 2026! OFFICIAL
Täällä jo innokkaana kasvatellaan kevätkukkasia, mites siellä?
Kommentit (7)
Pioni on ollut monivuotinen haaveeni. Sen saan ehkä toteutettuakin. Alppiruusu on toinen, mutta sitä en saa mihinkään.
Olen vasta alkanut siemeniä katsomaan. Pitäisi uusia kasvilavat puutarhassa tänä vuonna ja sen toteutusta siis miettinyt myös. Vielä en ole mitään kasvatellut. Sisäkasvit ovat viidakoituneet ja niille pitäisi ensin tehdä jotain ennen kuin täytän kaikki paikat taimipurkeilla.
Ajattelin just tänään, että pitäisi kylvää chilejä ja tomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatan kukkia sisällä vuoden ympäri. Tänä vuonna on kokeilussa "kaatissäkki". jossa on sekalaista tavaraa. Tulppaanit ovat tähän mennessä olleet ainoa varma nakki. Kokeilen joka vuosi jotain uusia kasveja ja kukkia. Tänä vuonna panostan syksyllä kukkiviin, koska syksyt ovat venyneet pitkiksi. Minun tuurilla kyllä tulevana syksynä paleltuvat aikaisin :D
Nakki on lihajaloste, ei kasvi.
Freesian olen saanut kukkimaan vain yhden kerran. Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin just tänään, että pitäisi kylvää chilejä ja tomaatteja.
Mitä tomaattilajikkeita pidät parhaina? Oletko kokeillut erilaisia?
Kasvatan kukkia sisällä vuoden ympäri. Tänä vuonna on kokeilussa "kaatissäkki". jossa on sekalaista tavaraa. Tulppaanit ovat tähän mennessä olleet ainoa varma nakki. Kokeilen joka vuosi jotain uusia kasveja ja kukkia. Tänä vuonna panostan syksyllä kukkiviin, koska syksyt ovat venyneet pitkiksi. Minun tuurilla kyllä tulevana syksynä paleltuvat aikaisin :D