Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Miesten profiileista bongattuja, todella informatiivisia ja mielenkiinnon herättäviä tekstejä:
"Laita rohkeasti viestiä, en pure! Ainakaan kovaa ;) "
"Ananas kuuluu pitsaan."
"Juusto tulee kinkun päälle."
"Voidaan valehdella missä tavattiin ;) "
"Mitä tähän kirjottais... kysymällä selvää"
"Sydäntäni lähellä ovat keuhkot."
"Pari tatuointia löytyy."
"Omillaan toimeen tuleva."
"Töissä käyvä mies."Ja noista siis jokainen ainoana tekstinä. Oot 35 v ja tulet omillasi toimeen ? WAU ! 😍
Ei tuo ole itsestään selvyys kaikille 35-vuotiaille naisillekaan, joten miksi siis miehillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä niitä ketjuja, joissa kaikissa jauhetaan siitä, kun miehet eivät osoita ääretöntä kiinnostustaan pelkän profiilin perusteella.
Luin noista neljän ensimmäisen ketjun aloitusviestit eikä yhdessäkään aloittajanainen vaatinut ääretöntä kiinnostusta pelkän profiilin perusteella. Päinvastoin, jokainen heistä kysyi, miksi miehet eivät vastaa heidän tekemiin keskustelualoituksiin mitään. Et varmaan oleta että kukaan jaksaisi alkaa lukemaan kokonaisia pitkiä viestiketjuja, joten osaat varmaan linkittää ne nimrnomaiset viestit, joita tarkoitat viestissäsi?
No lue nyt vaikka tämä ketju. Tässäkin ketjussa on jo sanottu, että a) mies ei ole kiinnostunut tai kelvollinen, jos lähettää viestejä useammalle naiselle b) jos aloitusviestissä ei ole kuin moi, mies on tyhjäpää.
A-on kritisoitu sitä että mies lähettää sata "moi"-viestiä muutaman ajatuksella laaditun sijaan ja sitä, että jos mies yrittää kaikkia/suurinta osaa naisista, ei hän selkeästi tiedä mitä on etsimässä. B- no näinhän se on jos edes pitkästä profiilitekstistä ja erikoisista kuvista ei muuta keksi.
A: edelleenkään en näe ongelmaa siinä moi-viestissä, oli se sitten lähetetty yhdelle tai sadalle. Ja missäänhän ei ole sanottu, että yritettäisiin kaikkia/ suurinta osaa naisista, vaikka se sama moi lähetettäisiinkin useammalle kuin yhdelle. Tästä mustavalkoisesta ajatustavasta tulee väistämättä vaikutelma, että saisi lähestyä ainoastaan yhtä naista. B: ei ole kyse siitä, ettei keksisi mitään, vaan erilaisesta lähestymistavasta. Mielestäni tämän jo tuolla selitin, ettei baaritiskilläkään ole lainkaan huonoa käytöstä ensin tervehtiä ja ilmaista, että minä olisin tässä nyt halukas juttelemaan kanssasi ennen kuin pämäytetään jokin "mikä on lempikirjasi" -kysymys.
Oon nainen ja musta moi mitä kuuluu on ihan hyvä avaus :) toisaalta olenkin aikuinen nelikymppinen nainen, enkä mikään huonotapainen nuori primadonna, joka ei ole vielä tajunnut, ettei ole maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kannattaa kirjoittaa romaani kun yksi sadasta naisesta vastaa viestiin?
Kyllä, jos etsit sitä yhtä naista etkä yritä saada sataa.
No niin tässähän tämä taas tuli, ettekä muka tätä nyt huomaa. Sieltä tuhansista profiileista pitäisi löytää täsmälleen se yksi, joka kiinnostaa yli muiden ja kukaan muu ei saa kiinnostaa. Haloo! Juuri tästä ajatusmaailmasta tuossa äsken puhuin.
Ei kukaan sanonut että kukaan muu ei saa kiinnostaa. Mutta itse pyyhin oikealle tinderissä vain ne jotka oikeasti kiinnostaa, tyypillisesti 2-3 sadasta. Jos mies tykkää luokkaa yli 50/100, kertoo se paljon. Sen, että ihan mikä vaan kelpaa, ja/tai mies ei tunne vielä itseään eikä tiedä mitä hakee. Taas, nämä eivät ole ominaisuuksia joita miehestä haluan.
Missäs tuossa sanottiin, että mikä tahansa kelpaa. Minä ainakin ymmärsin tuon viestin niin, että niille lähetetyille viesteille vain yksi sadasta saa vastauksen. Ei sanottu, että kaikille lähetetään se viesti. Kyllä minäkin olen tinderissä jutellut kymmenien miesten kanssa ja antanut tykkäyksiä varmaankin sadoille. Mitä se nyt sitten tarkoittaa? Ei yhtään mitään. Mutta palstalaisille se näköjään tarkoittaa, että kuka tahansa kelpaa.
Jos nyt puhutaan Tinderistä jossa toisen ulkonäkö on jo "hyväksytty", niin en suostu uskomaan että sataan HYVÄÄN JA PERSOONALLISEEN aloitukseen saisi vain yhden vastauksen. Pelkään moi-aloitukseen tämä varmasti pätee. Mutta jos väitetään että ei kannata tuhlata aikaa hyvään aloitukseen kun siihen ei kuitenkaan vastata... En suoraan sanottuna usko.
Ainakin itse saamani aloitukset ovat niin surkeita (niitä moi, mitä kuuluu, hei kaunis), että olen vastannut ihan jokaikiselle joka on lähettänyt aloituksen josta huomaa että profiilini on luettu. Eli ne hyvät aloitukset on niin harvinaisia, että se ihan varmasti erottuu joukosta ja saa huomattavasti paremmin vastauksia kuin yksi sadasta.
No tuosta en tiedä. Itse ajattelin lähinnä keskustelun etenemistä pidempään enkä vain sitä yhtä vastausta. Se keskustelu joko lähtee tai ei lähde, se aloitusviestiin saatu ensimmäinen vastaus ei vielä takaa mitään. Tinderissä on kuitenkin paljon niitä, jotka eivät vastaa minkäänlaisiin aloituksiin. Itsekin olen tähän syyllistynyt monesti, jos sattui olemaan jokin juttu siinä meneillään. Itselläni ainakin nopeiten lopahtivat juuri sellaiset keskustelut, joissa lähdettiin liian sidotusti tietyistä aiheista keskustelemaan ja toisaalta ne vapaamuotoisemmat liibalaabat sitten toivat enemmän sitä persoonaa esiin. Toki tässä ihmiset varmasti eroavat paljonkin, mutta itse tarvitsen jonkinlaisen jään murtamisen ja rentouden ennen kuin pystyn niihin vakavampiin tai eriteltyihin aiheisiin.
Ihan vilpittömästi kysyn, koska en ymmärrä, että kuinka "moi, moi, mitä kuuluu, ihan hyvää" tuo kenenkään persoonaa esiin ja luo pohjaa kunnon keskustelulle? Miksi noita alkumuodollissuuksia ei voi jättää välistä, kun ne eivät tuo mitään lisäarvoa eivätkä kerro ihmisen persoonasta tippaakaan?
Niin, tuossa se ongelma onkin. Sinun mielestäsi ainoa oikea tapa lähestyä ihmistä on persoonan esiin tuominen ja jokin provosoiva keskustelunaloitus. Et hyväksy tai edes tiedosta lainkaan sellaista mahdollisuutta, että tämä kaikki on mahdollista tehdä myös sen moi-liibalaaba-tunnustelun jälkeen. Jos tietäisit yhtään ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta, tietäisit, että tällainen ilmapiirin tunnusteleminen on ihan normaalia käytöstä eikä minkään idiootin merkki. Se luo pohjaa nimenomaan siten, että ilmaistaan kiinnostus keskusteluun ja eräänlainen kunnioitus pitämällä hieman etäisyyttä aluksi ja pyritään saavuttamaan jonkinlainen luottamus :"hei, sopisiko sinulle, että jutellaan mukavia, olen ihan kiva ihminen, älä pelkää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten profiileista bongattuja, todella informatiivisia ja mielenkiinnon herättäviä tekstejä:
"Ananas kuuluu pitsaan."
"Töissä käyvä mies."Ja noista siis jokainen ainoana tekstinä. Oot 35 v ja tulet omillasi toimeen ? WAU ! 😍
Ei tuo ole itsestään selvyys kaikille 35-vuotiaille naisillekaan, joten miksi siis miehillekään.
Omillaan toimeentuleva...töissäkäyvä jne. Monilla miehillä on tämä. Ovat vaan hiffanneet, että täysi lompakko sulattaa naisen sydämen. Aika ikävä totuus meistä naisista.
Ukko36 kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi nähdä se vaiva, kun ei naisetkaan sitä näe?
Arvaa mikä vaiva on käydä niitä kymmeniä ja kymmeniä viestejä läpi, ja siihen vielä kaikki tykkäykset päälle. Mulla meni todella paljon aikaa viestien ja profiilien läpikäymiseen. Ja kun oli linjoilla, tuli todella paljon yhteydenottoja. Lopulta kävin lukemassa viestit aikasin aamulla herätessäni. Silloin oli vähiten porukkaa paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin tässähän tämä taas tuli, ettekä muka tätä nyt huomaa. Sieltä tuhansista profiileista pitäisi löytää täsmälleen se yksi, joka kiinnostaa yli muiden ja kukaan muu ei saa kiinnostaa. Haloo! Juuri tästä ajatusmaailmasta tuossa äsken puhuin.
Ei kukaan sanonut että kukaan muu ei saa kiinnostaa. Mutta itse pyyhin oikealle tinderissä vain ne jotka oikeasti kiinnostaa, tyypillisesti 2-3 sadasta. Jos mies tykkää luokkaa yli 50/100, kertoo se paljon. Sen, että ihan mikä vaan kelpaa, ja/tai mies ei tunne vielä itseään eikä tiedä mitä hakee. Taas, nämä eivät ole ominaisuuksia joita miehestä haluan.
Missäs tuossa sanottiin, että mikä tahansa kelpaa. Minä ainakin ymmärsin tuon viestin niin, että niille lähetetyille viesteille vain yksi sadasta saa vastauksen. Ei sanottu, että kaikille lähetetään se viesti. Kyllä minäkin olen tinderissä jutellut kymmenien miesten kanssa ja antanut tykkäyksiä varmaankin sadoille. Mitä se nyt sitten tarkoittaa? Ei yhtään mitään. Mutta palstalaisille se näköjään tarkoittaa, että kuka tahansa kelpaa.
Jos nyt puhutaan Tinderistä jossa toisen ulkonäkö on jo "hyväksytty", niin en suostu uskomaan että sataan HYVÄÄN JA PERSOONALLISEEN aloitukseen saisi vain yhden vastauksen. Pelkään moi-aloitukseen tämä varmasti pätee. Mutta jos väitetään että ei kannata tuhlata aikaa hyvään aloitukseen kun siihen ei kuitenkaan vastata... En suoraan sanottuna usko.
Ainakin itse saamani aloitukset ovat niin surkeita (niitä moi, mitä kuuluu, hei kaunis), että olen vastannut ihan jokaikiselle joka on lähettänyt aloituksen josta huomaa että profiilini on luettu. Eli ne hyvät aloitukset on niin harvinaisia, että se ihan varmasti erottuu joukosta ja saa huomattavasti paremmin vastauksia kuin yksi sadasta.
No tuosta en tiedä. Itse ajattelin lähinnä keskustelun etenemistä pidempään enkä vain sitä yhtä vastausta. Se keskustelu joko lähtee tai ei lähde, se aloitusviestiin saatu ensimmäinen vastaus ei vielä takaa mitään. Tinderissä on kuitenkin paljon niitä, jotka eivät vastaa minkäänlaisiin aloituksiin. Itsekin olen tähän syyllistynyt monesti, jos sattui olemaan jokin juttu siinä meneillään. Itselläni ainakin nopeiten lopahtivat juuri sellaiset keskustelut, joissa lähdettiin liian sidotusti tietyistä aiheista keskustelemaan ja toisaalta ne vapaamuotoisemmat liibalaabat sitten toivat enemmän sitä persoonaa esiin. Toki tässä ihmiset varmasti eroavat paljonkin, mutta itse tarvitsen jonkinlaisen jään murtamisen ja rentouden ennen kuin pystyn niihin vakavampiin tai eriteltyihin aiheisiin.
Ihan vilpittömästi kysyn, koska en ymmärrä, että kuinka "moi, moi, mitä kuuluu, ihan hyvää" tuo kenenkään persoonaa esiin ja luo pohjaa kunnon keskustelulle? Miksi noita alkumuodollissuuksia ei voi jättää välistä, kun ne eivät tuo mitään lisäarvoa eivätkä kerro ihmisen persoonasta tippaakaan?
Niin, tuossa se ongelma onkin. Sinun mielestäsi ainoa oikea tapa lähestyä ihmistä on persoonan esiin tuominen ja jokin provosoiva keskustelunaloitus. Et hyväksy tai edes tiedosta lainkaan sellaista mahdollisuutta, että tämä kaikki on mahdollista tehdä myös sen moi-liibalaaba-tunnustelun jälkeen. Jos tietäisit yhtään ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta, tietäisit, että tällainen ilmapiirin tunnusteleminen on ihan normaalia käytöstä eikä minkään idiootin merkki. Se luo pohjaa nimenomaan siten, että ilmaistaan kiinnostus keskusteluun ja eräänlainen kunnioitus pitämällä hieman etäisyyttä aluksi ja pyritään saavuttamaan jonkinlainen luottamus :"hei, sopisiko sinulle, että jutellaan mukavia, olen ihan kiva ihminen, älä pelkää".
Ihan turhaan koitat täällä takoa järkeä kenenkään päähän. Helmiä sioille.
Peruspalstamammasta kaikki on aina miehen vikaa.
Ihan esimerkkinä ja töissä tylsää, tässä muutama aloitus jotka johtivat treffeille (en tinderoi suomessa, siksi englanniksi):
"Hey ---! Nice to meet you, you caught my interest with all that cute shit, guess I would like to know more about it"
"hi, i am from ---, was living in the --, have been living in North -- since July, so only 2 months ago"
"Would you like to hear my lame openings sentence, or are we gonna talk anyways 😜"
En usko että minkään näiden kirjoittamiseen meni minuuttia pidempään, ja silti ovat ehdottomasti top5 prosentissa kun vertaa yleiseen tasoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "laita viestii jos kiinnostaa"
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?
- Olen ____ töissä. Entäs sinä?
- Olen ___.
- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana?
- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Niin, tässä näkee juuri ne kaksi syytä miksi tällaiset miehet ei sytytä:
1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)
2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.
Mot.
Ai miten niin naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus? Ei tuo esimerkkivastaus nyt minusta kovin pitkä ollut. Ja siis itse olen nainen ja monta tuollaista vastausta olen kirjoittanut. Kun kirjoittaa tuon tyylisen vastauksen, keskustelu lähtee melko varmasti etenemään, kun tilanne on rento ja on pari asiaa, josta on turvallista lähteä keskustelua jatkamaan.
Kyllä tuossa esimerkissä ja ihan tosielämässä ne miehetkin kertovat ja kysyvätoma-aloitteisesti. ("Missä olet töissä", "viikonloppuna on tarkoitus") Eivät tietenkään he mitään kerro ja kysy, ellen itsekään niin tee.
Mies lähestyy naista samoilla kiinnostavuusoletuksilla, mitä itse arvostaa. Eli kun ns. perusasiat ovat ok, silloin kannattaa ottaa seuraava askel tutustumiseen. Peruasioita ovat esim.
- asuinpaikka (riittävän lähellä)
- kokopäivätyö
- ikä
- pituus
- lemmikkejä on/ei
Olisikin yksinkertaisen mukavaa, jos homma menisi niin, että kun nuo ehdot täyttyvät, kiinnostus on jo pikkuisen herännyt, mutta kun se ei mene niin.
Minusta tuo "kirjoita, jos kiinnostaa" -viesti on sisällöltään sama kuin "huomasitko, olen täällä". Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkään et selittänyt kuinka nuo tyhjänpäiväisyydet luovat mitään pohjaa. Sen jälkeen pitää kuitenkin aloittaa kunnon keskustelu, joten miksi ei aloita siitä suoraan? En minä jaksa toistaa samoja sanoja kymmenen kertaa päivässä että päästään siihen oikeaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Miksi miesten ois tarkoitus viitsiä laittamaan viestiä sulle? Oi jessus oot yksi tympeä itseään täynnä oleva olio. Osaan kuvitella sun profiilin. Raskaasti filteröityjä kuvia yläviistosta. Tarkasti cropattu lihavuus piiloon. Kasvoilla huulitörö ja kaksi senttiä meikkiä. Profiilitekstinä : jos et muuta keksi kun moi mitä kuuluu, niin painu v..tuun.
Juuri sun kaltaiset antaa meille kaikille naisille huonon maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Olen ___.
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Nimenomaan. Voi esittää vastakysymyksiä. Olla itsekin aktiivinen. Jos keskustelu epäonnistuu niin 50% viasta lankeaa sun harteille.
Joo, mutta kun tuossa esimerkissä mies jättää 100% keskustelun jatkumisesta naisen harteille. Mies vain kyselee eikä tuo mitään sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan esimerkkinä ja töissä tylsää, tässä muutama aloitus jotka johtivat treffeille (en tinderoi suomessa, siksi englanniksi):
"Hey ---! Nice to meet you, you caught my interest with all that cute shit, guess I would like to know more about it"
"hi, i am from ---, was living in the --, have been living in North -- since July, so only 2 months ago"
"Would you like to hear my lame openings sentence, or are we gonna talk anyways 😜"
En usko että minkään näiden kirjoittamiseen meni minuuttia pidempään, ja silti ovat ehdottomasti top5 prosentissa kun vertaa yleiseen tasoon...
Tuota.. mikäs noista nyt sai sinut kuvittelemaan, että nämä viestit on räätälöity nimenomaan sinun profiilisi innoittamana eikä näitä samoja laineja kopioida niiden satojen muidenkin naisten keskusteluihin. :D Sinuahan oli todella helppo vedättää, kun vain joku ihan englannin kielellä tuli lirkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
- Olen ___.
Niin, tässä näkee juuri ne kaksi syytä miksi tällaiset miehet ei sytytä:
1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)
2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.
Mot.
Kyllä se on juuri nimenomaan toisinpäin. Naiset vastailevat juu ja en tiiä ja luulevat olevansa silti vastustamattomia. Eivät ole. Sitten itkeä pillittävät täällä, kun mies on kiinnostunut vaan seksistä, eikä parisuhteesta. Miksi olisi, jos sulla ei ole muuta tarjottavaa kuin filteröidyt rintavakokuvat ja tyhjä pää.
Enpä osaa sanoa mitään noiden naisten puolesta, kun en itse ole sellainen. Ne varmaan on niitä jotka sopii hyvin yhteen tyhjäpäämiesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait sinä ymmärrät, että aika on rajallinen resurssi ja kukaan normaalijärkinen ei jaksa tai pysty loputtomasti uhramaan aikaansa kirjoittelemalla niitä mininovelleja tyhjille seinille. Paljon tehkkaampaa kirjoittaa lyhyempi avaus vaikka sadalle kiinnostavalle naiselle (eli kyllä, on luettu ajatuksella se naisen profiili) kuin valita sieltä ne kiinnostavimmat joille kirjoittaa pitkä viesti. Olen amis joten en osaa käyttää oikeita termejä, mutta kustannustehokkuus? on paljon suurempi tuolla massapostituksella.
Miehethän muuten eivät harrasta nettitreffailua. He harrastavat vaan aloitusten tekemistä ja korkeintaan muutaman lauseen vaihtoa. Erittäin harva edes pääsee treffeille sitä naista tapaamaan. En ihmettele yhtään, että on paljon huijaussivustoja joissa ei ole naisia ollenkaan, sillä samalla tavallahan ne sivustot toimivat missä on oikeita naisia. Eli varsinaisten fyysisten kontaktien kannalta eivät siis toimi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkään et selittänyt kuinka nuo tyhjänpäiväisyydet luovat mitään pohjaa. Sen jälkeen pitää kuitenkin aloittaa kunnon keskustelu, joten miksi ei aloita siitä suoraan? En minä jaksa toistaa samoja sanoja kymmenen kertaa päivässä että päästään siihen oikeaan keskusteluun.
Et vastaa minulle, mutta miten rautalangasta asiat oikein pitää vääntää sulle 😂 toinen koittaa kärsivällisesti ja kohteliaasti selittää sulle yleisiä käytöstapoja. Keskustelut aloitetaan yleensä tervehtimällä. Se Moi, mitä kuuluu on tunnustelu kiinnostuksesta. Jos siihen vastataan, voi alkaa puhua muusta.
Oletko hiukan....hmmm...hidas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ananas kuuluu pitsaan."
Omillaan toimeentuleva...töissäkäyvä jne. Monilla miehillä on tämä. Ovat vaan hiffanneet, että täysi lompakko sulattaa naisen sydämen. Aika ikävä totuus meistä naisista.
Kai naiset arvostavat noita asioita, koska arvostavat itsekin.
Minun on ollut helppo löytää "sopivia" ihmisiä netistä, koska kirjoitustapa kertoo kaiken. Siinä mielessä on ihan ok, että miehet kirjoittavat niin kuin kirjoittavat. Eipä jää mitään arvailun varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. mikäs noista nyt sai sinut kuvittelemaan, että nämä viestit on räätälöity nimenomaan sinun profiilisi innoittamana eikä näitä samoja laineja kopioida niiden satojen muidenkin naisten keskusteluihin. :D Sinuahan oli todella helppo vedättää, kun vain joku ihan englannin kielellä tuli lirkuttelemaan.
Kaikissa niissä on viittaus profiilitekstiini. Pointti oli nimenomaan että sen viittauksen ei tarvitse olla mitenkään erikoinen ja aikaa vievä, kunhan huomaa että profiili on luettu niin sillä saa jo vastauksen.
Asun maassa jossa englanti on ainoa yhteinen kieli, kuten sanoin en asu suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla repesi kanssa 😀 oon nainen ja just näitä samoja copy paste viestejä tulee urakalla. Yksi luulee niitä hänelle räätälöidyiksi, oi apua.
Kyllä se on juuri nimenomaan toisinpäin. Naiset vastailevat juu ja en tiiä ja luulevat olevansa silti vastustamattomia. Eivät ole. Sitten itkeä pillittävät täällä, kun mies on kiinnostunut vaan seksistä, eikä parisuhteesta. Miksi olisi, jos sulla ei ole muuta tarjottavaa kuin filteröidyt rintavakokuvat ja tyhjä pää.