En tykkää kun Korpimuijan postauset on nykyään lähinnä parisuhdesöpöilyä
Ensin oli niin sissiä ja voimaantunutta ja yhtä luonnon kanssa ja nyt vaan pussaillaan miestä kameran edessä. Pilalla.
Kommentit (12)
Minkä ihmeen vuoksi sinun täytyy katsoa niitä? Kasvapa aikuiseksi ja päätä itse mitä teet.
No lopeta seuraaminen. Problem solved.
itsellänikin jäi erään toisen vloggaajan tili seuraamatta kun ilmeni että vauva tulossa ja vakuutti kyllä jatkossa on normaalia sisältöä myös tarjolla, noh koko seuraava viikko oli vauva sitä vauva tätä omg..niin jep, seuraava.
Mä tykkäsin niistä vanhoista videoista joissa oikeesti oli sitä mökkielämää, mutta sitten alkoi tulemaan videota heinäpellolta bikinit päällä jne. Jokainen toki tekee sellaista sisältöä kuin itse haluaa, mutta en taida olla enää kohderyhmää jos sisältö on nykyään Korpimuija ja tämän parisuhde.
Kaikilla kanavilla on aikansa ja hetkensä , korpimuijan kanavan aika meni jo
Vierailija kirjoitti:
Kohta niillä on korpivauva
Eikös sen ikä ala jo nelosella? Kiirettä pukkaa jos ei meinaa lahjasoluihin turvautua.
Jotkut ihmiset menevät tuollaiseen ihme parisuhdekuplaan. Eräs nainen, jolla oli ihan mielenkiintoisia juttuja aiemmin, tekee nykyään vaan postauksia parisuhteestaan ja hänen ja kumppaninsa ikäerosta. Ei tuollainen oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin näitä parisuhteen osapuolia.