Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat?

Vierailija
07.04.2014 |

Olen se sama 13-vuotias tyttö kuin viimeksikin. Luin nyt joltain nettisivulta että: "Ne eivät korjadu itsestään ja tilanne on pysyvä". Koskeeko tämä aikuisia vai jo ikäisiäni? Pelottaa tosi paljon jos nää nyt jää tälläsiks... En oo siis varma onko nää sellaset mut mitä nyt oon kuvauksia ja kuvia nähny niin mun rinnat vastaa just sellasia! Mitä mä teen?! En ees äidille voi kertoa.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:19"]Jos rintasi ovat tubulaariset ja kärsit niistä, sinun pitää puhua asiasta äidillesi tai jollekin läheiselle naiselle. Älä jää pohtimaan asiaa yksin. 

Tubulaarisia rintoja korjataan julkisessa terveydenhuollossa, mutta epäilen, ettei vielä sinun ikäiseltäsi.

[/quote] Vastatkaa nyt tähän: eikö mun ikäisen rinnat enää tästä muutu? N tidä ovatko tubulaariset...

[/quote]

Ei muutu! Usko jo ja lakkaa jankkaamasta

[/quote] Toisessa ketjussa sanottiin että muuttuvat!!!

[/quote]

Kyllä ne rinnat jossain määrin vielä muuttuu 13 ikävuoden jälkeen. Kukaan meistä ei voi sitä silti tietää onko sinulla tubulaariset vai ei emmekä voi varmaksi sanoa sitäkään että muuttuvatko ne tuosta vai ei.

Kyllä sun nyt vaan on paras sinne lääkäriin mennä jos et äidilles uskalla puhua. Ei se asia täällä palstalla kyselystä parane. Ei me voida kertoa sulle sitä mitä haluat kuulla (eli vaikkapa kyllä sun rinnat tulee muuttumaan ihan täysin normaaleiksi pallon mallisiksi c-kupin rinnoiksi) koska meistä kukaan ei sitä voi tietää.

Vierailija
22/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tätiä tai siskoa, hyvää ystävää, serkkua tai muuta naispuolista jonka kanssa olisit läheisissä väleissä ja voisit puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
24/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tajua, miksi pitää mennä lääkäriin? aloittajalla on varmasti ihan normaalit rinnat. kaikilla on omanlaisensa.

Vierailija
25/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestin nro 13 ja komppaan numeroa 17. Ymmärrän kyllä, että olet huolissasi. Onko sinulla ketään, jonka kanssa voisit puhua asiasta kasvotusten? 

Vierailija
26/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:32"]Onko sulla tätiä tai siskoa, hyvää ystävää, serkkua tai muuta naispuolista jonka kanssa olisit läheisissä väleissä ja voisit puhua?

[/quote] Ei oo siskoa. Tädille en haluu puhuu ja serkku on 18. Kavereille vosi mut ne on kaikki normaaleja! En uskalla näyttää näitä kenellekään

Vierailija
27/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 13-vuotias. On täysin normaalia, että kasvun alkuvaiheessa nännit voivat näyttää suhteettoman suurilta. Rintojen kasvaessa nännit tulevat näyttämään "normaalimmilta". Niin kauan kuin olet vielä kasvuiässä, ei voida sanoa, että millaiset niistä tulevat. Kasvuikäisen tytön rintoja ei myöskään suositellusti leikata. 

Sinun ei kannata verrata omia rintojasi tubulaarisiin, vaan etsi netistä kuvia kasvavista rinnoista, joita todellakin on monenlaisia.

ei ole myöskään häpeä kertoa äidille, terveydenhoitajalle, lääkärille.

Mies33

Vierailija
28/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:36"]Olet vasta 13-vuotias. On täysin normaalia, että kasvun alkuvaiheessa nännit voivat näyttää suhteettoman suurilta. Rintojen kasvaessa nännit tulevat näyttämään "normaalimmilta". Niin kauan kuin olet vielä kasvuiässä, ei voida sanoa, että millaiset niistä tulevat. Kasvuikäisen tytön rintoja ei myöskään suositellusti leikata. 

Sinun ei kannata verrata omia rintojasi tubulaarisiin, vaan etsi netistä kuvia kasvavista rinnoista, joita todellakin on monenlaisia.

Mies33

[/quote] Kiitos! Ja just tän takia kertoisin mieluummin jopa iskälle kun äidille. Miehet osaa vastata asiallisemmin ja helpottavammin.

Vierailija
29/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:36"]

Olet vasta 13-vuotias. On täysin normaalia, että kasvun alkuvaiheessa nännit voivat näyttää suhteettoman suurilta. Rintojen kasvaessa nännit tulevat näyttämään "normaalimmilta". Niin kauan kuin olet vielä kasvuiässä, ei voida sanoa, että millaiset niistä tulevat. Kasvuikäisen tytön rintoja ei myöskään suositellusti leikata. 

Mies33

[/quote]

Ei ainoastaan kasvavia, vaan myös ihan "täysikasvuisia" rintoja on monenlaisia. Kai tämä on median vika! Nyt sitten luullaan, että ne pallorinnat ovat ainoat oikeat. Muut ovat muka jotenkin viallisia. Minullakin on sitten vialliset tissit. Kiitosta vaan.

Vierailija
30/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, nyt sitten tytöt ovat saaneet oman "pieni penis" -parkumisen aiheensa! Minulla on tubulaariset rinnat, vaikka en ole niiden nimeä tiennytkään, ennen kuin tältä palstalta siitä muutama kuukausi sitten luin. Ihan kivasti on elämä kulkenut näiden tubular bellsien kanssa eikä koskaan ole mieli tehnyt valittaa niistä kenellekään, koska mitään valittamisen aihetta ei ole ollut.

13-vuotiaalle sanoisin, että grow up, niin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisestikin. Elämä ei takuuvarmasti lopu rintojen malliin, tiedän sen kokemuksesta.

N48

Vierailija
31/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se! Rintoja on todellakin niin monenlaisia, muotoisia ja kokoisia. Ja yleensä nämä kaikki ovat normaaleja.

Vierailija
32/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:44"]Sepä se! Rintoja on todellakin niin monenlaisia, muotoisia ja kokoisia. Ja yleensä nämä kaikki ovat normaaleja.

[/quote] Mutta kai ne mulla vielä muuttuu?

Vierailija
33/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:39"]

Ei ainoastaan kasvavia, vaan myös ihan "täysikasvuisia" rintoja on monenlaisia. Kai tämä on median vika! Nyt sitten luullaan, että ne pallorinnat ovat ainoat oikeat. Muut ovat muka jotenkin viallisia. Minullakin on sitten vialliset tissit. Kiitosta vaan.

[/quote]

Ei ole. Ihan normaalit naisen rinnat sinulla on, niin kuin minullakin.

Ihan normaali nainen, 48 v.

31

Vierailija
34/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:45"]

Mutta kai ne mulla vielä muuttuu?

[/quote]

Koetas ajatella jotain muuta välillä. Niin kuin koulunkäyntiä tai kevätmekkoja tai kissanpentuja. Elämä, se on.

Vierailija
35/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:39"]

[/quote]

Ei ole. Ihan normaalit naisen rinnat sinulla on, niin kuin minullakin.

Ihan normaali nainen, 48 v.

31

[/quote]

Niin on, nyt jo sen tiedän :) Mutta minäkin nuorena odottelin niitä pallotissejä muotoutuviksi, kun luulin aivan oikeasti, että muunlaisia ei ole! En ollut koskaan missään (tv, lehdet ym.) nähnyt muita kuin sellaisia.

Vierailija
36/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:45"]

Mutta kai ne mulla vielä muuttuu?

[/quote]

Koetas ajatella jotain muuta välillä. Niin kuin koulunkäyntiä tai kevätmekkoja tai kissanpentuja. Elämä, se on.

[/quote] Kissoille oon allerginen, ihan vaan tiedoks. Voiitko nyt sanoo, että muuttuuko ne todennäkösesti vielä?

Vierailija
37/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin opin vasta vajaa nelikymppisenä, että  mulla on (oli) tubulaariset rinnat!

Imetykset onnistuivat hyvin, maitoa tuli riittävästi ja imetysten jälkeen rinnat näyttävät aika lailla "normeilta", eivät siis enää tubulaarisilta vaan nimenomaan imettäneen naisen rinnoilta.

Uskoisin että 13-vuotiaalla rinnat voivat vielä kasvaa.

Älä ap huolehdi vielä asiasta. Puhu äitisi kanssa.

Vierailija
38/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 19:52"]

Kissoille oon allerginen, ihan vaan tiedoks. Voiitko nyt sanoo, että muuttuuko ne todennäkösesti vielä?

[/quote]

Kissoja voi ajatella, vaikka niille olisi allerginen.

Minulla ei muuttunut.

31&34&35

Vierailija
39/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat käymään hieman rasittavaksi, koska tässä on jo aika monta vastausta laitettu: olet nuori, kehityt vielä, emme tiedä miltä rintasi näyttävät nyt, emme tiedä muuttuvatko ne millaiseksi, mutta varmasti muuttuvat jonkin verran, koska olet vasta lapsi. Tee nyt jotain mukavaa, mitä 13-vuotiaan tytön kuuluukin. Siihen ei lukeudu vauva-palstalla pyöriminen ja rintojen murehtiminen :) <3

Vierailija
40/103 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne todellakin tulevat muuttumaan (kasvamaan jne.). mutta voivat toki jäädä jonkin verran tubulaarisiksi, kuten itsellänikin on. Eivät ole nätit ja mies kuittailee ketunnokiksi, mutta ennemmin nämä kuin isot venyneet roikkuvat utareet. Eivät nämä menneet imetyksestä miksikään (imetysaikana muuten olivat pyöreät) ja homma sujui normaalisti. Ovat pyöreät myös , kun on kylmä.