Seurustelu: lapset pitävät toisistaan, minä en ole varma
Tilanne on seuraava: Miehellä, jota tapailen, on 11-vuotias tyttö, minulla on 10-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika. Olemme miehen kanssa tunteneet noin puoli vuotta, lapset ovat tunteneet vähän vähemmän aikaa. Lapset ovat alusta asti tulleet hyvin toimeen keskenään ja pitävät toisistaan. Nytkin oltiin juhannus miehen mökillä ja lapset jo kysyvät, milloin taas mennään. Ongelmana on se, että minulla ei tunnu juurikaan olevan miehen kanssa yhteistä muuta kuin hyvä seksi ja lapset. Mies tykkää puhua taloudesta, varsinkin sijoittamisesta, F1-kisoista (on niitä kiertänyt ennen lasta useita paikan päällä), matkailusta ja kuntoilusta. Mies on matkustanut niin Euroopassa, Amerikassa, Afrikassa kuin Aasiassakin. Käynyt melkein 60 maata. On puhunut yhteisistä ulkomaanmatkoista.
Minua taasen kiinnostaa enemmänkin lähinnä koti, sisustaminen ja tv-sarjat. Matkaillut olen muutaman kerran Virossa ja Ruotsissa. Muualle kiinnostaa periaatteessa lähteä, mutta matkailu pelottaa. Miehelle taasen tärkeintä on käytännöllisyys, hän ei kiinnosta pätkääkään esimerkiksi huonekalujen tai tapetin estettiikka tai värimaailma. Samoin hän ei seuraa mitään sarjaa, eikä katso TV:stä muuta kuin F1-sarjaa. Voiko tästä näin erillisilla kiinnostuksen kohteilla tulla mitään? Lasten takia kuitenkin haluaisin olla yhdessä.
Kommentit (4)
FT 1 ! Luovu siitä pöljästä. Tyhmyys saattaa tarttua lapsiinkin ! He kyllä löytävät kavereita. Itsellesi dildo.
Vierailija kirjoitti:
FT 1 ! Luovu siitä pöljästä. Tyhmyys saattaa tarttua lapsiinkin ! He kyllä löytävät kavereita. Itsellesi dildo.
Miksi F1 on tyhmää ja tekee pöljän?
voihan mies harrastaa kuntoilua ja matkustella kavereidensa kanssa. Ei kaikkien kiinnostuksen kohteiden tule olla samoja kumppanin kanssa,
Väärä järjestys.
Lapset tulee mukaan kuvioihin vasta sitten, kun aikuiset ovat varmoja yhteensopivuudestaan. Jos lapset eivät tule sitten juttuun, aikuiset voi tapailla sotkematta lapsia kuvioon siihen asti, että lapset lähtevät kotoa.