Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on menossa koe, katson kauanko likaiset astiat lojuvat tiskialtaassa jos minä en niitä tiskaa

Vierailija
15.09.2019 |

Nyt siinä on tainnut olla pari lautasta, haarukoita ja veitsiä ainakin toista viikkoa. Alkaneet jo selvästi haista ja ovat kauttaaltaan limaisia. Kauanko veikkaatte että menee ennen kuin mies saa ne tiskattua?

Kommentit (299)

Vierailija
201/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisfas*stit ja miesvauvat näköjään pariutuu helposti.

Uskokaa mammat nyt että se paistinlastan tiskaamatta jättäminen on aika kevyttä kauraa. Olkoon sitten pesemättä. Ja ei, kenenkään ei ole pakko asua sikolätticrackluolassa. Täytyy vaan pakata laukut ja lähteä vaikka äiteen luo muutamaksi kuukaudeksi.

Vai onko se mies sitten kuitenkin MUUTEN niin ihana, että sikailut jaksaa, kun saa naputtaa ja vonkua?

Kiteytettynä: miksi koira nuolee pallejaan? Koska se voi. Miksi mies elää kuin sika pellossa? Koska se voi.

Vierailija
202/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sopia pelisäännöt / tehtävänjako ja huolehtia että niitä noudatetaan?

Mä imuroin kerran viikossa, luuttuan pari kertaa kuussa ja pidän kämpän perussiistinä, mies käy kaupassa, tekee safkat ja tiskaa (syö kotona joka päivä kahdesti, minä ~4 kertaa viikossa iltaisin).

Pyykit pesee se, kuka puhdasta vaatetta just silloin kaipaa.

Kylppäriä nyt siivotaan ns. jatkuvasti, pyyhkäisen altaan ja tiskikoneen päällisen hampaita pestessäni, pöntön pitää molemmat puhtaana jatkuvasti (ihan peruskunnioitusta toista kohtaan), suihkun huuhtaisen aineella samalla kun käyn suihkussa. Perusteellinen siivoaminen sitten vähän harvemmin, sen tekee jompikumpi.

Hän huolehtii omat tavaransa, minä omani.

Helppoa, kun osaa tehdä kompromisseja ja keskustella TASAVERTAISEN KUMPPANINSA kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!

Olen huollattanut autoni 18 vuotta, rakentanut talomme jne.

En tarvitse miestä noihin hommiin, mutta en myöskään talouden vauveliksi.

Vierailija
204/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sopia pelisäännöt / tehtävänjako ja huolehtia että niitä noudatetaan?

Mä imuroin kerran viikossa, luuttuan pari kertaa kuussa ja pidän kämpän perussiistinä, mies käy kaupassa, tekee safkat ja tiskaa (syö kotona joka päivä kahdesti, minä ~4 kertaa viikossa iltaisin).

Kylppäriä nyt siivotaan ns. jatkuvasti, pyyhkäisen altaan ja tiskikoneen päällisen hampaita pestessäni, pöntön pitää molemmat puhtaana jatkuvasti (ihan peruskunnioitusta toista kohtaan), suihkun huuhtaisen aineella samalla kun käyn suihkussa. Perusteellinen siivoaminen sitten vähän harvemmin, sen tekee jompikumpi.

Helppoa, kun osaa tehdä kompromisseja ja keskustella TASAVERTAISEN KUMPPANINSA kanssa.

Nämä näpäyttäjänalkuttajakyttääjä-mammat kun ei pidä miehiään TASAVERTAISINA KUMPPANEINAAN, vaan ovat omasta mielestään maapallon 5 miljardista ihmisestä ne, jotka määräävät kuinka muiden pitää elää. Terkut miehellesi, on löytänyt harvinaisen viisaan naisen itselleen.

Vierailija
205/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin asian näen.

Mutta minkä neuvon annat sellaisella, jonka puoliso EI TEE. Keskustelusta huolimatta. Ainoa vaihtoehto on siis jättää? Ja sekö on helppoa, lähteä parisuhteesta jossa on ollut vuosia, joka muuten saattaa olla hyvä, ja jonka alussa puoliso ei käyttäytynyt näin?

Vierailija
206/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä näpäyttäjänalkuttajakyttääjä-mammat kun ei pidä miehiään TASAVERTAISINA KUMPPANEINAAN, vaan ovat omasta mielestään maapallon 5 miljardista ihmisestä ne, jotka määräävät kuinka muiden pitää elää. Terkut miehellesi, on löytänyt harvinaisen viisaan naisen itselleen.

Keitä ovat ne muut reilut 2,5 miljardia ihmistä? 

Vierailija
207/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut varmaankaan laisinkaan sinulle, mutta etköhän sinä siellä siellä työpaikallasikin nalkuttaisi sille Pirjolle, kun jätti kahvikupin tiskialtaaseen. Eli kyllä, päsmärifriikit päsmäröi kaikkia. 

Vierailija
208/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut varmaankaan laisinkaan sinulle, mutta etköhän sinä siellä siellä työpaikallasikin nalkuttaisi sille Pirjolle, kun jätti kahvikupin tiskialtaaseen. Eli kyllä, päsmärifriikit päsmäröi kaikkia. 

Jos haluaa olla kriittinen ja kärkevä mielipiteissään, kannattaa olla tarkkana faktantarkastuksien kanssa, koska kärkkäisiin mielipiteisiin tartutaan kärkkäästi, myös niiden asiavirheisiin. 

Vierailija
209/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap sitten miten kävi, josko tiskasitte yhdessä?

Mielenkiintoista...

Vierailija
210/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!

Mä olen aina vienyt auton huoltoon ja hyvin on vaihdettu.

Vierailija
211/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihommia on tylsiä ja mukavampia, ne toistuu aika usein. Kaikenlaista puuhaa olis mutta yleensä ihmiset haluaa tehdä muutakin.

Olen nopea ja siivousjälki ei aina ihan priimaa, mies taitava korjailemaan kaikkea ja huolellinen kaikessa mitä tekee.

Niinpä hän imuroi harvemmin mutta paremmin, minä nopeasti muutaman kerran viikossa (lemmikkejä talossa). On paljon huoltotöitä mitä en osaa, joten teen enemmän niitä mitä osaan. Tylsiä hommia tehdään vuoron perään niin ettei kummankaan aina tarvitse. No joo, mä siivoan aina kissanhiekkalaatikon.

35 vuotta yhteistä huushollia. Ja joo, on ollut vaiheita missä jompi kumpi nalkuttanut toiselle, opeteltiin siitä tavasta pois kun siitä tuli vain paha mieli molemmille.

Mutta asiaan, kyllä mullakin hermot menis jos ihan kaikki olis pakko tehdä yksin, toki koskaan ei tiedä jos vaikka toinen sairastuu. Rahaa ei ole paljoa mutta sitten varmaan ostaisin apua vaikkapa siivoukseen.

212/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä pyykinpesussa on niin vaikeaa. Sen kuin nakkaa likapyykit koneeseen ja laittaa ne kuivamaan. Tai jos pitää viedä lakanapyykki kuivamaan taloyhtiön kuivaushuoneeseen, niin ei sitäkään tarvitse tehdä kuin n. Kerran kuussa

Vierailija
213/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus vuosia sitten tein saman kokeen roskapussien kanssa. Niitä oli oikeasti oikein kunnon vuori! Varmaan 20 roskapussia haisi siinä ja kun ei mitään tapahtunut niin tuli kyllä korotettua ääntä ja ilmoitettua että nyt ne roskapussit helvettiin täältä asunnosta! Tai ei se ollut testi kun oli miehen vuoro viedä ja tiesi sen. Odotin vaan kauanko antaa lojua niiden siinä ja montako päivää.

Raivostuttaa kun on niin laiska. Nipottaa vielä mulle jos jätän jugurttipurkin pöydälle. Mä kuitenkin imuroin joka päivä ja pyyhin keittiön tasot useasti päivässä ja lattiatkin pesen muutaman kerran viikossa niin mitä sitten jos se jugurttipurkki siinä pöydällä hetken odottaa roskiin menoa.

Mä testasin milloin sä alat viemään ne roskat ulos. Ettei mun tartte.

t. Miehesi

Vierailija
214/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se heterojen elämä on...

Heterot on perseestä! THANK GOD I'M GAY!

Vierailija
215/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heterosuhteissa elävät naiset usein kohtelee miehiään kuin lapsia? Vaatteet laitetaan kaappiin, vaihdetaan pyyhkeet ja hammasharjat, hoidetaan kaupassa käynti... ei ihme, että miehistä tulee saamattomia vässyköitä. Mitä muuta niistä voi tulla? Vinkki, jos tiskit ärsyttää, juttele sille miehelle.

Vierailija
216/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin asian näen.

Mutta minkä neuvon annat sellaisella, jonka puoliso EI TEE. Keskustelusta huolimatta. Ainoa vaihtoehto on siis jättää? Ja sekö on helppoa, lähteä parisuhteesta jossa on ollut vuosia, joka muuten saattaa olla hyvä, ja jonka alussa puoliso ei käyttäytynyt näin?

En tosiaan osaa sanoa. Olen aina tottunut siihen, että aikuisten kesken asioista voidaan sopia ja niistä pidetään kiinni. Jos toinen ei käyttäydy aikuisen tavoin, ei ole paljoakaan tehtävissä. Tosin en oikein usko, että ap:n kuvaama "koe" yhtään sen enempää auttaa asiaa.

Jos puolisoni ei tekisi kotitöitä, siitä huolimatta, että asiasta on keskusteltu ja haluaisin edelleen asua hänen kanssaan, niin tekisin varmaan homman itselleni mahdollisimman helpoksi. Kaikki ylimääräinen tavara mäkeen ja kaikelle paikka ja kaikki paikalleen. Jos puolison/lasten tavaroita jää ympäriinsä, järjestäisin niille erikseen "säilytyslaatikon" heidän huoneeseensa, jos hoitaisin tavarat. Viikkosiivouspalvelu ulkopuolelta ja puolivalmista ruokaa, jos ei huvita kokata. Ne, jotka eivät täytä tiskikonetta saavat syödä kertakäyttölautasilta jne.

Vierailija
217/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännää. Taidan kokeilla tätä myös. Asun yksin. Kauankohan menee, että astiat tiskautuvat?

Vierailija
218/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heterosuhteissa elävät naiset usein kohtelee miehiään kuin lapsia? Vaatteet laitetaan kaappiin, vaihdetaan pyyhkeet ja hammasharjat, hoidetaan kaupassa käynti... ei ihme, että miehistä tulee saamattomia vässyköitä. Mitä muuta niistä voi tulla? Vinkki, jos tiskit ärsyttää, juttele sille miehelle.

Olen ihmetellyt tätä ihan samaa. Jostain syystä minulle heteronaiselle on osunut sellaisia aikuisia miehiä kohdalle, jotka eivät mitään paapomista ja äidillistä huolehtimista kaipaa :D nykyinen mieheni, joka on myös lasten isä on aivan huippu, oma-aloitteinen, perhekeskeinen, osaava, älykäs jne. Ehkä mulla on vaan hyvä tuuri tai sitten tällä palstalla kaikki miehet on jotain älyllisen kehitysvammaisen tasolle jääneitä...

Vierailija
219/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksinasuvana naisena vastaava koe joka viikko, millon jaksan tiskata. Vihaan tiskaamista ja tiskaan vasta sillon kun on pakko. Saisi kauan mun puoliso odottaa, jos sellainen olisi, että tiskiharja eksyy käteen. Onneksi ei oo, niin voin huolehtii vaan omista riskistä ilman ketään nalkuttajaa.

Vierailija
220/299 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus vuosia sitten tein saman kokeen roskapussien kanssa. Niitä oli oikeasti oikein kunnon vuori! Varmaan 20 roskapussia haisi siinä ja kun ei mitään tapahtunut niin tuli kyllä korotettua ääntä ja ilmoitettua että nyt ne roskapussit helvettiin täältä asunnosta! Tai ei se ollut testi kun oli miehen vuoro viedä ja tiesi sen. Odotin vaan kauanko antaa lojua niiden siinä ja montako päivää.

Raivostuttaa kun on niin laiska. Nipottaa vielä mulle jos jätän jugurttipurkin pöydälle. Mä kuitenkin imuroin joka päivä ja pyyhin keittiön tasot useasti päivässä ja lattiatkin pesen muutaman kerran viikossa niin mitä sitten jos se jugurttipurkki siinä pöydällä hetken odottaa roskiin menoa.

Kuka hitto imuroi joka päivä? Ei ihme, että joka toisella on allergioita. Hellittäkää vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan