Väärin luettua
Mitä kaikkea olette lukeneet väärin?
Minä luin tänään tv-ohjelmatiedoista, että Tanskassa on joidenkin koirarotujen PIIRTÄMINEN kielletty. Sehän kuulosti oudolta. Sitten katsoin tarkemmin, että siinä lukikin "pitäminen".
Kommentit (136)
Liikennemerkin alla oli kyltti MAANAJO. Luin sen aina ohi ajaessa MANAAJA!
Tämän palstan otsikko, Mikä on rakkain paikkasi maailmassa.
Luin sen, että Mikä on rakkain paitasi maailmassa. Aloin jo miettimään että mikä mun paidoista olisi se kaikkein rakkain...
Tänään tältä palstalta luin - Värikkäät syysperunat. Oikeasti oli- Värikkäät syysperennat.
Viime kesänä lomareissulla luin tienvarsimainoksesta lähestyvästä rikospaikasta. Ihmettelin mikä kuuluisa rikospaikka oikein on mainoksenkin saanut. Oikeasti se oli rieskapaikka jota mainostivat.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tältä palstalta luin - Värikkäät syysperunat. Oikeasti oli- Värikkäät syysperennat.
Mä luin "syyspermat" :(
TV-sarjan nimi Mutsista tuli faija. (Oik. Musta tuli faija)
Hesburgerissa oli kannu, jonka kahvassa oli teksti Kaurajuoma, ja luin sen "Kurajuoma".
Ylen verkkosivuston otsikko: Venäjä luovuttanut taistelutta alueita Ukrainalle.
Mutta ei sentään, koska siinä lukikin: Venäjä luovuttanut taistelujen aloitetta Ukrainalle.
Pukuhuonetiloissa ovi, jossa lukee keikkalaiset. Jostain syystä näen, että siinä lukee kreikkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi samalla tavalla. 🥔
Luen jatkuvasti tuon yhden AV:n otsikon "Jaana Kavionkuselle...".
Lukihäiriöt taitavat olla valitettavan yleisiä kansamme, ja etenkin ketjulaisten, piirissä.
Av:n keskustelun otsikko Narsistikirkkoherra vihki oman homoksi ruvenneen poikansa!
Oikeasti se on Naiskirkkoherra vihki oman homoksi ruvenneen poikansa!
Huutomerkkejä oli otsikossa kyllä enemmän, mutta en jaksanut laskea niitä.
Minä luin av-keskusteluotsikon "Annatteko poisnukkuneille opiskeleville lapsillenne rahaa kuukausittain".
Otsikko oli oikeasti: Annatteko poismuuttaneille opiskeleville lapsillenne rahaa kuukausittain.
Iltapäivälehdessä oli tänään otsikko tai lööppi, josta luin: Dannyn ja Helmin viimeinen kesä.
Po. Dannyn ja Helmin yhteinen kesä.
Vauva- palstan otsikko Tässä lista kansanedustajista, jotka äänestivät äärioikeistolaisen Jumalan puolesta.
(Oikeasti Junnilan)
Iltapäivälehden otsikko: "Hulluus kriisin keskellä".
Todellisuudessa siinä luki "Hallitus kriisin keskellä".
Lehdessä otsikko, jonka luin "P utin tietää olevansa kauhea".
Oikeasti otsikko oli: P utin tietää loppunsa olevan kauhea.
Välilyönnit siksi, että viestini ei mennyt läpi ilman niitä.
Otsikko vauvalla: Miksi Jeesus kävi tuonelassa. Luin sen, että Miksi Jeeves kävi tuonelassa. Se olisikin ollut kiinnostavampi keskustelun aihe.