Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
701/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?

Koska nähdään? En etsi kirjekaveria. Kysymällä selviää lisää.  Ilmoituksessasi hait lapsettomia miehiä, itselläni on 17- ja 19-vuotiaat mutta ovat melkolailla jo itsenäisiä, eivät enää silleen kaipaa äitiä ja isää joka hetki. Lisäksi minulla on 26-v tytär jolla on jo vauva eli olen jo isoisäkin. 

Olen kiltti ja luotettava enkä ikinä löisi naista. 

Koska tulen kahville luoksesi? 

Kahden lapsen isä vastaa tyypille, joka hakee lapsetonta miestä?

Jos lapset jo asuvat omillaan, niin ero lapsellisen ja lapsettoman ihmisen kesken aika merkityksetön.

Vierailija
702/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on oikeasti niin arvostan niitä miehiä. Onkin jo liian kauan ollut naisten markkinat, joissa pikku prinsessat ovat sanelleet pelin tahdin. Miesten rooliksi on jäänyt toimia hovinarrina, hauskuuttajana, moottoriturpana ja sellaisena röyhkeän hassuna päällekävijänä. Jos siis haluaa että nainen sanoo muutakin kuin moi, mitäs sinne kuuluu?

On ihan tervettä ja ennen kaikkea tasa-arvoista, että naisiltakin vaaditaan aloitteellisuutta, kysymistä, mielenkiintoa ja yleistä kohteliaisuutta.

Siis luitko aloituksen ollenkaan? Tuohon törmää todella usein: mies laittaa deittipalstalle ilmoituksen, jossa ei ole kuvaa, ei mitään muuta tekstiä kuin kysymällä selviää lisää ja korkeintaan olen tavallinen kiva mies.

Sitten te miehet kovaan ääneen täällä valitatte mitä nirpoanokkaprinsessoita naiset on ja ei tule mätsejä ja vielä parasta- vaaditte tasa- arvon nimissä, että naiset alkaa teitä pommittamaan kysymyksillä ja yhteydenotoilla🤣

No mutta, samalla periaatteella varmaan kannattaa muutenkin toimia elämässä: kun myyt autoa, niin laita kuvaton ilmoitus ja kerro vaan että kysymällä selviää lisää tai hae työpaikkaa ja laita vaan yhteystiedot, ja että kysymällä selviää lisää . Jos oikein viitseliäs olet, niin laita aitomyynti- ilmoitukseen, että hyvä auto ja työpaikkahakuun, että hyvä työntekijä. Sitten vaan jäätte odottamaan kysymysten tulvaa👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on oikeasti niin arvostan niitä miehiä. Onkin jo liian kauan ollut naisten markkinat, joissa pikku prinsessat ovat sanelleet pelin tahdin. Miesten rooliksi on jäänyt toimia hovinarrina, hauskuuttajana, moottoriturpana ja sellaisena röyhkeän hassuna päällekävijänä. Jos siis haluaa että nainen sanoo muutakin kuin moi, mitäs sinne kuuluu?

On ihan tervettä ja ennen kaikkea tasa-arvoista, että naisiltakin vaaditaan aloitteellisuutta, kysymistä, mielenkiintoa ja yleistä kohteliaisuutta.

Siis luitko aloituksen ollenkaan? Tuohon törmää todella usein: mies laittaa deittipalstalle ilmoituksen, jossa ei ole kuvaa, ei mitään muuta tekstiä kuin kysymällä selviää lisää ja korkeintaan olen tavallinen kiva mies.

Sitten te miehet kovaan ääneen täällä valitatte mitä nirpoanokkaprinsessoita naiset on ja ei tule mätsejä ja vielä parasta- vaaditte tasa- arvon nimissä, että naiset alkaa teitä pommittamaan kysymyksillä ja yhteydenotoilla🤣

No mutta, samalla periaatteella varmaan kannattaa muutenkin toimia elämässä: kun myyt autoa, niin laita kuvaton ilmoitus ja kerro vaan että kysymällä selviää lisää tai hae työpaikkaa ja laita vaan yhteystiedot, ja että kysymällä selviää lisää . Jos oikein viitseliäs olet, niin laita aitomyynti- ilmoitukseen, että hyvä auto ja työpaikkahakuun, että hyvä työntekijä. Sitten vaan jäätte odottamaan kysymysten tulvaa👌

Jotkut on töissäkin tuollaisia. Naistyökaverini oli Tinderissä ja valitteli just noita "kysymällä selviää"-profiileja.

Hänelle tuli uusia työkavereita ja mitäpä oli hänen perehdyttämisensä? "Kysykää, jos on jotain epäselvää! Vastaan mielelläni!"

🙄🙄🙄

Vierailija
704/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ämmiä.

Vierailija
705/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää torjutuksi tulemista.

Vierailija
706/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymällä selviää" on sama kuin ilmoittaisi olevansa vähäjärkinen. 😂

Vierailija
707/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan älykäs ei laita "kysymällä selviää". Se on vakavan tyhmyyden merkki.

Vierailija
708/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Koska nähdään? En etsi kirjekaveria. Kysymällä selviää lisää.  Ilmoituksessasi hait lapsettomia miehiä, itselläni on 17- ja 19-vuotiaat mutta ovat melkolailla jo itsenäisiä, eivät enää silleen kaipaa äitiä ja isää joka hetki. Lisäksi minulla on 26-v tytär jolla on jo vauva eli olen jo isoisäkin. 

Jos mies sanoisi/kirjoittaisi minulle, että "en ikinä löisi naista", niin juoksisin ja lujaa. Tuon pitää nimittäin olla niin itsestäänselvä asia, että sitä ei tarvitse mainita. Sen mainitseminen herättää ainakin minussa ajatuksen, että lause jatkuu kirjoittajan mielessä "... vaikka monta kertaa mieli tekisi".

Vierailija
709/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä reppanoita... mitään järjellistä ei oo äitinsä opettanu, eikä isänsä!

Vierailija
710/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Jos mies sanoisi/kirjoittaisi minulle, että "en ikinä löisi naista", niin juoksisin ja lujaa. Tuon pitää nimittäin olla niin itsestäänselvä asia, että sitä ei tarvitse mainita. Sen mainitseminen herättää ainakin minussa ajatuksen, että lause jatkuu kirjoittajan mielessä "... vaikka monta kertaa mieli tekisi".

LOL -eri

Vierailija
711/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että hauskimmat komediat tms. saa kiljusista, eikä be 7 veljestäkään vissiin ihan älykköjä ollu. On Uuno Turhapuro, Ohuksinen & Paksukainen,... Aku Ankka, Hessu Hoopo...

Vierailija
712/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Tosielämässä tapahtunutta. Oikeasti. Profiilissani toin esille etsiväni lapsetonta miestä. Todella moni isä ja isoisä vastasi. Eivätkö ymmärrä lukemaansa?

Vierailija
713/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi panostaa lähestymisessään, kun 99% tapauksista tulee pakkeja?

Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt miehiä kohtaan?

Ja ei, en ole niin epätoivoinen että roikkuisin nettideiteillä tai panosovelluksissa

Minua kyllä huvittavat miehet jotka selittävät naisille miten epätoivoista, mahdotonta ja sietämätöntä miehellä on nettideittaillessa. Kun kysyy miten monta naista he ovat itse henkilökohtaisesti lähestyneet, laskeutuu syvä hiljaisuus.

Tämäkin kirjoitaja sanoo suoraan että ei ole ikinä nettideittaillut ja ilmeisesti esittää sen meriittinä. Kommentissa jossa kertoo muille millaista nettideittailu on.

Minua kyllä huvittavat 😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Vierailija
714/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Jos lapset jo asuvat omillaan, niin ero lapsellisen ja lapsettoman ihmisen kesken aika merkityksetön.

Ei todellakaan ole. Aina niistä on juttunsa. Sitten tulee lapsenlapset joita hoidetaan ja hyysätään. Velana siinä sitten hymistelet kun ukkosi aika menee pikkuemman kanssa ja pojan omakotityömaalla.

Lisäksi perimysasiatkin.

Vierailija
715/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette naiset itse satsaa siihen alkiotasolla olevaan dialogiin enemmän?

Keskustelu on kaksipuoleista ja kaiken jätätte miesten vastuulle.

Vierailija
716/716 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin miehelle viestin. Luin hänen profiilin, ja keksin puheenaihetta mahdollisesti molempia kiinnostavasta harrastuksesta. Siitä se lähti.

En sanonut "mitäs sinne kuuluu" enkä "laita viestiä jos kiinnostaa."

N.