Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt ihmiset tajuta,

että on todellakin olemassa niin sairaita ihmisiä, jotka keksii mitä vain yrittäessään pilata toisen ihmisen elämän. Joskus se on exä ja joskus joku muu kostonhimoinen tyyppi.

Vierailija
22/191 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt herran tähden hyvät ihmiset uskoko mitä vain toisesta ihmisestä.

Mistä te tiedätte, millainen luonnevikainen, kostonhimoinen tai kadekin ihminen jutun on laittanut liikkeelle.

toisesta keskustelusta

Koittakaa nyt ihmiset tajuta,

että on todellakin olemassa niin sairaita ihmisiä, jotka keksii mitä vain yrittäessään pilata toisen ihmisen elämän. Joskus se on exä ja joskus joku muu kostonhimoinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ap, jolla ei muuta elämää olekaan.

Vierailija
24/191 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on bulimia. tämä juttu oli kiertänyt jo kaveriksi luokittelemieni ihmisten joukossa. hyvät ystäväni tietysti kertoivat minulle kun kuulivat.

ihan terveellisellä ruokavaliolla oli muutaman kilon laihduttanut :) kateelliset :D

Vierailija
25/191 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko raskaana, kun toinen kollega oli näin väittänyt. "Ihan selvä vauvamasu ja pitkällä jo".

No sainpa oikaista huhun heti tuoreeltaan, et läskiä se vain on, ei tuu meillä enää vauvoja...

Vierailija
26/191 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eri aineen maikka. Kävin hakemassa kamani työpaikalta, ja reksi vaihdatti koko koulun lukot tän väärän juorun takia...mahtoi tulla kalliiksi kaupungille, pitäisköhän ilmoittaa tuosta koulutoimenjohtajalle.

Vierailija
27/191 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän näitä riittää. olen pannu puolta kylää ja helppo tapaus.

esikoisen syntymän jälkeen liikkui juoru, että minä olen salaa tämän lapsen hankkinut, ettei mies jättäisi minua!! (joo, tiesivät näköjään kylillä taas totuuden;)

Viimeisimpänä rakennamme kuulema appivanhempien naapuriin taloa. Koska meidät anopin kanssa oli nähty katsomassa yhtä myyytävää omakotitaloa. Niin, oltiin katsomassa sitä appivanhemmille, ei meille. Ja joo, kyllä niiden naapuriin rakennetaan taloa, mutta tietääksemme me emme sitä rakenna. Ainakaan yhtään laskua ei meille ole tullut :D

Vierailija
28/191 |
10.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla asiasta työpaikan pikkujouluissa...No, otin niin paljon nokkiini,että mesosin juoruilijoille kunnolla ja parin kuukauden päästä aloitin odottamaan ensimmäistä lastamme...=) Sinänsä ihan hyvä juoru, sain siitä vähän potkua päätökselle,että koska olisi aika" lapsentekoon".

Vierailija
29/191 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olen ollut huora (vaikka olin yhä neitsyt oikeasti) ja milloin mitäkin. Ihmiset on aina digannu juoruta musta, koska olen erilainen. Siihen on tottunut jo pikkasen.

Vierailija
30/191 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on umpisuomalainen. Olin sitten baarissa istumassa (kuskin ominaisuudessa), kun eräs tummaihoinen mies tuli hakemaan tanssimaan. En lähtenyt. Hanakasti hän jankkasi vaan muo tanssilattialle, ja siinä sitten vähän keskusteltiinkin että, miksi en lähde. Maha ei silloin vielä ollut näkyvissä.

Täsätä sitten muutama kuukausi eteenpäin, ja kaverini tuli kertomaan että, minusta liikkuu juoru jonka mukaan odotan lasta " neekerille" . Kyllä otti päähän!! Juorun levittäjää en tiedä tänäpäivänäkään. Mutta luonnollisesti asia sillä, kun synnytin vaalean, ja aivan isänsä näköisen pojan.

Vierailija
31/191 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulema sairaalloisen mustasukkainen nainen, joka lukee salaa jopa miehen työsähköpostiin tulleet viestit. Pari kertaa oltiin tavattu ja minusta tuo nainen oli ollut oikein mukava, enpä enää halunnut häntä tavata, kun mies kertoi, mitä juttuja naikkonen levittää..

Vierailija
32/191 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan psykopaatti koko ukko muutenkin, valehteli ihan mitä sattui... Onneks kaveri pääsi siitä eroon... Ei otettu lastensuojelusta yhteyttä koskaan. Kyseinen lastensuojelu täti vaan kertoi asiasta kun sattumalta on mun sukulainen ja tiesi senkin etten ole ikinä kokeillut edes minkäänlaisia huumeita...

Vierailija
33/191 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus oli että olin neitsyt ainakin 19-20 vuotiaaseen saakka.

Pojat vaan ovat aina ollet minusta kiinnostuneita ja pyörineet ympärillä sankoin joukoin. Juoruja levittivät ne pojat joiden kanssa en alannut edes seurustelemaan tai sitten kateelliset tytöt.

Vierailija
34/191 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikylän pikkukapakassa istuskelin, yleensä kamujen kanssa. Mutta, kapakan ikkunan takana kyyläsi nää pissikset ja kun ne näki, että heidän täysikäiset poikakaverinsa juttelivat mun kanssa, niin kerran mut jopa pyydettiin ulos " tilittämään" , halusivat antaa turpiin. Mä vaan sanoin että ei kiinnosta tommoset kundit, jotka seurustelee alaikäisten kanssa. Onneksi harrastin silloin itsepuolustuslajia, ettei ne aloittaneet väkivaltaa, mutta typeriä juoruja liikkui paljon. Turha edes mainita, että olin neitsyt 18-vuotiaana ja kiinnostukseni oli ihan muualla kuin näissä amis-kovanaamoissa.

Onneksi lopulta päädyin yhteen sen oikean ihastukseni kanssa ja edelleen ollaan kimpassa.

Vierailija
35/191 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jouduin huoraamaan tienatakseni pirirahoja. En tiedä, oikeniko tää juttu, se porukka joka tätä levitti oli mulle täysin yhdentekeviä ihmisiä.

nimim. ainoa " huumeeni" kofeiini

Vierailija
36/191 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: olen aina ollut poikatyttö ja viihtynyt jätkien seurassa. Lisäksi olen nätti. Eli sain yhteisskandinaavisessa projektissa niskoilleni sen klassisen huoran leiman. Mitäs menin istumaan iltaa kahden kesken ruotsalaisen työkaverin kanssa.

Kumma juttu muuten toi, että kuvitellaan kauniiden naisten levittelevän jalkojaan mitä kamalimmille äijille. Pitäis tyhmemmänkin tajuta, että kauniilla naisilla on sen verran vientiä, ettei sitä ihteesä meiltä kovin helpolla saa.

Vierailija
37/191 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toinen naapuri tiesi minun olevan raskaana. Eiköhän totuus ole selvinnyt tässä parin vuoden aikana sille tietäjällekin.

Vierailija
38/191 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana... Just joo,ei vaan lasta näkynyt.

Vierailija
39/191 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbopartnerini oli kuulemma eräs kehitysvammainen tyttö. Ja raskaana olin jollekin " yhdenyönjutulle" , kun olin vielä oikeasti neitsyt ja muutenkin varmaan koko kylän kiltein tyttö :D

Vierailija
40/191 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kun en muista olleeni raskaana tai synnyttäneeni kuin kerran, esikoiseni 1,5 vuotta sitten 26-vuotiaana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä