"Ihmiset eivät hyväksyneet 17 vuoden ikäeroamme"
"Sami Szepaniakilla, 40, ja Satu Parviaisella, 23, on 17 vuoden ikäero, mutta molempien mielestä se tuo vain ”lisää suolaa suhteeseen.”"
https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/ihmiset-eivat-hyvaksyneet-17-vuod…
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
”Lisää suolaa suhteeseen” ehkä pedarin mielestä 🤣🤣
Parikymppinen on aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Lisää suolaa suhteeseen” ehkä pedarin mielestä 🤣🤣
Parikymppinen on aikuinen.
No shit! 😨😨😨
Minulla ja miehelläni on 13 vuotta ikäeroa ja olin sentään vasta 18 kun aloimme seurustella. Vanhempani olivat ainoat, jotka ihmettelivät (hmm, aika lievästi ilmaistu) ikäeroamme.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on 13 vuotta ikäeroa ja olin sentään vasta 18 kun aloimme seurustella. Vanhempani olivat ainoat, jotka ihmettelivät (hmm, aika lievästi ilmaistu) ikäeroamme.
18-vuotias on lapsi ja niin on vielä 20-vuotiaskin.
Vierailija kirjoitti:
Syystä ihmetteli. Toi on tosi huolestuttavaa jos kolmekymppinen mies haluaa katsella pikkutyttöjä. Oon itse 18 ja tuntisin itteni uhriks jos olisin kolmekymppisen kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias on lapsi ja niin on vielä 20-vuotiaskin.
Ihan aikuinen kyllä olin. Onneksi vanhempanikin lopulta ymmärsivät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä ihmetteli. Toi on tosi huolestuttavaa jos kolmekymppinen mies haluaa katsella pikkutyttöjä. Oon itse 18 ja tuntisin itteni uhriks jos olisin kolmekymppisen kans.
En tuntenut itseäni pikkutytöksi enkä uhriksi, enkä ajattele edelleenkään että olisin ollut pikkutyttö tai uhri.
Alkoivat seurustella kun tyttö oli 22v. Pistää miettimään mitä tuollaisen äijän päässä liikkuu kun pitää pikkutyttöjä katsella. Tyttöparka. Parikymppinen on ihan kakara vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuntenut itseäni pikkutytöksi enkä uhriksi, enkä ajattele edelleenkään että olisin ollut pikkutyttö tai uhri.
Oot vaan naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan naiivi.
Paljon mahdollista. Mitä luulet, alanko ajatella toisin nyt kun olen jo reippaasti kolmenkympin paremmalla puolella? Tai sitten tyydyn vain rakastamaan miestäni niin kuin tähänkin asti.
Ikiskö se tekee avauksia jostain ikäeropareista taas?
minulla oli 14v tyttöystävä kun olin 17 ja puoli.
oliko se pedoviiliaa tai oleko sairas? En tiedä!
onneksi minua ei haastettu käräjille. Niin tänäpäivänä varmaan tehtäisiin.
Ei ole kovin iso ikäero. En tajua tuomitsemista. Mulla oli saman ikäisenä suhde lähes samalla ikäerolla, ei meitä kyllä kukaan tuominnut.
Vierailija kirjoitti:
Alkoivat seurustella kun tyttö oli 22v. Pistää miettimään mitä tuollaisen äijän päässä liikkuu kun pitää pikkutyttöjä katsella. Tyttöparka. Parikymppinen on ihan kakara vielä.
Ai 22v on pikkutyttö?
Ja tietenkin miehessä on taas vikaa.
Olet edelleen oksettava akka.
Myös elviksen vaimo oli alaikäinen kirjoitti:
minulla oli 14v tyttöystävä kun olin 17 ja puoli.
oliko se pedoviiliaa tai oleko sairas? En tiedä!
onneksi minua ei haastettu käräjille. Niin tänäpäivänä varmaan tehtäisiin.
Riippuu kuinka kehittynyt se sun tyttöystäväs oli. Jotkut 14-vuotiaat on ihan pieniä lapsia vielä ja jotkut taas jo enemmän nuoren aikuiseen päin. Ja elvis ei liity tähän mitenkään, nuo ajat oli muutenkin häiriintyneitä.
Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut sopivat yhteen huomattavasta ikäerosta huolimatta. Annetaan kaikkien olla onnellisia valitsemansa kumppanin kanssa ja keskitytään omiin parisuhteisiimme.
Ei ole liian suuri ikäero. Nainen on kyllä nuori mutta molemmat ovat aikuisia silti.
Taas yksi ikäerohullu kaivanut jo useamman vuoden vanhan artikkelin. Vaihtakaa jo levyä. Luulisi maailmassa olevan kiinnostavampiakin asioita.
Etteivät vain haluaisi julkisuutta.
Pari isoa ikäeroa tiedän itsekin eikä niitä kyllä kukaan ole sen enempää jaksanut ihmetellä.