Kaverini vaimo on ihannenaiseni. MIten pääsen tästä yli?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vain päästä. Ehkä kaverin vaimon ystäväpiiristä löytyisi samankaltaisia naisia?
En haluaisi tyytyä melkein samaan, kun tiedän millainen se aito versio on.
ap
Kavereita tulee ja menee, sielunkumppaneita on vain yksi
Tämä totta. Pitäkää kiinni siitä sielunkumppanista, jos olette sellaisen löytäneet. Elämä on tosi lyhyt, ja menee nopeesti hukkaan väärän kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ota pariskuntaan etäisyyttä. Et saa luotua suhdetta johonkin toiseen naiseen jos sinulla on koko ajan lähipiirissä nainen jota vastaan "kilpailutat" potentiaalisia naisystäviä. Tuossa on sekin ongelma, että et todella tiedä millaista olisi olla suhteessa ystäväsi vaimon kanssa. Voi hyvinkin olla, että se ei olisi niin hehkeää todellisuudessa, mutta kukaan nainen ei voi kilpailla tätä kuvitelmaasi vastaan, kuvitelmasi kun on tietysti juuri niin täydellinen kuin haluat. Jonkinlainen irtiotto tuossa on pakko tehdä, tai vietät loppuelämäsi haaveillessa.
En tapaa heitä usein. Ainakaan pariskuntana. Tämä helpottaa jonkin verran. Siltikin aina, kun näen kaverini muistan miten onnekas hän on. Se sattuu.
ap
Tunnustat tunteesi kaverillesi, eihän sitä tiedä, jos pääset vaikka kolmen kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vain päästä. Ehkä kaverin vaimon ystäväpiiristä löytyisi samankaltaisia naisia?
ap
Huhuja.
Näet sen pinnan.
Ihannenaisesi on sinusta kiinnostunut. Tämä on kiinnostunut toisesta.
Sitten, kun kohtaat sen oikean, toivottavasti kohtaat, niin ehkä hänessä on jotain samoja piirteitä ja sitten vielä sinulle sopivampia asioita.
En haluaisi olla kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Sä voit ottaa hänestä mallin ja etsiä samankaltaista naista. Varmasti löytyy sinulle sopiva 😊
Hieno asenne. Yritän tätä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Samalla tavalla se Pierre ja käy pskalla ja riehuu menkkapäissään kuin muutkin naiset. Mistä sä tiedät minkälainen se oikeasti on.
Sä oot nähnyt vaan ne parhaat puolet.
Sitäpaitsi, kuvailit juuri mut, ei se uniikki ole vaikka niin luulet.
Niin varmaan. Kylläpä kuulostatkin ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huhuja.
Näet sen pinnan.Ihannenaisesi on sinusta kiinnostunut. Tämä on kiinnostunut toisesta.
Sitten, kun kohtaat sen oikean, toivottavasti kohtaat, niin ehkä hänessä on jotain samoja piirteitä ja sitten vielä sinulle sopivampia asioita.
En haluaisi olla kakkonen.
Puhut nyt järkeä epäjärkevälle miehelle.
Kyllä, nuo ovat ominaisuuksia, jotka saattavat löytyä monilta naisilta. Pitäisi hakea niitä, eikä olettaa, että kaverini vaimo on se ainoa oikea. Etsiä se jolla on nuo ja jonka kanssa on kemiaa. Se joka on mulle oikea.
ap
Ei ole. Sun ihannenainen on se kuva siitä vaimosta. Todellisuus on toista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hankkiutua siitä miehestä eroon ja sitten vokottelet naisen itsellesi?
minkälaiset ihmiset yläpeukuttaa näin törkeää ehdotusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sun ihannenainen on se kuva siitä vaimosta. Todellisuus on toista.
Voi se olla, mutta ei se poista ongelmaa.
ap
Tee mitä teet, kunhan et vain kerro.
Apua, tuo on kurja tilanne sille naiselle kun, älä vaan mene sanomaan mitään!
Miehellä on pari kaveria joiden kanssa ei jätä hetkeksikään yksin. Jossain vaiheessa kun ollaan porukalla niin miehen käytös muuttui ahdistavan omistavaksi ja jopa hieman vihamieliseksi. Ihmettelin mitä on tapahtunut niin kaverit on sanoneet olevansa kateellisia naisesta ja mielellään kuulemma ottaisivat itsekin. Nyt mä sit saan tenttausta olenko kiinnostunut ja mies mustasukkailee.
Ahdistavaa.
Pitäkää miehet mölyt mahassanne ja katselkaa sen pienen piirin ulkopuolellekin, naisia on maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua, tuo on kurja tilanne sille naiselle kun, älä vaan mene sanomaan mitään!
Miehellä on pari kaveria joiden kanssa ei jätä hetkeksikään yksin. Jossain vaiheessa kun ollaan porukalla niin miehen käytös muuttui ahdistavan omistavaksi ja jopa hieman vihamieliseksi. Ihmettelin mitä on tapahtunut niin kaverit on sanoneet olevansa kateellisia naisesta ja mielellään kuulemma ottaisivat itsekin. Nyt mä sit saan tenttausta olenko kiinnostunut ja mies mustasukkailee.
Ahdistavaa.
Pitäkää miehet mölyt mahassanne ja katselkaa sen pienen piirin ulkopuolellekin, naisia on maailma pullollaan.
En menisi ikinä sanomaan. Ei ole mun asia ja en halua rikkoa heidän suhdettaan. Ihailen vain kaukaa ja yritän olla kaverini puolesta onnellinen. Ehkä myös tajuan, että maailmassa on mukavia naisia ja yritän löytää itselleni yhden heistä?
ap
Noh, itse ajattelin samoin eräästä tuttavastani, kunnes tulin melko läheiseksi pariskunnan kanssa ja ymmärsin, millaisista naisista kyseinen mies pitää ja millainen tämä on arjessa. Moni kakku päältä kaunis, erityisesti tilanteissa, joissa on jotain pientä kipinää.
Lähentyminen paljasti, etten jaksaisi miestä omassa arjessani alkuunkaan eikä hän todennäköisesti arvostaisi minun toimintatapojani naisena. Mies oli siedettävä, kun hänellä oli vaimo, johon kohdistaa ensisijaiset tarpeensa ja halunsa. Itsestäni ei olisi niin intensiiviseen suhteeseen.
Mitäs jos kerran koeajaisit sen? Saattaisit huomata ettei se niin erikoinen ollutkaan. Tai ainakin joka tapauksessa pääsisit enimmistä paineista eroon, koska olet kerran jo pääsyt sitä kokeilemaan.
Itsekin olin joskus ihastunut miehen kaveriin. Kaveri tuntui kaikin puolin täydelliseltä, samat kiinnostuksen kohteet, hyvännäköinen, pitkiä katseita, kehuja jne.
Kunnes juttelin miehen kanssa pitkään kahdestaan, ihastus haihtui heti kun tajusin mikä ongelmakimppu siellä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kerran koeajaisit sen? Saattaisit huomata ettei se niin erikoinen ollutkaan. Tai ainakin joka tapauksessa pääsisit enimmistä paineista eroon, koska olet kerran jo pääsyt sitä kokeilemaan.
Meinaatko että sillä naisella ei ole mitään sanottavaa asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olin joskus ihastunut miehen kaveriin. Kaveri tuntui kaikin puolin täydelliseltä, samat kiinnostuksen kohteet, hyvännäköinen, pitkiä katseita, kehuja jne.
Kunnes juttelin miehen kanssa pitkään kahdestaan, ihastus haihtui heti kun tajusin mikä ongelmakimppu siellä oli.
Olen jutellut tämän naisen kanssa. Hän ei ole ongelmakimppu vaan kukkakimppu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yhteys on henkinen. Hän on kaunis ja seksikäs, mutta ei se ole pääasia.
ap
Ymmärrän. Sä voit ottaa hänestä mallin ja etsiä samankaltaista naista. Varmasti löytyy sinulle sopiva 😊