Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.
On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli.
Kommentit (7)
Niin mitä se on kenenkin mielestä? Hän kuitenkin jakaa sänkynsäkin melkoisen tumman miehen kanssa.
Sillä sanalla ei ole enää mitään merkitystä. Suunsoittoa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Persuääliön mielestä mikään ei ole rasismia, joten en vaivaudu.
Oletko itse tavallinen vai tavaton ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Kaikki on rasismia, oletpa tosiaan idiootti jos et jo tajua. Käyttökelpoisempi ase kuin mikään pommi.
Vierailija kirjoitti:
Hauskin osuus on että tällainen pelle on eu:ssa hommissa. Kansalaiset maksavat.
Pelle vai?! Asiallinen mies, jolla on sana hallussa ja ajaa järjen ja suomalaisten etua. Mitä nämä muut suomen mepit tekee? Nostavat vain palkkaa.
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.