Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?
Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?
Siis täh?
Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!
Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?
No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!
Kommentit (147)
Varmaan narsisti ja pleyer, kaikki miehet on sikoja ja pettäjiä
Varmaan ihan tavallinen suhdetta etsivä mies?
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä irtoa pimpsaa, niin pistän ämmän vaihtoon. En jaksa mitään frigidiä piirittää maailman tappiin.
Jos mies maksoi ruoat ja juomat, niin sun velvollisuus on antaa seksiä. Niin se vaan menee.
Jos et kuudensilla treffeillä halua seksiä ja deittailet vielä muita, niin ei teistä kyllä paria tule... Outo asenne sulla muutenkin: mies saa, nainen antaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksoi ruoat ja juomat, niin sun velvollisuus on antaa seksiä. Niin se vaan menee.
No eikä mene :D
Tiesikö mies että deittailet muita? No oliko sulla seksiä jonkun muun noista kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykynuoret
Väärin, kaikki miehet iästä riippumatta.
No aika rehellinen kysymys. Voisin esittää sinulle sen saman kysymyksen tässä? Missä vaiheessa se seksi on sinusta luontevaa? Suurin osa ajattelee, että tapailu johtaa joko parisuhteeseen tai seksiin ja jos kumpaakaan ei ole tiedossa, se tapailu lopetetaan. Ei ole mitään järkeä tapailla maailman tappiin ihmistä, jonka kanssa ei ole aikomustakaan edetä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä irtoa pimpsaa, niin pistän ämmän vaihtoon. En jaksa mitään frigidiä piirittää maailman tappiin.
No et ole selvästikään tavannut luokkamimmejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
Halusit siis vain ilmaisen lounaan, ilman vastinetta. Tuota kutsutaan hyväksikäytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole selvästikään tavannut luokkamimmejä!
Mitä vitun "luokkamimmejä"? Onko ne jäänyt koulussa luokalleen vai mitä?
No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi
Jos ei ekalla deitillä onnistu niin toisille en enää saman kantturannkanssa mene.
Kun ei vaan ihan oikeesti jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli deittailit ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut sinua pätkääkään? Miksi ihmeessä?
Kaikki nykynuoret