Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?
Kommentit (191)
Mutta enemminkin heräsi kysymys, ei niinkään, miten jotkut uskovat mitä vain, vaan millainen ihminen levittää toisesta valheita?
Mutta enemminkin heräsi kysymys, ei niinkään, miten jotkut uskovat mitä vain, vaan millainen ihminen levittää toisesta valheita?
Onhan se hyvä, että pystyy näkemään asiassa myös hyvät puolet: oikeat ystävät erottuvat joukosta.
Onhan se hyvä, että pystyy näkemään asiassa myös hyvät puolet: oikeat ystävät erottuvat joukosta.
viestin pesutupaan, kun menin juttelemaan sen luo jonka epäilin tämän nimettömän lapun jättäneen, sain kuulla että pihasta on hävinnyt auto, joka myöhemmin kumminkin löytyi, ja että mieheni oli kuulemma sen varastanut. Muutakin paskaa on tullut niskaan samasta suunnasta, kaikkea en jaksa edes kirjoittaa...
Yhtenä päivänä kesken potilaiden ruuanjaon ryntäsin vessaan (en ole koskaan sietänyt maksakastikkeen hajua) ja siitä saatiin aikaan kunnon juorut. No, hoitakoon muut raskaat ja aggressiiviset, en ole vielä jaksanut asiasta jutella :)
olla ettei asian laita koskaan kaikille selvinnyt. Nyt olen sitten kahden lapsen " lesboäiti" ja naimisissa miehen kanssa varmaan jonkun silmissä vielä tai ainakin bi. Oikeesti kyllä ihan puhdas hetero!
Toinen juoru joka elää vielä on että olisin harrastanut seksiä yhden ystäväni ex-poikaystävän kanssa silloin kun he seurustelivat.
Ja en käyttänyt, olin kokeillut joskus pilveä ulkomailla.
Olen myös bi koska olen pussanut kaveriani humalassa.. enkä jaksa soitella korjatakseni juorua.
Minulla on synnytyksen jälkeinen masennus ollut jonka vuoksi tulin ns hulluksi.. Joo ei pidä paikkaansa..
Olen pahoinpidellyt miestäni vaikka asia oli toisinpäin.
Ja mitähä kaikkea juorutaan kun nämäkin olen vain kuullut vahingossa.
Vierailija:
Kuopukseni on kuulemma ulkomaalaisen kanssa tehty(kuopus on todella tumma, periaatteessa voisi olla puoliksi ulkolainen), siis että olisin pettänyt miestäni ja tullut avioliiton aikana raskaaksi.
Juorua vauhdittaa se, että että esikoinen on ihan eri värinen kuin kuopus. Esikoisella on platinan vaaleat hiukset, siniset silmät ja iho aivan valkea.
Meillä myös näin.:) Hauska kun ihmiset luulee aina että on eri isälle.;) Ei todellakaan ole, siitä olen 100% varma.=D
kuten myös ex-pomoni ja kahden työkaverini kanssa. kaikki nämä siis avioliittoni aikana.
Raskaanakin olen ollut yllättävän usein siihen nähden että lapsia on vain kaksi...
en jaksa hermostua näistä, vaikka esim. tuo väite suhteesta pomon kanssa voisi mustata mainetta (ehkä on sen tehnytkin). Jotenkin uskon että nämä on vaan väärinkäsityksiä, ettei ihmiset pahuuttaa tuollaisia puhu - ja harva niitä puheita uskookaan
työntekijän kanssa. En koskaan ollut maininnut sanallakaan palkastani kenellekään, saati edes keskustellut aiheesta. Vaihdoin työpaikkaa, mutta kokemuksesta jäi todella paha maku suuhun.
Itse kuulin esim. opiskelijabileissä joltain puolituntemattomalta, joka oli päättänyt tulla kysymään multa oonko tosiaan sellainen kuin joku oli juuri kertonut. Ja kerran olin ystäväni kanssa baarin vessassa, ja kun poistuin niin pari tuntematonta tyttöä oli alkanut kertoilla kaiken maailman juttuja musta, eivät olleet tajunneet että mun kaveri jäi vielä sinne vessaan.
t. miestennielijä nro 344
Olen aikoinani kuullut " antaneeni" ties kenelle ja olen muka seurustellutkin vaikka kenen kanssa... Opiskeluaikoina kuulin, että musta puhuttiin että olen yrittänyt iskeä kaikkia miespuolisia opiskelukavereita ym. ym. Totuus on, että en ollut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin taisi olla peräti pari kappaletta. Olisi kiva tietää, mistä nuo kaikki perättömät jutut ovat lähteneet liikkeelle. Siitä että olen hymyileväinen ja bileissä jutustelen kaikkien kanssa? Se on varmaan sivusta katsottuna iskemistä...
No, asiat sittemmin selvisivät kyllä.
lähtee siitä, että joku nainen on nähty juttelemassa jonkun miehen kanssa, ja siitä heti lähtee liikkeelle juoru että niillä on suhde. Kukahan katkera tai mustasukkainen noita juttuja keksii? Joku sellainen, jonka mielestä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ei voi jutella vilpittömällä mielellä..?
Olen ollut aktiivinen aborttiasiassa.
abortin teininä, vaikken ikinä ollut raskaan ollutkaan. ja tätä puhuivat kunnolliset perheen äidit... Ja huora tietenkin olen myös ollut. Lapseni isä on mukamas tummaihoinen, jännä juttu kun tyttö on sinisilmäinen blondi ;) Niin ja lapsen isällekin olen vain valehdellut olevani raskaana...