uudet Petolliset (2026)
Miksi media ei julkaise heitä sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä:
"näyttelijä Kai Vaine, artisti Joalin, laulaja Kurre Westerlund, yrittäjä Piritta Hagman, sisällöntuottaja Miska Haakana, yrittäjä Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen, koomikko Laura Haimila, tanssija Ansku Bergström, mediapersoona Arttu Mustonen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Sami Helenius, radio- ja podcastjuontaja Tytti Junna, laulaja-lauluntekijä Teemu Roivainen, mediapersoona Aleksi Rantamaa, toimittaja Renaz Ebrahimi, vaikuttaja ja aktivisti Elisa Malik, tubettaja Teemu Vuorela, podcastaaja Atte Salminen ja tanssija Leevi Lehtonen".
Kommentit (11)
No eipä o taaskaan ihan penaalin terävimmät kynät paikalla, että tuskin nää mitään hokaa. Miska Haakana ja Ina Mikkonen. Minä, minä, minä ja minä...
Ei yhtään oikeaa julkkista. Vain b-luokanjulkkuja tällä kertaa. En tunne ketään naamasta. Pari nimeä olen kuullut joskus.
Kunpa saataisiin nopeasti virallinen Official-ketju tälle!
Ihan oikeasti ei, miten ikävä lista taas kerran, samoja ja nevähöödejä:
x) Ansku Bergström: eikö hän ole se puhevikainen, s:ää pahasti suhautteleva, eikö tansijakaan saa enää riittävästi muita tuloja ja töitä, onpa surullinen kohtalo
x) Renaz Ebrahimi: nevöhööd, kuulostaa, kenties väärin, vähemmistökorttilaiselta. Mahdollista eri kulttuuria edustavan ilmeitä tai käyttäytymistä voi ollakin toisten hankalampaa tulkita
x) Miska Haakana: ylittää täysin ärsytyskynnyksen, niin turhake, elää tekemättä mitään todellista, luuhaa realitystä realityyn, kun muuhun ei pysty, kammotus
x) Piritta Hagman: jonkun ex kaiketi, eikö ole muuta tekemistä, muita tulonlähteitä, ei kiinnosta jonkun ex:nä, kun se ainoa ansio
x) Laura Haimila: nevödööd, e v v k
x) Sami Helenius: entiset urheilijat pois, kun hekään eivät enää muuhun pysty, henkinen kantti varmasti pitäisi, kuten urheillessa on tottunut siihen
x) Joalin: minkä lajin "artisti", nevöhööd, e v v k
x) Tytti Junna: nevöhööd, e v v k, ongelma on, ettei näitä nevödööhejä edes erota toisistaan
x) Leevi Lehtonen: nevöhööd, e v v k, miten voisi jättää tanssitreeninsä väliin, minne kiinnitettynä tanssijana
x) Elisa Malik: nevöhööd, e v v k, ikävä, jos Sanoma häntäkin keksi markkinoida, kenties joku aivopesijä
x) Ina Mikkola: niin kova, että muut varmasti savustavat ensitilassa ulos. Siitä jännä julkkis, että vielä ei ole onnistunut ärsyttämään, vaikka ravaa sarjasta toiseen, voisi olla ovela
x) Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen: tosiaankaan ei, Kaulasia tulee korvista ulos, hekään eivät enää pysty muuhun kuin pomppimaan realitystä toiseen, epämiellyttävä, ei viihdyttävä
x) Arttu Mustonen: täysin nevöhööd. Keitä oikein sarjan kohderyhmänä pidetään, kun palkataan tuollaisia
x) Aleksi Rantamaa: nevöhööd, e v v k, aivan liikaa näitä "mediapersoonia", somettajia ja tubettajia, onko se liian hankalaa medioiden tajuta, ettei kansa halua kuulla tai nähdä heitä, ellei heistä ennestään tiedä, medioiden turhaa yrittää markkinoida heitä
x) Teemu Roivainen: mikä inhokki, lesbon ex, muuna häntä ei voi muistaa, epäkarismaattinen, ei miellytä ulkonäkö eikä puheäänikään, ei siis riittävästi keikkaa hänelläkään, kun pitää turvautua Sanomaan elättäjänä
x) Atte Salminen: miten mones nevöhööd, e v v k, näitä turhakkeita, niitä jonninjoutavia tubettajia, aivan liikaa näitä tällä kaudella, mennyt aivan mahdottomaksi
x) Kai Vaine: mistä pitäisi tuntea näyttelijänä. Näyttelijältä odottaa tietysti paljon sitä, että onnistuu pelaamaan kummassa hyvänsä roolissa tai lukemaan toisia, mikroilmeitä
x) Teemu Vuorela: nevähööd, e v v k, aivan liikaa näitä "mediapersoonia", somettajia, tubettajia, ei kansa näitä halua, kun heillä ei kai ole muutakaan tekemistä ja jatkuva lisärahan himo
x) Kurre Westerlund: esiintyykö edelleen laulajana, ikävästi Seiska-lehden tasoa nykyisin, väärä perhemalli, kun keskiaikaiseen tapaan vaihtaan nuoreen naiseen, aika ajanut ohi tuon "laulajan".
Tämänkö joukon sitten pitäisi viihdyttää. Niin ikävää palkata näitä sosiaalisen median avulla eläviä, työtä, joka on täysin tuottamatonta työtä, vaikka mainosrahoilla ja tavaralahjoilla elävätkin. Aivan liian suuri osa tuollaisia turhakkeita. Tämä ei ole ratkaisu siihen, ettei aina samoja naamoja, jos kansa ei sitäkään haluaisi. Liian erilaisia naamoja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saataisiin nopeasti virallinen Official-ketju tälle!
Mikä tekee ketjusta virallisen, mikä tekee ketjusta Official-ketjun.
Vierailija kirjoitti:
No eipä o taaskaan ihan penaalin terävimmät kynät paikalla, että tuskin nää mitään hokaa. Miska Haakana ja Ina Mikkonen. Minä, minä, minä ja minä...
Miska Haakana: Voisiko ärsyttävämpää enää olla. Jos joku ärsyttää, niin ei ainakaan viihdytä.
Ina Mikkonen: Kyllä, tuntuu älykkäältä, ehkä ärsyttää siksi osaa katsojia, mutta hyvä niin. Jonka takia hänestä varmaan halutaan eroon hetkessä. On sentään hyvä puhumaan ja saa sanan suustaan. Ihan kiva katsoakin häntä, värikäs persoona, muttei mene överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole tarkoituskaan keksiä mitään, jos kaikki on loppujen lopuksi niin käsikirjoitettua, kuten nämä realityt varmaan todellisuudessa. Tai ohjaillaan siten, että tarina saadaan etenemään siten miten tuotanto haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään oikeaa julkkista. Vain b-luokanjulkkuja tällä kertaa. En tunne ketään naamasta. Pari nimeä olen kuullut joskus.
Surkein joukko mitä ikinä. Ja silti sitä sortuu katsomaan. Amelieta onneksi ei.
Miten noille maksetaan palkkaa, kun ovat kuvauksissa eri määrän päiviä. Saako jokainen silti saman palkan, jos pitää varautua olemaan poissa muista töistä saman ajanjakson ajan.
Miten nuo onnistuvat salaamaan läheisiltään, että ovat (olleet) sarjan kuvauksissa ja tavoittamattomissa kuvausten ajan. Miten monta päivää kautta kuvataankaan.
No ihan sama missä järjestyksessä.