Aki ja Rita saa vauvan :)
Aki Manninen ja Rita Niemi-Manninen saavat vauvan. Rita julisti asian instagramissaan.
Kommentit (24)
Onnea heille. Olen aina ajatellut, etteivät edes halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hehän muuttivat juuri Turkkiin?
Estääksö sinne muuttaminen jotenkin raskauden?
Hohhoijaa. Luetaan näitä aloituksia edes ekan sivun verran ennen kun avataan ties kuinka mones aloitus samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja Turkissa ei voi olla raskaana? Miten hän ne kaikki turkkilaiset on selvinnyt 😂
No mä en lue tätä palstaa 24/7. En ole nähnyt yhtäkään aloitusta aiheesta!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisikö sinun käydä näöntarkastuksessa?🤣 Ketä noi kaksi mahtaa olla, jotka tuolla yläreunassa patsastelee palstan etusivulla?
No kyllä on vielä niin aikaisessa vaiheessa, että en iloitsisi. Vasta sitten kun on edes se 12vkoa täynnä.
Hieno juttu, toivotut vauvat tasapainoisiin perheisiin ovat aina iloinen uutinen!
Jotain sun sukulaisia? Vai pitäiskö nää tuntea?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on vielä niin aikaisessa vaiheessa, että en iloitsisi. Vasta sitten kun on edes se 12vkoa täynnä.
Monille lapsettomuudesta kärsineille jo ylipäänsä se että tulee raskaaksi on tosi iso ja tärkeä juttu. Jos se on onnistunut kerran, voi se onnistua toistekin. Kaikki eivät toki ajattele näin, mutta monet. Sanoihan Satu Taiveahokin, että vaikka keskenmeno oli hirveän surullinen asia, niin ainakin hän sai olla hetken raskaana.
"Saavat vauvan" on vähän eri asia kuin jos raskaustesti on ollut positiivinen.
Kuka? Ketkä?
Onnea kuitenkin, vaikkei ole mitään ajatusta, ketkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Turkissa ei voi olla raskaana? Miten hän ne kaikki turkkilaiset on selvinnyt 😂
Ei tietenkään voi olla. Sulla on nyt väärää tietoa. Vai että oikein raskaana Turkissa, kaikkea sitä kuuleekin! 😮
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä yritä. Et malttanut edes selata läpi kunhan pääset vaahtopallot pöksyissä ekana jakamaan uutista.
Tunnen heidät henkilökohtaisesti ja en voi sanoa, että vauva kauhean tasapainoiseen perheeseen tulee syntymään, jos kaikki menee hyvin raskaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen heidät henkilökohtaisesti ja en voi sanoa, että vauva kauhean tasapainoiseen perheeseen tulee syntymään, jos kaikki menee hyvin raskaudessa.
???
Olinko eka? Et.