Joululahja jota lapsena toivoit mutta et koskaan saanut.
Oma toiveeni oli että isä ei olisi ollut jatkuvasti kännissä ja pilannut koko joulua, niin kuin muitakin viikonloppuja ja vapaita.
Kommentit (14)
Barbien kauppa, kaverilla oli ja onneksi sain käydä siellä leikkimässä
Mulla yksi pyyntö olisi teille vanhemmille. Jättäkää edes yhtenä päivänä se alkoholi pois. Jos se viini on niin tärkeää joulupöydässä, valitkaa alkoholiTON versio. Itse vihaan (voimakas tunnesana) juuri tuon vuoksi kaikkia juhlapyhiä, aina pilataan sillä alkoholin ottamisella.
Joulu jossa ei olisi ollut stressiä, tavaraa en koskaan kaivannut kun en mitään oikeastaan saanukkaan.
Sama täällä ap. Nyt kun olen itse vanhempi, olen tosi iloinen siitä että saan suoda lapselleni raittiin joulun, lomat, viikonloput etc. Lapsen ei tarvitse ikinä kotioloissa pelätä oudosti käyttäytyviä kännipäitä.
Toivoin nallea, tai nukkekotia, tai nukenvaunuja, mutta en koskaan saanut.
Joulu Thaimaassa tai Malediiveillä. Ihan oikeasti. Selasin lapsena matkaesitettä ja ihastuin kuvien perusteella noihin talven lomakohteisiin. Olisin halunnut joululomalla sinne kun se on talven ainoa pidempi loma koulusta. Rakastin myös perinteistä joulua mutta ajattelin että voin jättää joulun välistä ihanan matkan takia.
Koiranpentua toivoin. Sain pehmolelun.
Silja Linen hylje ja barbeille auto. En saanut kumpaakaan.
Toivoin My Little Pony -kampaamoa.
Nukkekoti ja nukenvaunut, en saanut kumpaakaan. Tein sitten itse nukkekodin kenkälaatikosta ja vaunut sain sitten aikuisena, kun sain lapsen.
Oma hevonen. Ostin ekan oman hevosen 30-vuotiaana 🥳