Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (466)
Kolme tyynyä. Yksi muotoiltu ja kaksi tavallista. Käytän niitä sekaisin, joskus kaikkia, joskus yhtä.
Tulee ikkunan aukipitämisestä talvella.
Mulla oli joku wellpurin aika kallis tyyny joka oli hyvä kyllä kyljellään nukkumiseen mutta kun mä nukun milloin mitenkin päin niin ei ollut siihen hyvä
Jyskin mainio Presidenten untuvankaltaisella kuitutäytteellä 750g. Puuvillakambriikkipäällinen, näkyy olevan nyt myös tarjouksessa vain 16e.
Tempurin original - muilla en ole nukkunut 20 vuoteen varmaan. Otan mukaan matkoillekin.
Sellainen joka pitää pään ja niskan oikeassa asennossa kyljellään nukuessa. Tuolla on https://kodinkone.com/paras-tyyny-kylkinukkujalle/ käsitelty tarkemmin noita kylkinukkujien tyynyjä
Jyskystä ostettu hoie downfeel. On älyttömän hyvä tyyny.
Tavallisia halpoja tyynyjä. Tärkeintä on että on sen verran pehmeä, että saa taitettua kaksin kerroin. Aina kyljelle siirtyessä taitan tyynyn kaksin kerroin, jolloin se on korkeampi. Selällä nukkuessa taas ilman taitosta. Onnistun ilmeiseseti unessakin hoitamaan tuota tyynyn taittelua tai availua, koska aina herään. niin, että jos olen selälläni, tyyny on tavallisesti, jos kyljelläni, tyyny taitettuna.
Tavallisen tyynyn tapainen, mutta paksumpi. Pakko olla kunnon paksu tyyny niskan vuoksi. Ostin omani Minimanista. Joskus on ollut myös sellainen muotonsa pitävä tyyny.
Ostin Lidlistä viime vuonna kun oli tarjouksessa, en muista minkä niminen. Mullakin tuli aikaisemmin niskat aina kipeäksi mutta ei enää.
Ei liian korkea joskus nukuin vain käteni päällä.. nykyään semmonen pehmonen, joka antaa periksi paljon ja voi iskeä vaikka kaksinkerroin jos siltä tuntuu
No en minä tuon nimeä muista, joku ergonominen tyyny tms. Maksoi 89 €.
Jyskin joku Hoie Downfeel-tyyny, vuosia vanha ja useiden pesujen jälkeenkin paras.
Muotoiltu tyyny memory foam, jo vuosien ajan. Vuosi sitten tyynynvaihdon aikaan päåtin kokeilla Jyskin halpisversiota. Toimii hyvin sekin ja oli tosi halpa.
Seuraavalal kerralla kokeilen tavallista muototiltua tyynyä,memory foam on hieman kuuma. Toimii kyllä, kun makuuhuoneeni on todella viileä (kylmä) kesät talvet:)
Neljä erikokoista ja -paksuista höyhentyynyä, ja kaksi peittoa, joista rakennan sopivan pesän yöksi.
Niskaa tukeva, ei jää tyhjää tilaa. Muotoiltu kaksi eri vaihtoehtoa.
Mulla myös Tempurin original monen vuoden takaa. Olen kyllä joskus miettinyt olisiko jossain vielä parempikin tyyny minulle. Nukun välillä öitä ihan perustyynyllä ja sitten palaan taas tuohon Tempuriin. Mulla koko S. Tilasin ensin koon M ja se oli liian korkea. Kalliita kokeiluita nämä tyynyjutut.
Vierailija kirjoitti:
Neljä erikokoista ja -paksuista höyhentyynyä, ja kaksi peittoa, joista rakennan sopivan pesän yöksi.
Minä sulle pesän näytän.
t. R-Ritsku
Joku vanha haiseva.