Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini vaimo on ihannenaiseni. MIten pääsen tästä yli?

Vierailija
21.06.2020 |

Neuvoja.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja ihan hetero. Silti tapasin opintojen kautta naisen, joka oli minusta niin täydellinen. Kiinnostuksen kohteemme aivan samat,taiteellinen, iloinen, empaattinen, kaunis, persoonallinen, hauska. Mietin että jos olisin mies tai naisista kiinnostunut, ikinä kukaan ei häntä voittaisi. Kaikki tuntuisivat ihan latteilta tai tavallisilta.

Ehkä sinun ihastuksesi jossain vaiheessa vapautuu. Jos hän kokee sinut voimakkasti samanhenkiseksi, hän saattaa itse tajuta olevansa väärässä suhteessa. Sitä odotellessa eläisin omaa elämääni, antaen mahiksen myös muille.

Vierailija
42/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen usein ollut se josta sanotaan tyttökaverille että miksi et voi olla kuten "pirkko!"

Moni nainen minua vihaa edelleen tämän takia, ja minua ei ole kutsuttu mukaan jos joku näistä naisista on paikalla, koska eihän se ole mukava biettää jussia mökillä jos seurueessa on se nainen johon oma mies itseä vertaa. Ymmärrän tämän naisten puolelta, mutta näitä miehiä inhoan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen ja ihan hetero. Silti tapasin opintojen kautta naisen, joka oli minusta niin täydellinen. Kiinnostuksen kohteemme aivan samat,taiteellinen, iloinen, empaattinen, kaunis, persoonallinen, hauska. Mietin että jos olisin mies tai naisista kiinnostunut, ikinä kukaan ei häntä voittaisi. Kaikki tuntuisivat ihan latteilta tai tavallisilta.

Ehkä sinun ihastuksesi jossain vaiheessa vapautuu. Jos hän kokee sinut voimakkasti samanhenkiseksi, hän saattaa itse tajuta olevansa väärässä suhteessa. Sitä odotellessa eläisin omaa elämääni, antaen mahiksen myös muille.

Mä en haluasi edes ajatella noin. Heillä on perhe ja pitkä suhde. Se, että mä tunnen noin häntä kohtaan ei ole riittävä syy sille, että saisin mitä haluaisin. Se olisi itsekästä.

ap

Vierailija
44/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kerran koeajaisit sen? Saattaisit huomata ettei se niin erikoinen ollutkaan. Tai ainakin joka tapauksessa pääsisit enimmistä paineista eroon, koska olet kerran jo pääsyt sitä kokeilemaan.

Meinaatko että sillä naisella ei ole mitään sanottavaa asiaan?

Kai sen nyt kerran saisi yhdyntään suostuteltua. Esim. joissakin juhlissa tms.

Vierailija
45/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri juhannuksena tässä todistin sellaista kolmiodraamaa, että huhheijaa... Yhden miehen hyvä kaveri iski silmänsä tämän kumppaniin ja alkoi lirkutella ja vokotella ja alkoi myös tälle naiselle keksimään kaikenlaisia pahoja asioita tästä kaveristaan (oikeasti valheita). Röyhkeydellä ei ole mitään rajaa. Kyse liki kolmekymppisistä ihmisistä. Loppuehtoo meni tällä kolmikolla silmät punaisina itkiessä ja riidellessä. Alkoholilla oli kyllä vaikutusta asiaan, mutta jotain rajaa sentään kuvittelisi olevan aikuisilla ihmisillä...

Vierailija
46/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri juhannuksena tässä todistin sellaista kolmiodraamaa, että huhheijaa... Yhden miehen hyvä kaveri iski silmänsä tämän kumppaniin ja alkoi lirkutella ja vokotella ja alkoi myös tälle naiselle keksimään kaikenlaisia pahoja asioita tästä kaveristaan (oikeasti valheita). Röyhkeydellä ei ole mitään rajaa. Kyse liki kolmekymppisistä ihmisistä. Loppuehtoo meni tällä kolmikolla silmät punaisina itkiessä ja riidellessä. Alkoholilla oli kyllä vaikutusta asiaan, mutta jotain rajaa sentään kuvittelisi olevan aikuisilla ihmisillä...

En kykenisi ikinä tuollaiseen. Enkä edes haluaisi. Olen ujo ja epävarma. Seuraan siis vain sivusta. Ja toivon ihmisille onnea ja rakkautta.

ap

Vierailija
47/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tuo on kurja tilanne sille naiselle kun, älä vaan mene sanomaan mitään!

Miehellä on pari kaveria joiden kanssa ei jätä hetkeksikään yksin. Jossain vaiheessa kun ollaan porukalla niin miehen käytös muuttui ahdistavan omistavaksi ja jopa hieman vihamieliseksi. Ihmettelin mitä on tapahtunut niin kaverit on sanoneet olevansa kateellisia naisesta ja mielellään kuulemma ottaisivat itsekin. Nyt mä sit saan tenttausta olenko kiinnostunut ja mies mustasukkailee.

Ahdistavaa.

Pitäkää miehet mölyt mahassanne ja katselkaa sen pienen piirin ulkopuolellekin, naisia on maailma pullollaan.

No ei ole kyllä ok käytöstä tuokaan, miehesi käytös siis.

Oman mieheni pari kaveria niin ikään ovat minua kehuneet samalla tavalla, mutta ei mieheni noin ole alkanut käyttäytyä. Tuntunut oleva enemmänkin ylpeä siitä, että hänen vaimostaan ollaan kateellisia.

Nin hyvä mies kyllä muutenkin, etten lähtisi kenenkään muun matkaan.

Vierailija
48/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tunne tuota naista kunnolla. Se mitä antaa ulospäin ei ole koko totuus. Tai sitten oot pinnallinen ja ihastunut vain ulkonäköön.

Vierailija
49/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vain päästä. Ehkä kaverin vaimon ystäväpiiristä löytyisi samankaltaisia naisia?

En haluaisi tyytyä melkein samaan, kun tiedän millainen se aito versio on.

ap

Sinänsä huojentavaa, ettei hän tyytyisi sinuun. Onneksi ystäväsi on älykäs ja seksikäs. 

Vierailija
50/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tosi kompleksinen ihminen, niin kyllä niitä "oikeita" on maailmassa useampia. Loppu on tahtoa ja kunnioitusta omaa kumppania kohtaan.

Muista, että kenen tahansa on helppo olla tasapainoinen ja herttainen, jos on puoliso ja perhe turvana. Ehkä onnistut saamaan jostain empaattisesta, sielukkaasta, mutta yksinäisestä naisesta samalla tavalla kivan kumppanin kuin tämä kaverisi puoliso.

Kaverin puoliso ei ole vaihtoehto kun siinä tulisi rikkoutunut perhe ja kärttyinen suku kaupanpäälle.

Onnea etsintään!

Vierailija
51/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suhtaudut asiaan ihailtavasti, vaikka tunteet ovat varmasti nyt vaikeita. Löydät kyllä vielä jonkun, joka on ihanampi, hauskempi ja persoonallisempi, kuin kaverisi vaimo. Löydät sellaisen naisen, joka on juuri sinulle se passeli, joka rakastaa juuri sinua etkä enää edes osaa kuvitella vertailevasi häntä johonkin toiseen tai joihinkin toisiin. Anna itsellesi aikaa.

Mielestäni olet jo pitkällä sen suhteen, että ymmärrät, että asia on vain ajatuksen tasolla eikä koskaan siitä muuksi tule muuttumaan. Tämän myötä voit vähitellen antaa itsellesi luvan siirtyä eteenpäin.

Vierailija
52/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaija kirjoitti:

Mä en haluasi edes ajatella noin. Heillä on perhe ja pitkä suhde. Se, että mä tunnen noin häntä kohtaan ei ole riittävä syy sille, että saisin mitä haluaisin. Se olisi itsekästä.

ap

Sä oot hieno mies ap. Kumpa olisin itse nuorena tavannut jonkun kaltaisesi. Nykyaika tukee kaikenlaista oman edun tavoittelua muiden kustannuksella, moraali on lähes kirosana.

Muille tässä kirjoittameille: Sellainen asia on hyvä ymmärtää, että kaikkea ei voi eikä tarvitse tässä elämässä saada. Parempi on tehdä sellaisia valintoja elämässä, joiden myötä voi katsoa itseään vielä peiliin, vaikka se tarkoittaisi luopumista jostain arvokkaastakin.

Vierailija
53/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, tuo on kurja tilanne sille naiselle kun, älä vaan mene sanomaan mitään!

Miehellä on pari kaveria joiden kanssa ei jätä hetkeksikään yksin. Jossain vaiheessa kun ollaan porukalla niin miehen käytös muuttui ahdistavan omistavaksi ja jopa hieman vihamieliseksi. Ihmettelin mitä on tapahtunut niin kaverit on sanoneet olevansa kateellisia naisesta ja mielellään kuulemma ottaisivat itsekin. Nyt mä sit saan tenttausta olenko kiinnostunut ja mies mustasukkailee.

Ahdistavaa.

Pitäkää miehet mölyt mahassanne ja katselkaa sen pienen piirin ulkopuolellekin, naisia on maailma pullollaan.

No ei ole kyllä ok käytöstä tuokaan, miehesi käytös siis.

Oman mieheni pari kaveria niin ikään ovat minua kehuneet samalla tavalla, mutta ei mieheni noin ole alkanut käyttäytyä. Tuntunut oleva enemmänkin ylpeä siitä, että hänen vaimostaan ollaan kateellisia.

Nin hyvä mies kyllä muutenkin, etten lähtisi kenenkään muun matkaan.

Näin juuri. Minunkin miehellä on yksi kaveri, joka varsinkin humalassa on oikein todella kova flirttailemaan ja on olevinaan joku jumalan lahja kaikille naisille... Mieheni ei KOSKAAN epäile minua mistään tai muutu epävarmaksi. Voi sanoa tuolle kaverilleen, että rauhoittuu vähän ja keksii jotain muuta tekemistä, jos alkaa käymään turhan läheiseksi. Tosin minullakin on ihan oma tahto ja osaan kyllä itsekin pitää puoliani.

Vierailija
54/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes tunne tuota naista kunnolla. Se mitä antaa ulospäin ei ole koko totuus. Tai sitten oot pinnallinen ja ihastunut vain ulkonäköön.

Saiko tästä ketjusta kuvan, että olisin kiinnostunut ulkonäöstä? Hän on hyvä, kiinnostava ja poikkeuksellinen ihminen. Se mua kiinnostaa.

ap

Vierailija
55/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sillä siskoa joka voisi olla vapaa ja yhtä mukava?

Vierailija
56/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse uskon siihen että aika auttaa, ja vastaan toivottavasti tulee joku muu yhtä ihana, tai ihanampi.

Minuun ihastui aikoinaan silloisen miehen hyvä ystävä. Itse sain tietää asiasta vasta eron jälkeen, sen verran hienotunteinen oli tämä ystävä. Muutin toiseen kaupunkiin ja aloitin kokonaan uudet kuviot, mutta tämä exän ystävä halusi pitää yhteyttä, ja voisi ehkä sanoa että tavallaan tapailimmekin vähän. Kävi ilmi että välillämme ihan oikeasti oli kemiaa, ja samanlaisia kiinnostuksen kohteita vaikka miten paljon. Lopulta en kuitenkaan halunnut olla se nainen, joka mahdollisesti rikkoo tiiviin kaveriporukan. Siispä siirryimme molemmat eteenpäin elämässä. Sittemmin sekä minä että hän olemme molemmat löytäneet kumppanit, ja uskoakseni hän on onnellinen. Itse ainakin olen.

Kyllä silloin aikoinaan harmitti pitkään tämä koko kuvio, sillä uskon että minulle ja tälle ystävälle olisi voinut oikeasti syntyä hyvä suhde. Nyt en enää kadu mitään eikä harmita, koska kaikki on tätä nykyä niin hyvin :) Kokemuksieni perusteella olen tullut siihen tulokseen että mitään sielunkumppania ei ole olemassa, vaan eri tavoin yhteen sopivia ihmisiä on paljon. Pitää vaan toivoa että sopivalla hetkellä kohtaa jonkun niistä sopivista. Mihinkään kolmiodraamoihin ei pidä lähteä.

Vierailija
57/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jotenkin kateelliseksi tästä ketjusta, heh.

Löydät varmasti itsellesi jonkun samantyyppisen ap tai jopa enemmän sinulle sopivan.

Vierailija
58/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sillä siskoa joka voisi olla vapaa ja yhtä mukava?

On useampi sisko. Jostain kumman syystä he ovat melko lailla erilaisia ihmisiä.

ap

Vierailija
59/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko tästä ketjusta kuvan, että olisin kiinnostunut ulkonäöstä? Hän on hyvä, kiinnostava ja poikkeuksellinen ihminen. Se mua kiinnostaa.

ap

Oot vähä-älyinen.

Vierailija
60/159 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oksettavan näköinen, ettei saa tasokasta naista. Lisäksi vielä niin harhainen, että kuvittelee saavansa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan