Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini vaimo on ihannenaiseni. MIten pääsen tästä yli?

Vierailija
21.06.2020 |

Neuvoja.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin jotenkin kateelliseksi tästä ketjusta, heh.

Löydät varmasti itsellesi jonkun samantyyppisen ap tai jopa enemmän sinulle sopivan.

Miksi kateelliseksi?

Mä olen hieman kateellinen kaverilleni, mutta ei kenenkään kannata mun tilannettani kateellisena katsella.

ap

Vierailija
62/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vain päästä. Ehkä kaverin vaimon ystäväpiiristä löytyisi samankaltaisia naisia?

En haluaisi tyytyä melkein samaan, kun tiedän millainen se aito versio on.

ap

Kavereita tulee ja menee, sielunkumppaneita on vain yksi

No ei todellakaan kuulosta normaalilta, että kaverit tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät varmasti itsellesi jonkun samantyyppisen ap tai jopa enemmän sinulle sopivan.

Kateellinen mistä?

Vierailija
64/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vain päästä. Ehkä kaverin vaimon ystäväpiiristä löytyisi samankaltaisia naisia?

En haluaisi tyytyä melkein samaan, kun tiedän millainen se aito versio on.

ap

Kavereita tulee ja menee, sielunkumppaneita on vain yksi

Kyllä se useimmiten menee niin päin, että kumppaneita tulee ja menee ja oikeat aidot ystävät on ja pysyy.

Vierailija
65/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tunne tuota naista kunnolla. Se mitä antaa ulospäin ei ole koko totuus. Tai sitten oot pinnallinen ja ihastunut vain ulkonäköön.

Saiko tästä ketjusta kuvan, että olisin kiinnostunut ulkonäöstä? Hän on hyvä, kiinnostava ja poikkeuksellinen ihminen. Se mua kiinnostaa.

ap

Oot vähä-älyinen.

Hyökkäät heti kun tulee luonteen hyvistä puolista puhe :D

Olet säälittävä ja kateellinen ihminen.

Vierailija
66/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että tämä nainen vaan on hirvittävän ystävällinen sinulle ja se saa sinut tuntemaan jotain suurempaa? Meinaan, että jos olet kovin ujo.

Mutta ehdottomasti olet nostanut tämän naisen jalustalle ja "päättänyt" että hän on täydellinen, tämä estää ikävä kyllä näkemästä ketään muuta naista. Sinun pitäisi ehkä ottaa täydellinen irtiotto tästä pariskunnasta jos jo kaverisi näkeminen aiheuttaa tämän ihannoinnin naista kohtaan.

Palaa heidän elämään vasta kun olet päässyt yli tunteestasi, se voi viedä kuukausia, vuoden. Tärkeintä on, että rikot oman kaavasi, tee jotain mitä et ole ennen tehnyt, aloita uusi harrastus, vaihda paikkakuntaa, vaihda työpaikkaa, lähde vaikka lappiin (tai missä asutkin niin kauas sieltä) ja sulje some.

Todennäköisesti elämäsi pyörii liikaa "tutussa ja turvallisessa" ja tämän takia ei muutosta voi tapahtua.

Vierailija
67/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen rakastaa sun kaveriasi, ja on hänen kanssaan onnellinen ja parhaimmillaan. Sinun kanssasi hän olisi erilainen, tuskin ollenkaan yhtä ihana koska ei rakasta sinua.

Vierailija
68/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen rakastaa sun kaveriasi, ja on hänen kanssaan onnellinen ja parhaimmillaan. Sinun kanssasi hän olisi erilainen, tuskin ollenkaan yhtä ihana koska ei rakasta sinua.

Tietenkin. Tämä on mun ongelma, ei hänen. Hän on hyvä ihminen ja toivon, että hän on niin onnellinen kuin voi olla. Itsekkäästi vain toivon, että olisin itsekin onnellinen hänen kaltaisensa naisen kanssa.

ap

Vierailija
69/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kateelliseksi?

Mä olen hieman kateellinen kaverilleni, mutta ei kenenkään kannata mun tilannettani kateellisena katsella.

ap

Siis siksi että ajattelet tuosta naisesta noin :)

Vierailija
70/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että tämä nainen vaan on hirvittävän ystävällinen sinulle ja se saa sinut tuntemaan jotain suurempaa? Meinaan, että jos olet kovin ujo.

En usko, että hän on mulle sen ystävällisempi kuin muillekaan. Ehkä hän on vain kaikille kiva?

Ja tietenkin tunnen jotain mitä ei ole olemassa. Haaveilen, unelmoin ja olen hieman todellisuudesta tolallani. Tämä on ongelma. Kohtasin naisen, joka on ihanteeni, mutta hän on kaverini vaimo. Se saa ajatukseni pois raiteiltaan ja sitä on hankala käsitellä.

ap

Vierailija
71/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kateelliseksi?

ap

En vieläkään tajunnut oikein. Ovatko tällaiset ajatukset niin poikkeuksellisia, että niistä kannattaa olla kateellinen?

ap

Vierailija
72/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, ettet tapaa heitä usein - ainakaan pariskuntana. Sain vaikutelman, ettet juurikaan ole viettänyt aikaa tämän kaukoihastuksesi kanssa. Ihmisen oppii tuntemaan, kun hänen kanssaan elää arkea. Sinä todennäköisesti rakastat omaa kuvitelmaasi ihannenaisesta. Jos saisit tämän naisen, pettymys voisi olla suuri, kun oppisit tuntemaan oikean ihmisen virheineen ja puutteineen. Saattaa olla, että juuri kaverisi ja hänen vaimonsa sopivat toisilleen täydellisesti ja saavat toisistaan parhaat puolet esiin ja juuri siksi nainen tuntuu sinustakin niin ihanalta - koska hän on onnellinen.

Vierailija
73/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kateelliseksi?

ap

En vieläkään tajunnut oikein. Ovatko tällaiset ajatukset niin poikkeuksellisia, että niistä kannattaa olla kateellinen?

ap

No eipä kukaan ole minua pitänyt ihannenaisenaan tms. että siinä mielessä joo.

Vierailija
74/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, ettet tapaa heitä usein - ainakaan pariskuntana. Sain vaikutelman, ettet juurikaan ole viettänyt aikaa tämän kaukoihastuksesi kanssa. Ihmisen oppii tuntemaan, kun hänen kanssaan elää arkea. Sinä todennäköisesti rakastat omaa kuvitelmaasi ihannenaisesta. Jos saisit tämän naisen, pettymys voisi olla suuri, kun oppisit tuntemaan oikean ihmisen virheineen ja puutteineen. Saattaa olla, että juuri kaverisi ja hänen vaimonsa sopivat toisilleen täydellisesti ja saavat toisistaan parhaat puolet esiin ja juuri siksi nainen tuntuu sinustakin niin ihanalta - koska hän on onnellinen.

Erään pitkän bussimatkan istuimme vierekkäin ja keskustelimme kolme tuntia. Se ei saanut mieltäni muuttumaan. Sitä paremmin en häntä tunne. Tiedän vain, että hän on mukava ja kiinnostava. Se voi olla pintaa, mutta enemmän mulla ei ole.

ap

Vierailija
75/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän hyvin, että sinua sattuu nyt. Ajan myötä tunteet ja kipu kuitenkin laimenevat. Ole ylpeä itsestäsi, kun arvostat ystävääsi ja heidän suhdettaan niin paljon, että et halua tulla heidän väliinsä. :)

Vierailija
76/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet luonut naisesta jonkinlaisen haavekuvan, johon olet rakastunut. Eikä siinä mitään pahaa, kai nyt kaikki sitä tekevät joskus.

Vaikutat tosi hyvältä tyypiltä. Valitettavasti en osaa auttaa, mutta toivon sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti tapaat itsellesi sopivan naisen. :)

Vierailija
77/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään pitkän bussimatkan istuimme vierekkäin ja keskustelimme kolme tuntia. Se ei saanut mieltäni muuttumaan. Sitä paremmin en häntä tunne. Tiedän vain, että hän on mukava ja kiinnostava. Se voi olla pintaa, mutta enemmän mulla ei ole.

ap

En suosittele hankkiutumaan tällaisiin tilanteisiin, jos et aio viritellä mitään naisen suuntaan. Kärsit vaan turhaan..

Vierailija
78/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mutta jo tämän ketjun perusteella huomaa, että olet, tai siis tulet olemaan, todella hyvä kumppani jollekin naiselle.

Ehkä myös (ujoutesi takia?) Vähän pelkäät naisia, jotka oikeasti saisit ja kaverisi vaimo on helppo kohde tunteille, koska et joudu kamppailemaan aloitteen tekemisen kanssa?

Vierailija
79/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi ei. Et tiedä hänen huonoja puoliaan, joita tietysti on ja jotka saisivat tunteesi hieman jäähtymään.

Vierailija
80/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En suosittele hankkiutumaan tällaisiin tilanteisiin, jos et aio viritellä mitään naisen suuntaan. Kärsit vaan turhaan..

En hankkiutunut tuohon tilanteeseen. Se tapahtui ja keskustelu vei. Nyt kun tajuan enemmän, ehkä olisin kieltäytynyt ja mennyt muualle istumaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi