Paras meikkituotteesi?
Löytyykö meikkien seasta jotain ehdotonta lempparia? Tai jotain tuttua ja turvallista tuotetta, jota tulee ostettua yhä uudelleen?
Aloitan: Essence:n ripsiväri, Lash Princess. Yllättävän hyvä halpamerkiksi!
Kommentit (34)
Tuo on ollut ostoslistalla pitkään, mutta ei tainnut olla ruskeana.
Clinique Almost Powder meikkipuuteri.
Edullisin suosikkini Catricen Under Eye Brightener-peitevoide. Tykkään kevyemmästä meikistä ja sävyllä 010 Light Rose meikkaan silmänalusen tummuudet ja läpinäkyvät suonet todella luonnollisesti piiloon.
Maybellinen fit me- peitevoide. Levittyy ja pysyy kuin unelma.
Yksi apteekin rasva, missä on kevyt väri seassa, sävyttävät päivävoide. Ainoa ihomeikki, mistä en ole saanut allergista reaktiota
It Cosmeticsin Bye Bye under eye peitevoide. Riittävästi pigmenttiä peittämään tummat silmänaluset, mutta koostumus on kaunistava eikä keräänny juonteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Edullisin suosikkini Catricen Under Eye Brightener-peitevoide. Tykkään kevyemmästä meikistä ja sävyllä 010 Light Rose meikkaan silmänalusen tummuudet ja läpinäkyvät suonet todella luonnollisesti piiloon.
Ai joku muukin, minä myös! Tosin sävynä mulla "instant awake". Jos jää yöunet vähille niin tämä tosiaan pelastaa.
Muut luottotuotteet:
- e.l.f. primer - löysin tämän aika vastikään ja korvasin kaikki kalliit primerit tällä. Pysyy meikki myös silmän alusilla ja voi levittää vaikkei kaikki kosteusvoide olekaan ehtinyt imeytyä. Mahtava siis myös kiireisinä aamuina.
- isadoran medium dark kylmakynä
- rakastin marc jacobsin geelirajaus"kyniä"/gel-linereita joilla sain hyvin tehtyä kun antoi anteeksi eikä rajaus ollut kovin ankara, mutta koko merkkihän lopetettiin eli yhä etsinnässä joku vastaava; tosin en pidä kiirettä kun en usein tee silmämeikkiä
Minulla ei ole mitään meikkituotteita.
Estee lauderin day wear plus. Sävyttävä päivävoide, joka on aina sopiva, ihan kalpeena ja ihan ruskettuneena.
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa sanomaan samaa!
Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.
Kesällä Avenen Ultra Fluid Radience spf50.
Mac Brushstroke 24, rajausväri
Tarkka rajaus, joka pysyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa sanomaan samaa!
Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.
Minä en juo vettä. Kahvi ja terveelliset elintavat on paras meikki.
Chanel water fresh touch meikkivoide. Kallis kun saatana mutta mikään muu ei ole niin hyvä ja luonnollisen näköinen mun iholla. Sensain 38 ripsarit on parhaita.
Milk hydro grip meikkivoide. Pysyy ihollani hyvin ja kosteuttaa samalla. Ei vaadi pohjustusvoidetta itselläni.
Olen käyttänyt Cliniquen Lash Power -mascaraa kohta 10 vuotta.