Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoru lähti liikkeelle exän ja hänen parhaan kaverinsa aivoriihestä- miettivät miksi mulla ja exällä meni poikki.

Minä halusin erota koska mies ei puhunut eikä pukahtanut koskaan ja jurotti vaan kotona. Väsyin tilanteeseen ja yritin jutella, elvyttää suhdettamme ja teeskennellä onnellista mutta onnistumatta.

Olimme siis muuttaneet erillemme ja eronneet, kihlasormukset oli heitetty jorpakkoon.

Yhtenä viikonloppuna olin baareilemassa ystäväni kanssa ja törmäsimme jääkiekkoilijoiden iloiseen seurueeseen johon kuuluivat mm. Christian Ruuttu, Hannu Aravirta sekä Jari Kurri joka siihen aikaan oli sinkkuna erottuaan Tiina Kurrista-tämä oli ennen Vanessaa, siis.

Juttelimme vilkkaasti miesten kanssa ja tarjoilivat meille parit juomatkin, jatkoimme vielä toiseen baariin drinkeille jonka jälkeen tuli valomerkki ja jokainen suunnisti omaan kotiinsa- yksin.

Tämä illanvietto kantautui exäni korviin ja loppupäätelmähän oli loogisesti se, että olin siihen oli NOIN HYVÄ SYY? :o)

Vierailija
42/191 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei selvinnyt, enkä todellakaan ole nainut ketään kadulla ruotsissa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde mieheni kaverin kanssa ja mieheni vain katsoi vierestä. Jourua levitti tämän kaverin tyttöystävä. Ei ole selvinnyt,koska nainen ei edelleenkään,5vuoden jälkeen, puhu minulle.

Vierailija
44/191 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha koulukaverini oli kysynyt äidiltäni kaupassa, että olenko saanut jo vauvan. Äitini oli vastannut ei ole tietääkseen raskaanakaan.

Vierailija
45/191 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä levitti minun silloinen paraskaveri.

Vierailija
46/191 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottakaa vain kun itse " pääsette" juorun kohteeksi, sittenpä näette, ettei se todellakaan tarvitse minkäänlaista todellisuuspohjaa. Ei siihen tarvita kuin tavallista ilkeämpi ja ehkä katkerakin ihminen.

Vierailija
47/191 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku puolituttu tuli onnittelemaan raskaudesta. Itse tuona hetkenä olin aika tuntuvassa humalassa, Juhannusyö kun oli. Kiitin onnitteluista, mutta kerroin kyllä asian laidan :)

Eikä todellakaan mitään hajua, mistä moinen juttu oli lähtenyt liikkeelle.

Vierailija
48/191 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ystäväni poikakaveri jäi kiinni siitä, että oli pettänyt tätä ystävääni yhden ystäväni toisen kaverin kanssa. Ystäväni pisti välit poikki poikakaverinsa kanssa ja myös tämän petturikaverinsa kanssa.

Tämä petturikaveri oli mm. paljastanut, että hän ja petturipoikakaveri olivat rakastelleet Levillä mökillä, kun ystäväni oli nukahtanut ja he kolme olivat vielä nukkuneet samassa sängyssä tilan puutteen vuoksi.

Jostain syystä tämä petturikaveri oli kertonut ystävälleni, että ei poikakaverisi ensimmäistä kertaa pettänyt, vaan hän on ollut myös ystäväsi X:n eli minun kanssa. No, tämä ei kuitenkaan pitänyt paikkaansa enkä ikinä päässyt selville kumman petturin suusta tämä tarina lähtöisin.

Minua on myös nimitelty huoraksi jo vuosia ennen kuin ensimmäistä kertaani. Oli todella ärsyttävää, kun rakastelin ensimmäistä kertaa poikaystäväni kanssa 18-vuotiaana ja hän ei uskonut, että olin neitsyt, kun oli tietysti kuullut minusta kaikenlaisia juttuja. Kun poikaystäväni meni armeijaan, yksi naispuolinen ihailija katsoi asiakseen kertoa, että olen monen miehen kanssa yhtä aikaa. Tämä asia saatiin onneksi selvitettyä, kun soitin asiasta tälle naiselle kaiutin päällä ja nainen jäi kiinni valheesta.

Vierailija
49/191 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7612133&p=1&tmode=1&smode=1

Vierailija
50/191 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy tähän epäilyyn oli tietysti, että ko poika ei ollut mennyt hänen kanssaan sänkyyn vaikka oli ollut tilaisuus.

Silloin tuo minua nauratti (siis lähinnä se mun kaverini lapsellisuus), mutta nyt vanhempana olen ymmärtänyt, että varmasti joku ihan oikeasti uskoi noita homo-juttuja ja että niistä saattoi olla oikeasti harmia.

Vierailija
51/191 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen sain kuulla et oon skitsofreenikko. Hah ha ha. En kyl mikään järjen riemu voittokaan ole mutta en sentään skitsokaan.

Vierailija
52/191 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa mies oli palannut yhteen nuoruudenrakkautensa kanssa, kun nainen oli raskaana (eri miehelle). Erosivat lapsen synnyttyä kun ei suhde kantanut. Riittävän monimutkainen yhtälö sinänsä joten tavallaan en ihmettele juorua - mutta ketutti silti.

Vierailija
53/191 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tautitesteissä, kun sain selville että silloinen paska poikakaverini oli pettänyt minua ties kuinka monta kertaa vaikka kenen kanssa. Kerroin naureskellen yhdelle kaverilleni, että hehee nytpä nähdään onko mulla hivi. Tästä se juttu sitten lähti ja tuli parin kuukauden päästä vastaan, kun toinen ystäväni soitti minulle huolestuneena, että olenko ihan kunnossa!!!!

Vierailija
54/191 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhriksi ylä-asteella. Kaveerasin vuotta vanhemman tytön kanssa, jolla oli hyvin laaja ystäväpiiri. Todellisuudessa kaveri oli aika kaksinaamainen ja hekotteli aina viattomille tyypeille. en tiedä miksi, mutta monet kuitenkin halusivat hänen ystävikseen, kuten minäkin. yhtenä kauniina päivänä huomasin, että tämän tytön muut " ystävät" eivät enää moikanneet minua. tuijottelivat vain omituisesti. Ajattelin heti, että tämä tyttö oli juorunnut minusta jotain kamalaa. tämä kyseinen henkilö ei ikinä tunnustanut kierroilleensa, mutta silti hän halusi olla myös minun kaveri. Onneksi pääsin eroon kyseisestä tyypistä ja omaan vain reiluja ystäviä;)

Vierailija
55/191 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" seiskan tähtityttönä" . Koko koulu kohisi, että olen suostunut melkein alastomaan kuvaan. Kukaan ei tullut minulta kysymään olinko se todella minä väärennetyllä nimellä. en ollut.

Vierailija
56/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma 100% varmaa tietoa alkuperäisen juorun levittäjän mukaan. Totuus oli, että kotikylän flikat olivat niin rumia, ettei mua kiinnostanut seukata niiden kanssa.

Tekusta sitten löytyikin hyvä muija...

t. 4 lapsen isä :D

Vierailija
57/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä johtuu siitä, että olimme mieheni serkun luona käymässä ja lueskelin siinä jotain. Tämän serkun yöpöydällä oli Schindlerin lista ja mieheni tiedusteli onko hyvä kirja. Kuulemma oli, ja serkku tiedusteli minulta olenko lukenut kirjan tai nähnyt ko. leffan. Sanoin, etten, sillä kirja on kirjoitettu väärältä puolelta.

Tällä tarkoitin tietysti sitä, että saksalaiset on turhaan leimattu pahaksi, ilkeäksi kansaksi, mutta tajusin väärinymmärryksen vasta myöhemmin kun sukujuhlissa minulle ei juuri juteltu ja selkäni takana supistiin. Siis vielä tarkennukseksi tarkoitan sitä, että minusta saksalaiset olivat myös uhreja, eivätkä kansalaiset tienneet mitä tapahtui. Heille paljastui nämä kauheudet vasta sodan loputtua, mutta yleensä se tupataan unohtamaan ja jokainen saksalainen on kauhea, paha ja ilkeä yms.

Terveisin paha natsi-äiti.

kyllä saksalaiset tiesi... orjatyövoimaa ja keskitysleirejä oli käytössä jostain 1933 vuodesta saakka...

ne saksmannit vaan sulki silmänsä.

Vierailija
58/191 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yllätin ja kerrankin tiesin kaikki vastaukset täydellisesti, kun olin päättänyt petrata, niin lehtori pyysi minut luokseen ja haukkui minut ja sanoi että kuinka kehtaan luntata. Olin siinä huuli pyöreänä ja sanoin että en ole milloinkaan luntannut, ei ole tapana. Hän ei sitä uskonut, antoi koko kurssin arvosanaksi 1 (arvosteluasteikko 1-5). Mitään en voinut tehdä puolustuksekseni. Vieläkin vuosia myöhemmin harmittaa asia!

syyttäjällä on todistustaakka! olisit tehnyt valituksen!!!

Vierailija
59/191 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..silloin teininä kun olin erilainen kuin muut, ja liikuin " epämääräisisissä porukoissa" , siis sekä vanhojen kavereiden, että kylän juoruakkojen mielestä..!

Nyt aikuisena sain töissä kuulla olleeni huvikseni sairaslomalla kaksi päivää, kun lapseni oli mukamas kipeä..

Kysyessäni asian keksineeltä muijalta perusteita syytökseensä, sain vastaukseksi: " Miten ihmeessä jo tiistaina tiesit (olin sanonut, että toivottavasti emme sairastu, lapsemme on flunssainen..) että lapsesi sairastuu juuri sopivasti viikonlopuksi torstaina??"

Kaiken lisäksi mulla ei edes ollut töitä vaan vapaata viikonloppuna.. = ) Toisia se vaan muiden asiat kiinnostaa NIIN paljon!

Vierailija
60/191 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi