Kyllästyttää olla ruma nainen
Harmittaa joka päivä oma ulkonäkö ja tuntuu, että rumuuden vuoksi olen jäänyt paitsi paljosta sellaisesta mikä kuuluu normaalien ja kauniiden naisten elämään. En tiedä miten voisin lakata suremasta tätä asiaa ja menetettyä elämää. Kauniimmaksi en pysty muuttumaan, joten uutta kampausta tai laittautumista on turha ehdottaa.
Kommentit (296)
Pystyt muuttamaan vartalosi löysästä lössykästä fitnessjumalattaren timmiksi kropaksi.
Silloin kasvojen merkityskin pienenee huomattavasti.
Mutta ethän sinä sitä tee, koska se vaatisi kovaa työtä.
Keskity itsesi ulkopuolisiin asioihin, älä katsele peiliin äläkä peilaa ihmisten ilmeitä tai kommentteja. Näin minä olen tehnyt. Vähät välitän muiden mielipiteistä, jos joku pilkkanauraa, odota tilaisuutta ja nauran takaisin kahta komeammin. Se tilaisuus tulee AINA. Tee sitä mistä nautit. Maailmassa kuitenkin on äärimmäisen vähän asioita joissa oikeasti vaaditaan kauniita kasvoja, vaatteita, hiuksia jne. Kauneuskilpailuihin en aio osallistua.
Kuka nyt on kenenkin mielestä kaunis, mutta Kanye heitti Kimin kengät roskiin, Nigellan mies pahoinpiteli hänet, samoin Rihannan poikaystävä jne. Myös kauniit kuolevat alkoholismiin ja huumeisiin ja käyvät kauneusleikkauksissa kuvitellessaan olevansa rumiluksia joten ei ole elo yhtään sen helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyt muuttamaan vartalosi löysästä lössykästä fitnessjumalattaren timmiksi kropaksi.
Fitnessjumalattaren timmiksi kropaksi??! Kiitos nauruista :D Voihan se tietysti jonkun mielestä olla kaunista... tykkäähän jotkut anorektisistakin vartaloista.
Älykkyys on viehättävää. Ole älykäs. Älykkyyttä voi kehittää.
Monesko aloitus samasta aiheesta ap:lta? VoIn kerton ettei sun ulkonäkö parannu siitä että joka viikko postaat oman ulkonäkösi rajoitteita käsittelevän itsesäälijupinan tänne.
Hyvällä itsetunnolla on kivempi elää. :)
Tietenkin olet jäänyt paitsi, koska kauniit ihmiset ovat yhteiskunnassa aika etuoikeutetussa asemassa. Koita vaan ymmärtää, että elämä ei ole reilua ja kaikki eivät voi saada elämässä haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kovaa työtähän se treenaaminen on, enkä tosiaan aio tehdä, sitä koska vartaloni mittasuhteet ovat perustavanlaatuisesti pielessä ja se olisi pelkkää ajan hukkaa. Pysyttelen normaalipainossa ja kuntoilen lähinnä piristääkseni mielialaani ja ylläpitääkseni terveyttäni. Ulkonäön suhteen kuntoilu on minun kohdallani hyödytöntä.
Ap
Miten niin normaaliksi ja kauniiksi? Melkoista kanssasisarten aliarvioimista. Kauniitkin naiset tekevät itsemurhia, miten ap sen selittää?
Ruman ikääntymisessä on se hyvä puoli, että kavereiden kauneus rapistuu, mutta itse on aina yhtä viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Monesko aloitus samasta aiheesta ap:lta? VoIn kerton ettei sun ulkonäkö parannu siitä että joka viikko postaat oman ulkonäkösi rajoitteita käsittelevän itsesäälijupinan tänne.
Tämä on toinen kerta kun olen tehnyt aiheesta aloituksen. Edellinen kerta oli joskus viime keväänä. Suomessa on muitakin rumia kuin minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja mielestäni fitness-kroppa on kaikkea muuta kaunis. En haluaisi sellaista todellakaan. Lisäksi se veisi terveyden mennessään.
Ja jos ap löytäisi miehen joka rakastuisi hänen vartaloon niin eipä se suhde kovin hyvällä pohjalla olisi.
Ap, ymmärrän tuskasi. Koen itsekin epäoikeudenmukaisuutta omasta ulkonäöstäni. Olen hoikka ja sopusuhtainen eli vartalo on kunnossa, mutta ei näitä kirveestä veistettyjä kasvoja pelasta kauneinkaan meikki.
Vierailija kirjoitti:
Ruman ikääntymisessä on se hyvä puoli, että kavereiden kauneus rapistuu, mutta itse on aina yhtä viehättävä.
Kyllä se rumakin vanhenee ja ulkonäkö rapistuu ja rumentuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olet jäänyt paitsi, koska kauniit ihmiset ovat yhteiskunnassa aika etuoikeutetussa asemassa. Koita vaan ymmärtää, että elämä ei ole reilua ja kaikki eivät voi saada elämässä haluamaansa.
Näinhän se on ja jos ei saa elämässä mitään haluamaansa, mikä sen olemassaolon tarkoitus on?
Täysin turha elämä.
Ap
Harmin paikka. Olisko terapia mitään, niin saisit ehkä kehitettyä itsetuntoasi? Tyystin toiseksi kun et varmasti ulkonäköäsi saa kohtuullisella vaivalla/rahalla muutettua, vaikka paljon tehtävissä onkin. Silloin ainoa vaihtoehto on pyrkiä hyväksymään tosiasiat. Ulkonäkö on pitkälti makuasia ja kauneus ei takaa sulle elämässä mitään, ei onnea, rakkautta eikä menestystä.
Jep, ja minä tiedän mistä olen jäänyt paitsi, tai että miten paljon tylsempää ja hankalampaa elämäni on rumana, sillä olen päässyt lähietäisyydeltä tarkkailemaan kauniitten ystävieni elämää: jo se miten heitä katsotaan ihmiskontaktissa, hymyillään, jutellaan ja kiinnostutaan. Minä en kiinnosta ketään, ja minuun suhtaudutaan ikäänkuin varauksella. Ei minua kukaan suoraan rumaksi ole haukkunut, mutta tietäähän sen, että on epäviehättävä.
Kyllä minua miehenä kiinnostaa paljon enemmän se mitä on naisen päässä ja sydämessä kuin millainen on hänen (meikattu) naamansa. Kauanko sitä missinketaletta jaksaa katsella, jos se osoittautuu ihan tyhjäpääksi (niin kuin usein on käynyt)? Jos olet normaalipainoinen, avoin ja iloinen, löydät varmasti hyvää seuraa ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on ja jos ei saa elämässä mitään haluamaansa, mikä sen olemassaolon tarkoitus on?
Täysin turha elämä.
Ap
Aika harvojen asioiden saavuttamisen ainoa edellytys on kauneus. Että mitähän sä mahdat haluta?
Höpsis!