Olis ihan kiva asunto mutta yhden huoneen laminaatti ritisee.
Kommentit (12)
Mulla eteisen lattiassa joku kohta ritisee välillä, väliin taas ei.
Luulen että ilmankosteuden vaihtelu vaikuttaa, eikä laittaa minua lainkaan.
Mulla alkoi ritisemään laminaatit kaikkialla vuoden asumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on siitä. Kohta et huomaakaan asunnosta muuta kuin ritisevän laminaatin, se kasvaa kasvamistaan ja menee yöunet ja mielenterveys. Kaikki on pilalla!
Ja sitten hommaamaan psykopaatilta hoitoa, kalliiks tulee...ku sittä ei oo apuu niin sitten rautakauppaan ostamaan köyttä,,,loput varmaan arvaat? Säästä siis rahasi ja mene suoraan sinne kauppaan...Hyvää matkaa! Monasti vaan on niin että useimmilla ihmisillä on paljon suurempia murheita kuin ritisevä laminaatti...mutta murheensa kullakin!
monessa uudemmassakin natisee ja ulisee paljon muukin.
Jospa lattias onkin jäätä joka ritisee allas... pidä varas ettet mulahda läpi, viisainta pysyä aivan seinäin tuntumassa. 😕
Elämä ei ole täydellistä. Jos meinaat asua tuossa huoneessa 24/7, en suosittele, mutta toisaalta voi olla että totut ritinään ja kohta jo kaipaat kotoisaa ääntä.
Vierailija kirjoitti: Mulla eteisen lattiassa joku kohta ritisee välillä, väliin taas ei. Luulen että ilmankosteuden vaihtelu vaikuttaa, eikä laittaa minua lainkaan.
Siis ei haittaa, hyvin ymmärsitte!
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole täydellistä. Jos meinaat asua tuossa huoneessa 24/7, en suosittele, mutta toisaalta voi olla että totut ritinään ja kohta jo kaipaat kotoisaa ääntä.
Se on Laminaatin ominaisuus. Muovimatto ei ritise eikä narise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Laminaatin ominaisuus. Muovimatto ei ritise eikä narise.
Ei meillä ritise laminaatti, eikä vanhempienikaan kotona. Ehkä ap:n lattiassa on säästetty ja jätetty aluskate laittamatta.
Onkohan semmoinen vaikea korjata jos esim laitettu liian tiiviisti seinän viereen ja natina johtuu siitä 🤔 Jollain sahalla tai rälläkällä sutii 😁
Joo, on siitä. Kohta et huomaakaan asunnosta muuta kuin ritisevän laminaatin, se kasvaa kasvamistaan ja menee yöunet ja mielenterveys. Kaikki on pilalla!