Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan esimerkkinä ja töissä tylsää, tässä muutama aloitus jotka johtivat treffeille (en tinderoi suomessa, siksi englanniksi):
"Hey ---! Nice to meet you, you caught my interest with all that cute shit, guess I would like to know more about it"
"hi, i am from ---, was living in the --, have been living in North -- since July, so only 2 months ago"
"Would you like to hear my lame openings sentence, or are we gonna talk anyways 😜"
En usko että minkään näiden kirjoittamiseen meni minuuttia pidempään, ja silti ovat ehdottomasti top5 prosentissa kun vertaa yleiseen tasoon...
Tuota.. mikäs noista nyt sai sinut kuvittelemaan, että nämä viestit on räätälöity nimenomaan sinun profiilisi innoittamana eikä näitä samoja laineja kopioida niiden satojen muidenkin naisten keskusteluihin. :D Sinuahan oli todella helppo vedättää, kun vain joku ihan englannin kielellä tuli lirkuttelemaan.
Kaikissa niissä on viittaus profiilitekstiini. Pointti oli nimenomaan että sen viittauksen ei tarvitse olla mitenkään erikoinen ja aikaa vievä, kunhan huomaa että profiili on luettu niin sillä saa jo vastauksen.
Asun maassa jossa englanti on ainoa yhteinen kieli, kuten sanoin en asu suomessa...
Siis mikä viittaus profiilitekstiisi? Että ihan käytti sanaa you tai cute shit tai sama asuinpaikka kuin sinulla? Vau, nyt on syvä yhteys.
🙄 en nyt ala profiilitekstiäni tähän kopioimaan, ja se on tainnut olla joka aloituksessa eri koska ovat pidemmältä väliltä. Usko tai älä, jokainen kuitenkin viittaa siihen.
Koko pointti oli että sen aloituksen ei tarvitse todellakaan olla kummoinen. Jos tällaiset on parhaimmistoa, niin eikö se nimenomaan tarkoita että jo hyvin pieni effort riittää ylittämään ne pelkät moit??? Kun täällä on väitetty että me prinsessat vaaditaan novellia.
En minä pyytänytkään profiilitekstiäsi kirjoittamaan. Pyysin vain noista viesteistä näyttämään ne kohdat, jotka ovat viittauksia sinun profiiliisi. Minusta noista jokainen on sellainen, jonka voisi lähettää ihan kenelle tahansa.
Ekan kohdalla mulla luki jotain "and of course I like all the cute shit like kittens and candy like everyone else".
Toka asui samalla alueella kuin itse, ja oli kotoisin maasta jonka kieltä olen opiskellut.
Kolmannen kohdalla mulla luki muistaakseni jotain "i'm fine, no need to ask, we can just start with more meaningful stuff" tai vastaavaa.
Jos nämä siis lähettivät saman viestin sadalle, oli hyvä tuuri että ne sopi mun profiiliin...
No tuo cute shit menee vielä, mutta noissa muissa ei ole kyllä mitään henkilökohtaista. Nuo voisivat lukea vaikka profiilitekstissä tai sellaisessa aloitusviestipohjassa. Eihän tuo toka tyyppi varmaankaan sinun mieliksesi ollut kotoisin sieltä, missä sattui syntymään ja kertoo tuon saman todennäköisesti kaikille muillekin tapaamilleen henkilöille.
Ok, mutta saanko nyt siis heittää prinsessaleiman mäkeen, kun tuli todistettua että näinkin helpolla pääsee jo juttusille?
Tuollainen toimii vain jos mies on erittäin hyvännäköinen. Silloin ei tarvitse panostaa mihinkään avausviesteihin, bioon tai muuhunkaan. Voi itseasiassa olla täysin halveksittava ihmispas.ka kunhan olet (erittäin) hyvännäköinen.
Voit olla vaikka lapsenraiskaaja niin silti saat naisia Tinderistä vaikka millä mitalla. https://i.imgur.com/R3yX2As.jpg
Misogynisti https://preview.redd.it/6yyvc4ye01a01.png?width=763&auto=webp&s=de28786…
Naistenhakkaaja https://i.imgur.com/HCUrPUa.jpg
Uusnatsi https://i.imgur.com/8UGn05u.jpg
Voit aloittaa viestittelyn vaikka kysymällä peppuseksiä tai vaan "pannaanko?" Matcheja tulee jokaikiseltä naiselta. https://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/
Tinderissä millään muulla ei ole merkitystä kuin ulkonäöllä. 80% naisista kilpailee parhaasta 20% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan esimerkkinä ja töissä tylsää, tässä muutama aloitus jotka johtivat treffeille (en tinderoi suomessa, siksi englanniksi):
"Hey ---! Nice to meet you, you caught my interest with all that cute shit, guess I would like to know more about it"
"hi, i am from ---, was living in the --, have been living in North -- since July, so only 2 months ago"
"Would you like to hear my lame openings sentence, or are we gonna talk anyways 😜"
En usko että minkään näiden kirjoittamiseen meni minuuttia pidempään, ja silti ovat ehdottomasti top5 prosentissa kun vertaa yleiseen tasoon...
Tuota.. mikäs noista nyt sai sinut kuvittelemaan, että nämä viestit on räätälöity nimenomaan sinun profiilisi innoittamana eikä näitä samoja laineja kopioida niiden satojen muidenkin naisten keskusteluihin. :D Sinuahan oli todella helppo vedättää, kun vain joku ihan englannin kielellä tuli lirkuttelemaan.
Kaikissa niissä on viittaus profiilitekstiini. Pointti oli nimenomaan että sen viittauksen ei tarvitse olla mitenkään erikoinen ja aikaa vievä, kunhan huomaa että profiili on luettu niin sillä saa jo vastauksen.
Asun maassa jossa englanti on ainoa yhteinen kieli, kuten sanoin en asu suomessa...
Siis mikä viittaus profiilitekstiisi? Että ihan käytti sanaa you tai cute shit tai sama asuinpaikka kuin sinulla? Vau, nyt on syvä yhteys.
🙄 en nyt ala profiilitekstiäni tähän kopioimaan, ja se on tainnut olla joka aloituksessa eri koska ovat pidemmältä väliltä. Usko tai älä, jokainen kuitenkin viittaa siihen.
Koko pointti oli että sen aloituksen ei tarvitse todellakaan olla kummoinen. Jos tällaiset on parhaimmistoa, niin eikö se nimenomaan tarkoita että jo hyvin pieni effort riittää ylittämään ne pelkät moit??? Kun täällä on väitetty että me prinsessat vaaditaan novellia.
En minä pyytänytkään profiilitekstiäsi kirjoittamaan. Pyysin vain noista viesteistä näyttämään ne kohdat, jotka ovat viittauksia sinun profiiliisi. Minusta noista jokainen on sellainen, jonka voisi lähettää ihan kenelle tahansa.
Ekan kohdalla mulla luki jotain "and of course I like all the cute shit like kittens and candy like everyone else".
Toka asui samalla alueella kuin itse, ja oli kotoisin maasta jonka kieltä olen opiskellut.
Kolmannen kohdalla mulla luki muistaakseni jotain "i'm fine, no need to ask, we can just start with more meaningful stuff" tai vastaavaa.
Jos nämä siis lähettivät saman viestin sadalle, oli hyvä tuuri että ne sopi mun profiiliin...
No tuo cute shit menee vielä, mutta noissa muissa ei ole kyllä mitään henkilökohtaista. Nuo voisivat lukea vaikka profiilitekstissä tai sellaisessa aloitusviestipohjassa. Eihän tuo toka tyyppi varmaankaan sinun mieliksesi ollut kotoisin sieltä, missä sattui syntymään ja kertoo tuon saman todennäköisesti kaikille muillekin tapaamilleen henkilöille.
Ok, mutta saanko nyt siis heittää prinsessaleiman mäkeen, kun tuli todistettua että näinkin helpolla pääsee jo juttusille?
Siinä tapauksessa joo, jos puhut nyt vain siitä, että nämä viestit erottuivat etkä väitä, että ne muut tyypit ovat tyhmiä tai sellaisia, jotka pommittavat ihan kaikkia, vaikkei kukaan oikeastaan kiinnosta enempää kuin toinen. Minä en ole ainakaan kieltänyt sitä joukosta erottumista, vaan olen kritisoinut sitä, että näitä moi-aloituksien tekijöitä halveksitaan ja haukutaan tyhjäpäiksi. Jos siis myönnät, että niistä moi-aloituksistakin voi tulla ihan kelpoja keskusteluja, niin emme ole mistään kyllä eri mieltä.
Nämä jotka eivät panosta profiiliin, etsivät vain irtopinperoita, joita paukutella vuorotellen.
En ihan oikeasti ymmärrä, miten te olette saaneet näin pitkän keskustelun aikaiseksi näin mitättömästä aiheesta. Kai nyt jokainen ymmärtää, että "jos jokin toimii, sitä kannattaa käyttää jatkossakin". Jos ei toimi, kannattaa kokeilla jotain muuta.
Älyttömän hyvä kysymys, miksei mies, jos on kiinnostunut laita jotain enemmän itsestään..siis kerro kuka on jne. hyvä jos kuvaa löytyy..omalla kohdallani profiilissa on selkeästi teksti, mitä haen. Ja mitä en..mm. varatut ja perheelliset ei kiinnosta..silti isät lähettelevät viestejä. Itsellä ei ole lapsia ja olen nainen..etsin miesseuraa jolla ei ole omia lapsia. Ja minusta tämä on ihan ok. Kaikki eivät ole äitipuolimateriaalia tai isäpuolimateriaalia. Tylsää on: "Moi, mitä kuuluu", "Kaunis kuva", "tuutko p*neen?", "haluatko tutustua" ja "kiinnostaako sponsorointi" yms. ääripää -älyttömyydet..kyllä, jotkut haluavat oikeasti tutustua ihmisiin ja elättävät itsensä (vaikka oliskin hyvät kuvat profiilissa tai kauniiksi kehuttu nainen), eivätkä halua mitään sponsori-sopimuksia harkitakkaan.
Tietysti nettideittailusaitti on vain alusta tutustua ihmiseen, mutta mielenkiinnon herättää, kun kertoo itsestään ihmisenä ja kyselee jotain toiselta (poislukien törkyilmoitukset, kyllä..nuo ajatukset ovat vain miehen itsensä päässä kirjoittamishetkellä, eivätkä potentiaalisen nettitreffi-kandidaatin päässä). Ne ketkä hakee vaan sitä seuraa niin varmana ilmoittavat sen profiilissaan niin pariutukoot keskenään ja menkööt maksullisiin..surullista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen toimii vain jos mies on erittäin hyvännäköinen. Silloin ei tarvitse panostaa mihinkään avausviesteihin, bioon tai muuhunkaan. Voi itseasiassa olla täysin halveksittava ihmispas.ka kunhan olet (erittäin) hyvännäköinen.
Voit olla vaikka lapsenraiskaaja niin silti saat naisia Tinderistä vaikka millä mitalla. https://i.imgur.com/R3yX2As.jpg
Misogynisti https://preview.redd.it/6yyvc4ye01a01.png?width=763&auto=webp&s=de28786…
Naistenhakkaaja https://i.imgur.com/HCUrPUa.jpg
Uusnatsi https://i.imgur.com/8UGn05u.jpg
Voit aloittaa viestittelyn vaikka kysymällä peppuseksiä tai vaan "pannaanko?" Matcheja tulee jokaikiseltä naiselta. https://www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/
Tinderissä millään muulla ei ole merkitystä kuin ulkonäöllä. 80% naisista kilpailee parhaasta 20% miehistä.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä, miten te olette saaneet näin pitkän keskustelun aikaiseksi näin mitättömästä aiheesta. Kai nyt jokainen ymmärtää, että "jos jokin toimii, sitä kannattaa käyttää jatkossakin". Jos ei toimi, kannattaa kokeilla jotain muuta.
Et ole tainnut lukea tätä palstaa? Näille saamattomille miehille (ihan konkreettisesti saamattomille, niille jotka aina jäävät ilman) on sata kertaa annettu vinkkejä millä parantaa omaa toimintatapaa ettei aina jäisi ilman, mutta kaverit vaan jatkavat pään hakkaamista seinään. Taitaa lopulta olla tärkeämpi vihata ja valittaa, kun oikeasti saada nainen.
Naisten kannalta tietysti parempikin, että paljastavat todellisen luonteensa heti, eikä vasta myöhemmin.
Niinpä niin, tehdään profiili kreikkalaisen jumalan näköisen miesmallin kuvilla ja jollain ikävällä luonteenpiirteellä varustettuna, ja sitten kun tulee vastauksia, yleistetään ne koskemaan kaikkia maailman naisia. Kyllä kai tällä lailla voi viettää elämänsä katkeruuttaan vaalien. Jos mies olisi vähääkään "lasi on puoliksi täynnä" -tyyppiä, hän voisi nähdä hyvää siinä että naiset ovat valmiita antamaan anteeksi paljon asioita, koska kuvittelevat (naivisti) pystyvänsä muuttamaan ja pelastamaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut lukea tätä palstaa? Näille saamattomille miehille (ihan konkreettisesti saamattomille, niille jotka aina jäävät ilman) on sata kertaa annettu vinkkejä millä parantaa omaa toimintatapaa ettei aina jäisi ilman, mutta kaverit vaan jatkavat pään hakkaamista seinään. Taitaa lopulta olla tärkeämpi vihata ja valittaa, kun oikeasti saada nainen.
Naisten kannalta tietysti parempikin, että paljastavat todellisen luonteensa heti, eikä vasta myöhemmin.
Juuri siksi lakkaisin itse hakkaamasta päätäni seinään heidän kanssaan. Kun he kertovat faktana, että 10 % miehistä hoitelee 90 % naisista, niin todetaan vain, että "ok".
Vierailija kirjoitti:
Näihän se tietysti on. Minä ainakin olen tässä ketjussa vain ihmetellyt sitä monien naisten ajatustapaa, että moi on aloitusviestinä ihan kelvoton ja tällaiset miehet ovat idiootteja. Jos siellä riittää niitä miehiä, joiden aloitus sitten on jotain vähän räväkämpää, niin mistä nämä naiset edes tietävät, että ne moi-miehet ovat tyhmiä ja huonoja keskustelemaan. Jos taas niitä räväkämpiä aloituksia ei ole, ehkä kannattaa antaa mahdollisuus myös niille moi-miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "laita viestii jos kiinnostaa"
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?
- Olen ____ töissä. Entäs sinä?
- Olen ___.
- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana?
- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Näinhän se normaaleilla ihmisillä meneekin. Sitten on nämä prinsessaharhailijat jotka luulee, että tulee jotain tajuntaa räjäyttävää analyysiä samantien jostain asiasta mihin nainen on viitannut profiilissaan.
En vieläkään tiedä mitä se ilotulitus on tai tajunnan räjäyttävä kun ei kukaan anna esimerkkiä mutta tuo viestin esimerkkikeskutelu sai minut jo siirtymään katsomaan mitä telkkarista tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vienyt tätä keskustelua kyllä aika pitkälle ja olen itse kyllä nainen. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt, että huonoja toimintatapoja ei kannattaisi muuttaa, vaan olen ihmetellyt pelkästään sitä, miksi monen naisen mielestä se moi-viesti on niin kamalan vastenmielinen, kun itse olen monta kivaa miestä tavannut tuollaisen keskustelunavauksen ansiosta. Minusta tässä keskustelussa noita valittavia miehiä ei kyllä juurikaan ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, tehdään profiili kreikkalaisen jumalan näköisen miesmallin kuvilla ja jollain ikävällä luonteenpiirteellä varustettuna, ja sitten kun tulee vastauksia, yleistetään ne koskemaan kaikkia maailman naisia. Kyllä kai tällä lailla voi viettää elämänsä katkeruuttaan vaalien. Jos mies olisi vähääkään "lasi on puoliksi täynnä" -tyyppiä, hän voisi nähdä hyvää siinä että naiset ovat valmiita antamaan anteeksi paljon asioita, koska kuvittelevat (naivisti) pystyvänsä muuttamaan ja pelastamaan miehen.
Ihan ylivoimainen, massiivinen enemmistö naisista ei ikinä yrittäisi pedaria vaikka tämä olisi kuinka miesmallin näköinen. Tuon hölmön jutun linkittänyt mieskin ajattelisi jos eläisi realiteeteissa, että onneksi tuskin kovin usein törmään tuollaiseen naiseen. Sen sijaan tämän Darwin-palkintoehdokas tuhlaa aikansa yrittämällä vakuuttaa itsensä ja muut siitä että kaikki naiset haluavat pedarin lastensa isäksi jos hän vain on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kannattaa kirjoittaa romaani kun yksi sadasta naisesta vastaa viestiin?
Kyllä, jos etsit sitä yhtä naista etkä yritä saada sataa.
No niin tässähän tämä taas tuli, ettekä muka tätä nyt huomaa. Sieltä tuhansista profiileista pitäisi löytää täsmälleen se yksi, joka kiinnostaa yli muiden ja kukaan muu ei saa kiinnostaa. Haloo! Juuri tästä ajatusmaailmasta tuossa äsken puhuin.
Ei kukaan sanonut että kukaan muu ei saa kiinnostaa. Mutta itse pyyhin oikealle tinderissä vain ne jotka oikeasti kiinnostaa, tyypillisesti 2-3 sadasta. Jos mies tykkää luokkaa yli 50/100, kertoo se paljon. Sen, että ihan mikä vaan kelpaa, ja/tai mies ei tunne vielä itseään eikä tiedä mitä hakee. Taas, nämä eivät ole ominaisuuksia joita miehestä haluan.
Missäs tuossa sanottiin, että mikä tahansa kelpaa. Minä ainakin ymmärsin tuon viestin niin, että niille lähetetyille viesteille vain yksi sadasta saa vastauksen. Ei sanottu, että kaikille lähetetään se viesti. Kyllä minäkin olen tinderissä jutellut kymmenien miesten kanssa ja antanut tykkäyksiä varmaankin sadoille. Mitä se nyt sitten tarkoittaa? Ei yhtään mitään. Mutta palstalaisille se näköjään tarkoittaa, että kuka tahansa kelpaa.
Jos nyt puhutaan Tinderistä jossa toisen ulkonäkö on jo "hyväksytty", niin en suostu uskomaan että sataan HYVÄÄN JA PERSOONALLISEEN aloitukseen saisi vain yhden vastauksen. Pelkään moi-aloitukseen tämä varmasti pätee. Mutta jos väitetään että ei kannata tuhlata aikaa hyvään aloitukseen kun siihen ei kuitenkaan vastata... En suoraan sanottuna usko.
Ainakin itse saamani aloitukset ovat niin surkeita (niitä moi, mitä kuuluu, hei kaunis), että olen vastannut ihan jokaikiselle joka on lähettänyt aloituksen josta huomaa että profiilini on luettu. Eli ne hyvät aloitukset on niin harvinaisia, että se ihan varmasti erottuu joukosta ja saa huomattavasti paremmin vastauksia kuin yksi sadasta.
No tuosta en tiedä. Itse ajattelin lähinnä keskustelun etenemistä pidempään enkä vain sitä yhtä vastausta. Se keskustelu joko lähtee tai ei lähde, se aloitusviestiin saatu ensimmäinen vastaus ei vielä takaa mitään. Tinderissä on kuitenkin paljon niitä, jotka eivät vastaa minkäänlaisiin aloituksiin. Itsekin olen tähän syyllistynyt monesti, jos sattui olemaan jokin juttu siinä meneillään. Itselläni ainakin nopeiten lopahtivat juuri sellaiset keskustelut, joissa lähdettiin liian sidotusti tietyistä aiheista keskustelemaan ja toisaalta ne vapaamuotoisemmat liibalaabat sitten toivat enemmän sitä persoonaa esiin. Toki tässä ihmiset varmasti eroavat paljonkin, mutta itse tarvitsen jonkinlaisen jään murtamisen ja rentouden ennen kuin pystyn niihin vakavampiin tai eriteltyihin aiheisiin.
Ihan vilpittömästi kysyn, koska en ymmärrä, että kuinka "moi, moi, mitä kuuluu, ihan hyvää" tuo kenenkään persoonaa esiin ja luo pohjaa kunnon keskustelulle? Miksi noita alkumuodollissuuksia ei voi jättää välistä, kun ne eivät tuo mitään lisäarvoa eivätkä kerro ihmisen persoonasta tippaakaan?
Niin, tuossa se ongelma onkin. Sinun mielestäsi ainoa oikea tapa lähestyä ihmistä on persoonan esiin tuominen ja jokin provosoiva keskustelunaloitus. Et hyväksy tai edes tiedosta lainkaan sellaista mahdollisuutta, että tämä kaikki on mahdollista tehdä myös sen moi-liibalaaba-tunnustelun jälkeen. Jos tietäisit yhtään ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta, tietäisit, että tällainen ilmapiirin tunnusteleminen on ihan normaalia käytöstä eikä minkään idiootin merkki. Se luo pohjaa nimenomaan siten, että ilmaistaan kiinnostus keskusteluun ja eräänlainen kunnioitus pitämällä hieman etäisyyttä aluksi ja pyritään saavuttamaan jonkinlainen luottamus :"hei, sopisiko sinulle, että jutellaan mukavia, olen ihan kiva ihminen, älä pelkää".
Itse pidin tinderistä juuri siksi että se on nopea ja välitön tapa saada selville jotain toisesta. Aivan kuin speed daiting. Joko kiinnostaa tai ei eikä tarvitse ottaa vakavasti. Siksi ei kiinnosta ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten profiileista bongattuja, todella informatiivisia ja mielenkiinnon herättäviä tekstejä:
"Laita rohkeasti viestiä, en pure! Ainakaan kovaa ;) "
"Ananas kuuluu pitsaan."
"Juusto tulee kinkun päälle."
"Voidaan valehdella missä tavattiin ;) "
"Mitä tähän kirjottais... kysymällä selvää"
"Sydäntäni lähellä ovat keuhkot."
"Pari tatuointia löytyy."
"Omillaan toimeen tuleva."
"Töissä käyvä mies."Ja noista siis jokainen ainoana tekstinä. Oot 35 v ja tulet omillasi toimeen ? WAU ! 😍
Ei tuo ole itsestään selvyys kaikille 35-vuotiaille naisillekaan, joten miksi siis miehillekään.
Omillaan toimeentuleva...töissäkäyvä jne. Monilla miehillä on tämä. Ovat vaan hiffanneet, että täysi lompakko sulattaa naisen sydämen. Aika ikävä totuus meistä naisista.
Tiesitkö että teille gold diggereille on myös omia sivustoja :)
Ei sinun tarvitse ihan mihin vaan lompakkoon tyytyä.
Ei hetkinen! Kun tämä olikin taas yhden palstamiehen trolli. Sori sinut tunnistaa siitä ettet kykene ymmärtään että naiset ei ole yhtenevä massa.
Pidätkö kaikkia miehiä yhtä yksinkertaisena kuin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vienyt tätä keskustelua kyllä aika pitkälle ja olen itse kyllä nainen. Enkä ole missään vaiheessa väittänyt, että huonoja toimintatapoja ei kannattaisi muuttaa, vaan olen ihmetellyt pelkästään sitä, miksi monen naisen mielestä se moi-viesti on niin kamalan vastenmielinen, kun itse olen monta kivaa miestä tavannut tuollaisen keskustelunavauksen ansiosta. Minusta tässä keskustelussa noita valittavia miehiä ei kyllä juurikaan ole näkynyt.
Meinaatko että ihmettely muuttaa asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "laita viestii jos kiinnostaa"
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?
- Olen ____ töissä. Entäs sinä?
- Olen ___.
- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana?
- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Näinhän se normaaleilla ihmisillä meneekin. Sitten on nämä prinsessaharhailijat jotka luulee, että tulee jotain tajuntaa räjäyttävää analyysiä samantien jostain asiasta mihin nainen on viitannut profiilissaan.
En vieläkään tiedä mitä se ilotulitus on tai tajunnan räjäyttävä kun ei kukaan anna esimerkkiä mutta tuo viestin esimerkkikeskutelu sai minut jo siirtymään katsomaan mitä telkkarista tulee.
Sinähän itse olet juuri nyt hyvä esimerkki, jota tässä nyt tivaat. Tuo asenne nimenomaan on se ihmettelyni aihe. Että se ihan normaali arkinen keskustelu on sinusta nyt ihan mahdottoman ikävää eikä kelpaa sinulle. Eli sinä näytät olevan yksi näistä, jotka vaativat jotain elämää suurempaa, että ylipäätään kannattaa vaivautua edes vastaamaan. Huvittavaa, että itse vaadit sitä tajunnan räjäyttävää keskustelun avausta, mutta kuitenkin ihmettelet, kuka sitä muka koskaan on vaatinut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että ihmettely muuttaa asioita?
Tottakai muuttaa, jos joku siihen vastaa. Mikäs kysymys tämä on? Jos jokin asia on minulle epäselvä, eihän se selviä ellei kysy tai muuten yritä sitä selvittää. :D