Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?

Vierailija
13.06.2016 |

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali vai mikset itse halua seksiä? Mä haluan jo ekoilla treffeillä, jos mies on kuuma.

Vierailija
62/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö mies että deittailet muita? No oliko sulla seksiä jonkun muun noista kanssa?

Ei kai se sille kuulu mitenkään? Sanoin sille, et voidaan deittailla jos hän haluu. En koskaan luvannut mitään niinkuin että katotaan tai jotain.

Näistä mitä olen deittaillut nytviimeksi, mulla on ollut seksiä vain kahden kanssa. Ja niistäkin toinen oli pelkkä handjob niinkuin traileriksi :D

Ensinnäkin, miten pystyt deittailemaan, jos et edes pidä henkilöstä? Eikö se ole kamalan kiusallista?

Ja toiseksi, miten ihmeessä olet voinut harrastaa seksiä muiden deittikumppaneiden kanssa? Millainen nainen niin tekee? Ei kai tapailun kuulu seksiin johtaa?

No deittailuvaiheessa vasta opetellaan tuntemaan sitä miestä, jota deittaillaan. Ja ainahan vieraiden kesken on aluksi kiusallisiakin hetkiä.

Ja en yleensä harrasta seksiä näiden minun deittailumiesten kanssa, koska se ei kuulu siihen vaiheeseen. (Vahinkoja joskus tosin sattuu lol). Pääsäänöisesti ne panot on ihan muita kuin näitä minun deittikumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä neljänsillekään, saati kuudensille, deiteille sellaisen miehen kanssa, jota kohtaan ei itse tunne seksuaalista halua. Sellaisen, joka ei herätä fiilistä, että tuon kanssa haluan mennä sänkyyn. Ei, ei ole pakko mennä sänkyyn neljänsillä deiteillekään, mutta jos halua ei itse tunne, mies on ihan selkeästi väärä, eikä kannata enää yksiäkään deittejä hänen kanssaan tehdä.

Tuo, että menee tapailee pidempään kuin kolmien deittien verran on viesti deittikumppanille siitä että on kiinnostunut. Se ei ole lupaus seksistä mutta on osoitus kiinnostuksesta muullakin kuin kaveritasolla.

Pahimmillaan miehestä saa riipan ja ongelmia, jos antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut ja tapailee vaikka ei ole. Omaa elämäänsä ei kannata sotkea sillä, että antaa miehen ymmärtää väärin.

Mieti itse, jos joku mies, johon sinä olet superihastunut ja haluat seurustella ja kuvittelet että mieskin on ihastunut kun tämä sinua haluaa deittailla, kertookin sinulle että tapailitte vain koska hänellä nyt sattui olemaan aikaa, mutta ei häntä koskaan oikeasti sinä kiinnostanut. Sinun sydänhän siinä särkyy. Miksi haluaisit tehdä saman miehelle?

Vierailija
64/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että nainen haluaa syödä ilmaiseksi vaan eikä älyä tai halua antaa seksiä?

Eli jos mies ns antaa jotain esim omasta vapaasta tahdostaan tarjoaa ruoan niin naisen pitää maksaa se takaisin antamalla p....ua tai muuten on lompakkoloinen l...ka jne?

Eli se juttu missä mies auttoi opiskelukaverinaista matematiikan laskuissa ja jäi ilman palkkaa eli p.....ua koska naisella olikin poikaystävä meni siis täällä olevien mielestä väärin eli naisen olisi pitänyt antaa p....ua ja esim rahalla ei olisi voinut maksaa?

Ja se amerikkalainen mies joka tappoi itsensä koska naiset ei älyä antaa hänelle p...ua vaikka mies oli heille kohtelias ja ystävällinen niin hänenkin olisi pitänyt saada niiltä naisilta p....ua koska hän oli näille kohtelias yms.

Parit treffit tutustumistarkoituksessa on yksi asia. Kuudennet kun pitää tyyppiä urpona, jonka kanssa ei ala yhtään millekään on toinen asia. Sinäkö et sitten huomaa mitään eroa?

Vierailija
65/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että nainen haluaa syödä ilmaiseksi vaan eikä älyä tai halua antaa seksiä?

Eli jos mies ns antaa jotain esim omasta vapaasta tahdostaan tarjoaa ruoan niin naisen pitää maksaa se takaisin antamalla p....ua tai muuten on lompakkoloinen l...ka jne?

Eli se juttu missä mies auttoi opiskelukaverinaista matematiikan laskuissa ja jäi ilman palkkaa eli p.....ua koska naisella olikin poikaystävä meni siis täällä olevien mielestä väärin eli naisen olisi pitänyt antaa p....ua ja esim rahalla ei olisi voinut maksaa?

Ja se amerikkalainen mies joka tappoi itsensä koska naiset ei älyä antaa hänelle p...ua vaikka mies oli heille kohtelias ja ystävällinen niin hänenkin olisi pitänyt saada niiltä naisilta p....ua koska hän oli näille kohtelias yms.

Parit treffit tutustumistarkoituksessa on yksi asia. Kuudennet kun pitää tyyppiä urpona, jonka kanssa ei ala yhtään millekään on toinen asia. Sinäkö et sitten huomaa mitään eroa?

Eihän näillä ole koskaan äärtä, ei laitaa vuodatuksissaan. On vain joko - tai. Veikkaan ikää.

Vierailija
66/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oli täysi urpo, miksi vaivauduit tapaamaan häntä ensitreffien jälkeen? Etkö arvosta itseäsi ja aikaasi?

No kyllä se urpous paljastui enempi jälkikäteen. Siis kun mies alkoi kysellä, että missä vaiheessa seksi tulee mukaan kuvioihin. Sitä ennen mies oli tuntunut olevan ihan seurustelumatskua, todellinen herrasmies, fiksut jutut jne. Mutta sitten tämä seksin vonkaaminen kyllä pilasi kaiken :(

Vierailija
67/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oli täysi urpo, miksi vaivauduit tapaamaan häntä ensitreffien jälkeen? Etkö arvosta itseäsi ja aikaasi?

No kyllä se urpous paljastui enempi jälkikäteen. Siis kun mies alkoi kysellä, että missä vaiheessa seksi tulee mukaan kuvioihin. Sitä ennen mies oli tuntunut olevan ihan seurustelumatskua, todellinen herrasmies, fiksut jutut jne. Mutta sitten tämä seksin vonkaaminen kyllä pilasi kaiken :(

Tarkoitatko että tuo seksin kyseleminen oli se urpous? Että olisi ollut ok, jos hän olisi vaan vienyt fyysisellä aloitteella tilanteen seksiin?

Joo. Kyllä tuollaisesta äänen sanotusta "koska saan seksiä?" -kysymyksestä tulee aika urpo olo. Asioiden pitää edetä luontevasti himon ohjaamana...

Vierailija
68/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen mies, joka on tottunut että deittailussa edetään seksin asteelle aika piakkoin. Sisältänee jonkun +90% miehistä.

Vierailija
69/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis millainen nainen oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?"

Tämän keskustestelun perusteella on hieman vaikea uskoa että elämme demokraattisessa, luterilaisessa länsimaassa vuotta 2016.

Vierailija
70/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.

Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.

Vierailija
71/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.

Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.

Ehkä sinä taas olet miehelle panomateriaalia mutta et aviovaimokandidaatti. Ironista.

Vierailija
72/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tunnu itsekään olevan mitään vakavamman parisuhteen toivekamaa. Minä ainakin pysyttelisin loitolla. :)

Vierailija
73/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mhdollista että tulevaisuudessa alkaa biologinen kello tikittämään. sinähän deittailet miesten kanssa, joitten kanssa et hlua mennä sänkyyn. miten olen ajatellut hankkia lapsia, jos tuleva aviomiehesi ei sytytä sinuaa seksuaalissesti? aiotko hankkia lapsen, jonkun saatunnaisen panon kanssa vai turvaututko hedelmöityshoitoihin? 

Vierailija
74/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi vaan on paljon vapautuneempaa, jos sitä ei tarvitse viikko -tai kuukausitolkulla odottaa. Eli en itsekkään jaksa enää tapailla kauhean pitkään, jos ei ala tapahtumaan.

Vierailija
75/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suot miehellekin tuon saman. Voi siis sinun kanssasi seurustellessa "vakavasti" panna muita, koska se on järkevää. Ja sinun kanssasi voi seurustella "vakavasti" muutaman vuoden ilman mitään aikomusta viedä juttua syvemmälle, koska se on järkevää.

:D

Vierailija
76/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali vai mikset itse halua seksiä? Mä haluan jo ekoilla treffeillä, jos mies on kuuma.

En ole aseksuaali, mitä ihmettä??!! Totta kai haluan seksiä, miten niin??

En vaan halua hypätä sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jota deittailen. Deittailun on tarkoitus johtaa pysyvämpään parisuhteeseen ja ideaalitilanteessa avioliittoon. En halua pilata tulevaisuutta menemällä sänkyyn ihan tuosta vaan. Deiteillä tietenkin tutustutaan toiseen ja keskustellaan kaikista maailman ja myös yhteisen tulevaisuuden asioista, mutta myös vihjaillaan seksistä, flirttaillaan ja pidetään fiilistä yllä. Joskus voin jotain pientä käsi- tms hoitoa antaa deiteillä miehelle, jos tuntuu, että mielenkiinto muuten kokonaan lopahtaa. Mutta tosi harvoin näin käy ja silloin miehen täytyy olla todella potentiaalista seurustelumatskua :)

Ja minun panot on ihan eri miehiä kuin nämä deittailupoolin miehet.

Vierailija
77/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan

Me tapailtiin noin vuosi ja seurusteltiin, vielä puoli vuotta siihen päälle ennen seksiä. Mutta olenkin edelleen naimisissa (11 vuotta jo) saman miehen kanssa. Hyvää kannaattaa odottaa, myös miesten! :) on parempi olla varma valinnastaan ennen seksiä.

En voisi sitoutua ennen kuin tiedän, että myös seksi toimii.

Eli siis sen seksin on heti ekalla kerralla toimittava ja jos ei toimi niin kumppani, joka omaa vaikka kaikki hyvät piirteet lempataan pois. Itse näen seksinkin sellaisena asiana että sitä voi opetella toisen kanssa ja osittain pitääkin, eikä olettaa että se tulee valmiina hopeavadilla. Minä olen introvertti ihminen ja seksuaalinen, mutta silti seksi merkitykseltään on vähäinen oman kumppanin haussa. Enkä usko kuuluvani mihinkään marginaaliporukkaan vaan olen säilyttänyt omat aivoni tässä seksiakti keskeisessä yhteiskunnassa.

Vierailija
78/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla deittailla nykyisin ketään miestä kun seksiä tulisi harrastaa jo parin tapaamisen jälkeen :/ Tämäkin ketju vain vahvistaa käsitystäni. Haluan tutustua hitaammin ja aiemmat miehet ovat löytyneet arjesta, joten miehet eivät ole olleet sillä tavalla tuntemattomia.

En ole aseksuaali vaan seksuaalinen ihminen - mutta vain tutun ja luotettavan miehen kanssa.

79/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan

Me tapailtiin noin vuosi ja seurusteltiin, vielä puoli vuotta siihen päälle ennen seksiä. Mutta olenkin edelleen naimisissa (11 vuotta jo) saman miehen kanssa. Hyvää kannaattaa odottaa, myös miesten! :) on parempi olla varma valinnastaan ennen seksiä.

En voisi sitoutua ennen kuin tiedän, että myös seksi toimii.

Eli siis sen seksin on heti ekalla kerralla toimittava ja jos ei toimi niin kumppani, joka omaa vaikka kaikki hyvät piirteet lempataan pois. Itse näen seksinkin sellaisena asiana että sitä voi opetella toisen kanssa ja osittain pitääkin, eikä olettaa että se tulee valmiina hopeavadilla. Minä olen introvertti ihminen ja seksuaalinen, mutta silti seksi merkitykseltään on vähäinen oman kumppanin haussa. Enkä usko kuuluvani mihinkään marginaaliporukkaan vaan olen säilyttänyt omat aivoni tässä seksiakti keskeisessä yhteiskunnassa.

Meinasin kirjoittaa ihan samalanlaisen postin. Mutta eipä tälläinen "vahva ja seksitä nauttiva" nainen ota tuossakaan asiassa mitään vastuuta. Mennään sängylle makaamaan ja seksi joko toimii tai ei. Mitään opettelua tai kehittymistä ei kaivata tai haluta.

Vierailija
80/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. Kyseessä on viisas mies, joka ei halua alistua suhteeseen jossa seksiä ei ole ollenkaan. Minä tein sen virheen ja nyt vituttaa.

Oletko uskovainen vai mikä mättää, täytyyhän sitä seksiäkin kokeilla mikäli meinaa pitkäaikaiseen suhteeseen vakiintua.

Ei tartte vuosikymmeniä elää ilman seksiä lasten ja naisen (kämppiksen) kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä