Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
1/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna pesää."

Vierailija
2/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko sun numeron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli yhdelle sanoa ”Tee KAIKKI sulle kuuluvat duunit äläkä jätä niitä mulle”.

Ja toiselle ”voisitko nyt jumalauta yrittää edes tajuta jotain. Sulle on nyt vuoden opetettu näitä asioita joten yksinkertaisimmat asiat pitäis jo sujua” ja ”älä puutu epäolennaisiin asioihin kun on kiire”

Vierailija
4/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sua.

Vierailija
5/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa että koska saat paljon parempaa palkkaa kuin minä, tee itse hommasi äläkä tule koko ajan vinkumaan apuja yksinkertaisessakaan hommassa. 

Vierailija
6/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä kysele tyhmiä", "kyllä se siellä ohjeessa lukee".

Vierailija
7/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työpaikan toimarina haluat siis ostaa ylimääräisestä budjetista jonkin firman ulkomaista johtoa miellyttävän sisustuskivan työpaikalle, mutta et ole valmis kehittämään tai panostamaan työntekijöiden yleiseen hyvinvointiin." "Olet mun esimies, mun ei kuulu kertoa mitä kuuluu sun työtehtäviin"

Vierailija
8/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaatko sä vi** alkeellisimpiakaan käytöstapoja, hymyä huuleen ja tervehdi työkavereitasi"

Vierailija
9/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle miehelle tekisi mieli sanoa "nyt nuolet ja kunnolla"

Vierailija
10/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi pestä tukka useammin. Ja huolehtia muutenkin vähän enemmän ulkonäöstäsi.

Vierailija
11/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että puhut minusta p*skaa selkäni takana, vaikka esität mukavaa.

Vierailija
12/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et ole tämän paikan pomo, joten työkaverisi eivät ole tilivelvollisia juuri sinulle kaikesta, mitä tekevät. Ja se, että et tiedä, että jotakin tapahtuu, ei tarkoita, että sitä ei tapahdu."

Vierailija
13/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet narsistisen oloinen. Moni työkaverisi pelkää sinua. Yritä käyttäytyä mukavasti muita kohtaan."

Vierailija
14/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet ollut TAAS sairaslomalla niin ei kiinosta kuulla kuinka sait taas kotona niin hyvin kaikkea aikaiseksi mm. siivottua keittiön kaapit tai kuinka oli pitkästä aikaa kiva nähdä ystäviä kun kerrankin oli aikaa..

Pidän sinua luuserina joka huijaa työnantajaa.

Vierailija
15/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä kysele tyhmiä", "kyllä se siellä ohjeessa lukee".

Vakiovastaus moneen kysymykseen "F1"

Vierailija
16/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pliis mun olla rauhassa kahvitauolla, sen vartin pärjäät takuulla itseksesi.

Vierailija
17/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei työkaverille, mutta yhdelle asiakkaalle tahtoisin sanoa paljon...kuten että rakastan häntä.

Vierailija
18/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Lähde mun kanssa ulos.”

Vierailija
19/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala kirjoitti:

Haluaisin sanoa että koska saat paljon parempaa palkkaa kuin minä, tee itse hommasi äläkä tule koko ajan vinkumaan apuja yksinkertaisessakaan hommassa. 

Tämänlainen työpaikka koettu. Uskomattoman tympeä ja tehoton työyhteisö. Tieto ei kulkenut lainkaan ja ihmisten aika meni pelkkään valittamiseen.

Vierailija
20/434 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit hoitoon, mielenterveysongelmasi sairastuttaa koko työyhteisön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan