Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.

Vierailija
22.06.2026 |

On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Vierailija
2/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se on kenenkin mielestä? Hän kuitenkin jakaa sänkynsäkin melkoisen tumman miehen kanssa. 

Sillä sanalla ei ole enää mitään merkitystä. Suunsoittoa vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Persuääliön mielestä mikään ei ole rasismia, joten en vaivaudu.

Oletko itse tavallinen vai tavaton ääliö?

Vierailija
4/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Kaikki on rasismia, oletpa tosiaan idiootti jos et jo tajua. Käyttökelpoisempi ase kuin mikään pommi.  

Vierailija
5/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskin osuus on että tällainen pelle on eu:ssa hommissa. Kansalaiset maksavat.

Pelle vai?! Asiallinen mies, jolla on sana hallussa ja ajaa järjen ja suomalaisten etua. Mitä nämä muut suomen mepit tekee? Nostavat vain palkkaa. 

Vierailija
6/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi