Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?
Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?
Siis täh?
Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!
Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?
No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan
Me tapailtiin noin vuosi ja seurusteltiin, vielä puoli vuotta siihen päälle ennen seksiä. Mutta olenkin edelleen naimisissa (11 vuotta jo) saman miehen kanssa. Hyvää kannaattaa odottaa, myös miesten! :) on parempi olla varma valinnastaan ennen seksiä.
En voisi sitoutua ennen kuin tiedän, että myös seksi toimii.
Jos mies oli täysi urpo, miksi vaivauduit tapaamaan häntä ensitreffien jälkeen? Etkö arvosta itseäsi ja aikaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan
Me tapailtiin noin vuosi ja seurusteltiin, vielä puoli vuotta siihen päälle ennen seksiä. Mutta olenkin edelleen naimisissa (11 vuotta jo) saman miehen kanssa. Hyvää kannaattaa odottaa, myös miesten! :) on parempi olla varma valinnastaan ennen seksiä.
En voisi sitoutua ennen kuin tiedän, että myös seksi toimii.
No joo ehkä tilanne olisi eri jos ei ole enää neitsyt. Varmasti se kynnys seksiin laskee joka suhteelta. Miettikääpä miehet sitä jos haluatte siveellisen naisen ;)
Siis millainen nainen käy vaan deiteillä ilman että seksi tulee mieleenkään ? Tietenkin jos haluaa syödä ilmaiseksi..
hmm... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?
Siis täh?
Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!
Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?
Jos lähdet kuusi kertaa treffeille on luonnollista olettaa saavansa seksiä.Muuten älä sitten lähde.
Ihme, että joku on noin monesti kiinnostunu lähtemään treffeille saman naisen kanssa, ettei seksiä ole ollut. Mulla on viimestään toisilla treffeillä tullut seksi kuvioon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi
Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.
Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.
Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
Eli deittailit ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut sinua pätkääkään? Miksi ihmeessä?
Tämä mies halusi tavata minua, joten ajattelin, että jos kerran itse haluaa niin miksei? Ei se ole multa mitenkään pois. Kyllä minä voin käydä miesten kanssa kahvilla, syömässä, leffassa, kaupungilla, eikä sen tarvitse merkitä mitään.
Kunhan olet rehellinen miehille ja sanot niille, ettei ne merkitse sinulle mitään. Kuulostaa vahvasti miesten hyväksikäytöltä.
ap on Johanna Tukiainen. Asuu yhden miehen luona ja deittailee toisia miehiä harrastaen rahasta seksiä näiden kanssa aktin aikana pidellen kiinni homoystävänsä kädestä.
Moni levittää jalkansa jo ensitreffeillä. Jos ei kuudensillakaan näytä tapahtuvan, onhan asiasta voitava puhua. Haette tapailulta eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko deittimies hyvännäköinen? Halusit ilmeisesti vain näyttäytyä tämän kanssa, jotta omakin arvosi ehkä nousisi? Hmmm.. Kuulostaa 17 vuotiaan touhulta. :)
Niin tämä, joka kysyi siitä seksistä? Ei pahannäköinen. Enkä todellakaan vaan "näyttäytynyt" hänen kanssaan (mitä se sitten tarkoittaakin), vaan ihan oli tarkoitus oppia tuntemaan ja selvittää, onko hän ns seurustelumatskua.
Vierailija kirjoitti:
ap on täysin sekaisin.
Ai miten niin ?
Normaali mies. En tosin itse edes lähtisi viidennellekään deitille jos ei ole siihen mennessä ollut mitään molemminpuolista kipinää ilmassa.
Pelkkää jutustelua voidaan sitten harrastaa vanhainkodissa ja siellä valtio tarjoaa sapuskat myös lompakkoloiselle.
M
Mä en enää anna miehen maksaa treffeillä. Oletetaan saavan seksiä siitä hyvästä. En myy itseäni.
Parempi kun ei edes juttele kenenkään kanssa. Silloinkin luulee saavansa pillua.
Kuudet treffit ovat kyllä vielä tosi vähän ja siinä vaiheessa monet tapailevat useita ihmisiä. Mutta kun tämä nykyaika on niin pervoa, että iso osa hyppää sänkyyn eka treffeillä, niin kuudet treffit ovat joillekin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli deittailit ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut sinua pätkääkään? Miksi ihmeessä?
Tämä mies halusi tavata minua, joten ajattelin, että jos kerran itse haluaa niin miksei? Ei se ole multa mitenkään pois. Kyllä minä voin käydä miesten kanssa kahvilla, syömässä, leffassa, kaupungilla, eikä sen tarvitse merkitä mitään.
Voin vain kuvitella sen myrkyn minkä AP pistäisi pystyyn kun huomasi miehen vedättäneen häntä vastaavasti. Eihän esimerkiksi kolmen vuoden seurustelun tarvitse tarkoittaa, että olisi aikomustakaan hankkia lapsia, mennä kihloihin/naimisiin, kunhan hengaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä ei saisi tuota kysyä?? Minkä takia tapailet miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!!
Ahaa. Ja sinun treffikumppanisi tiesi sen - etukäteen - jo?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin noin vain, mutta kuudet treffit on jo panostus!
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä sinun piiikkiin tämä ymmärryksen puute....
Pitääpä kertoa tähän vähän päinvastainen kokemus. Olen aina saanut helposti seuraa, joten deittikumppaneitakin on ollut paljon. En kuitenkaan halua hypätä sänkyyn ekoilla tai tokilla deiteillä, ylipäätään en harrasta satunnaista seksiä. No. Kerran osui kohdalle deitti, joka ei ollut heti tokan tapaamisen jälkeen ehdottelemassa sänkyyn menoa. Tämä mies sanoi, että ei ole kiire mihinkään, tutustutaan rauhassa. Ilahduin - kerrankin erilainen mies, ja ajattelin että tässä on lupaava mies parisuhdettakin varten. Jatkoimme treffeillä käymistä, mutta halailua ja pussailua pidemmälle asiat ei edenneet. Vaikka makoiltiin sängyllä hiplailemassa toisiamme kuudensilla deiteillä. Aloin kuukauden tapailun jälkeen itse jo turhautua, että mikä maksaa. Myöhemmin paljastui ikävä totuus kaiken tuon takana: tämä mies on kärsinyt fyysisen sairauden aiheuttamasta impotenssista jo useamman vuoden, ja yritti salata sitä minulta. Yritti saada suhteen vakiintumaan ilman seksiä niin, että en enää karkaisi kun impotenssi tulee ilmi. Suhde kariutui, mutta se kariutui kyllä ensisijaisesti muiden syiden takia. Mutta sen jälkeen olen pitänyt huolen, että alan deittailemaan vaan miehiä, jotka osoittaa normaalia miehistä halua.
Vierailija kirjoitti:
Siis millainen nainen käy vaan deiteillä ilman että seksi tulee mieleenkään ? Tietenkin jos haluaa syödä ilmaiseksi..
Niin että nainen haluaa syödä ilmaiseksi vaan eikä älyä tai halua antaa seksiä?
Eli jos mies ns antaa jotain esim omasta vapaasta tahdostaan tarjoaa ruoan niin naisen pitää maksaa se takaisin antamalla p....ua tai muuten on lompakkoloinen l...ka jne?
Eli se juttu missä mies auttoi opiskelukaverinaista matematiikan laskuissa ja jäi ilman palkkaa eli p.....ua koska naisella olikin poikaystävä meni siis täällä olevien mielestä väärin eli naisen olisi pitänyt antaa p....ua ja esim rahalla ei olisi voinut maksaa?
Ja se amerikkalainen mies joka tappoi itsensä koska naiset ei älyä antaa hänelle p...ua vaikka mies oli heille kohtelias ja ystävällinen niin hänenkin olisi pitänyt saada niiltä naisilta p....ua koska hän oli näille kohtelias yms.
Hyvä provo ap!