Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?
Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?
Siis täh?
Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!
Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?
No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.
Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.
Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.
No kuka tuollaisen ylipäätään pyytää deitille? Eiköhän se nahkeus ole jo siinä vaiheessa aika selvää kun keskustellaan siitä lähdetäänkö ulos vai ei. Itse en kenenkään mutrunaaman kanssa jaksaisi viettää hetkeäkään.
t. nainen
Eipä sitä aina etukäteen näe. Vai meinaatko että miehet lähtee huvikseen treffeille makselemaan naisten aterioita? Tuskin se nainen vastahankaiselta aluksi vaikuttaa jos tarkoitus on syödä miehen piikkiin.
Mistä te näitä ihmisiä löydätte: siis naisia, joiden tarkoitus on vain syödä ei-kiinnostavien piikkiin ja miehiä, jotka odottavat saavansa seksiä maksettuaan pizzan? Jestas sentään, kyllä olen kiitollinen, että itse elän vähän eri piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Chatissa lauantaina, puhelu sunnuntaina, sänkyyn maanantaina (sokkotreffit)...nam.
Mikä chatti se tällainen on? :O
Mutta joo, Kuudet deitit kävisin, jos joka kerta olisi tehty yhdessä ruokaa, niin näkee kuinka hyvä kokki ja kuinka kovasti viinaanmenevä se toinen on. Mitä paskaa se toinen katsoo telkkarista jne. Seksi vaikka kolmansista deiteistä, ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tollo kysyy tuollaista suoraan? Kas kun ei laittanut täyttämään jotain kyselykaavaketta lempiasenoista ja sitten vaatinut virallista sopimusta noudatettavasta aikataulusta."
- Tolloltahan tuo kuullostaa, mutta toisaalta luulen voivani kuvitella tilanteen. [Nyt kuvittelen] Kesäinen perjantai ilta Mies ja nainen ovat kuudennen kerran ns. deiteillä. Ollaan ehkä syöty ja ennen kaikkea vähän juotu enempi alkoholia. Mies joka on silmin nähden ihastunut naiseen miettii, että miten sen sanoisi, kun tuntuisi hölmöltä vielä sanoa, että rakastaa tätä. Mies kysyy sitten ensin naiselta, että mitä tämä aikoo... Nainen kertoo, että tuota aatellu huomenna pestä pyykkiä, voisi vaikka mennä matttopyykille ja vaihtaa raikkaat lakanat Ehkä ensin voisi mennä mattopyykille sitten uimaan ja saunaan. Illalla olisi kiva pujahataa puhtaisiin lakanoihin kun petivaatteet ois tuulettunu koko päivän auringossa.. - Ja rakastella iauringon paistaessa, valoisassa kesä yössä -jatkaa mies. - Nainen tuijottaa miestä sanomatta mitään. - Mies murtaa hiljaasuuden. Jatkamalla - niin kai siis silloin voisi harrastaa seksiä... Nainen ymmärrä miehen esineellistävää ja suoraviivaista toteamusta seksiin ryhtymisestä. Hän kun oli aina ajatellut, että seksi tapahtuu luontevasti ja tilanteen johdattelemana, Hän nyt oli vain suunnitellut lauantaina pesevänsä mattoja ja pyykkiä siis ihan arksia juttuja. Mutta että suunnitella nyt seksiä etukäteen; eihän se olisi silloin ollenkaan ponttaania ja siten kihelmöivää. Kas kun mies ei ehdottanut, että vois hakea leffan vuokraamosta, niin oltais voitu kattoa se tai seurata lauantai iltana tangomarkkinoita, mutta että mainita nyt seksi. Seksi nyt on vain intiimi asia, eikä sen mainitseminen kuulu syömisen yhteyteen.
Kuvittelit nyt aika erilaisen tilanteen, itse asiassa täysin erilaisen. Aloittaja kertoi miehen möläyttäneen suoran kysymyksen siitä, milloin suhteessa tulee olemaan seksiä. Vain tollo esittää asian noin. Tai jos molemmat osapuolet ovat kiireisiä kirjanpitäjiä. Silloin voi toimia. Eikä kysymys esineellistä naista vaan antaa miehestä sosiaalisesti kyvyttömän moukan vaikutelman. Niin ja seksi tosiaankin on intiimi asia, josta kiinnostavuus häipyy aika nopeasti (tai kiinnostus mölöyttelevää kumppania kohtaan) joka suhtautuu siihen kuin mäkkärin hampurilaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.
Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.
Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.
No kuka tuollaisen ylipäätään pyytää deitille? Eiköhän se nahkeus ole jo siinä vaiheessa aika selvää kun keskustellaan siitä lähdetäänkö ulos vai ei. Itse en kenenkään mutrunaaman kanssa jaksaisi viettää hetkeäkään.
t. nainen
Eipä sitä aina etukäteen näe. Vai meinaatko että miehet lähtee huvikseen treffeille makselemaan naisten aterioita? Tuskin se nainen vastahankaiselta aluksi vaikuttaa jos tarkoitus on syödä miehen piikkiin.
Mistä te näitä ihmisiä löydätte: siis naisia, joiden tarkoitus on vain syödä ei-kiinnostavien piikkiin ja miehiä, jotka odottavat saavansa seksiä maksettuaan pizzan? Jestas sentään, kyllä olen kiitollinen, että itse elän vähän eri piireissä.
Maailman kiinnostavin kaunotarkin muuttuu aika nopeasti rahanahneeksi ihmishirviöksi, kun mies tajuaa että nainen ei olekaan kiinnostunut hänestä. Ei mies välitä siitä, onko nainen todennut kiinnostuksen puutteen vasta treffien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chatissa lauantaina, puhelu sunnuntaina, sänkyyn maanantaina (sokkotreffit)...nam.
Mikä chatti se tällainen on? :O
Mutta joo, Kuudet deitit kävisin, jos joka kerta olisi tehty yhdessä ruokaa, niin näkee kuinka hyvä kokki ja kuinka kovasti viinaanmenevä se toinen on. Mitä paskaa se toinen katsoo telkkarista jne. Seksi vaikka kolmansista deiteistä, ihan ok.
Tää on suomi24 :)... mäkin kyl sanoin että en ekalla anna..mutta eipä sille mitään voi kun on toiminnan mies vastassa ja hirveet himot. Ei kaduta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä irtoa pimpsaa, niin pistän ämmän vaihtoon. En jaksa mitään frigidiä piirittää maailman tappiin.
No et ole selvästikään tavannut luokkamimmejä!
Eli jäänyt luokalleen?
Pääsivätkö ikinä peruskoulusta läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
Maailman kiinnostavin kaunotarkin muuttuu aika nopeasti rahanahneeksi ihmishirviöksi, kun mies tajuaa että nainen ei olekaan kiinnostunut hänestä. Ei mies välitä siitä, onko nainen todennut kiinnostuksen puutteen vasta treffien aikana.
Jos nainen sanoo ei kiitos, se oli tässä, niin totta kai hän maksaa oman osuutensa. Deitti on kummallekin tilaisuus katsoa kiinnostaako toinen. Jos jompikumpi puhaltaa pelin poikki, kulut menevät puoliksi. Jos taas kiinnostus on molemminpuolista, mies maksaa jos haluaa päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
on mhdollista että tulevaisuudessa alkaa biologinen kello tikittämään. sinähän deittailet miesten kanssa, joitten kanssa et hlua mennä sänkyyn. miten olen ajatellut hankkia lapsia, jos tuleva aviomiehesi ei sytytä sinuaa seksuaalissesti? aiotko hankkia lapsen, jonkun saatunnaisen panon kanssa vai turvaututko hedelmöityshoitoihin?
No tottakai aviomiehen pitää sytyttää myös seksuaalisesti ja kemioiden natsata!! Ihme juttuja tyypeillä täällä?!
En kai ole menossa naimisiin jossei kemiat pelaa?
Jos tää ei ole mikään provo niin oikeesti minkälainen mies maksaa kaiken jopa KUUDENNELLA treffeilla? Ei jumalauta noita säälittäviä ja epätoivoisia jätkiä :'D. Miesten kuuluu tarjota ensimmäisillä 'reffeilla ja se on siinä
"Jos nainen sanoo ei kiitos, se oli tässä, niin totta kai hän maksaa oman osuutensa. Deitti on kummallekin tilaisuus katsoa kiinnostaako toinen. Jos jompikumpi puhaltaa pelin poikki, kulut menevät puoliksi. Jos taas kiinnostus on molemminpuolista, mies maksaa jos haluaa päästä eteenpäin."
- Unohdit mainita, että ja tätä kutsutaan tasa-arvoksi... No. ei mutta jos kiinnostus on molemmin puolista, niin, eikö silloin ole se ja sama kumpi maksaa.. Tai se maksaa, kummalle se on sillä hetkellä luontevita.. pääsääntö: kutsuja ja tai pyytänyt maksaa.. - Ja jos ja kun o kuudennet deitit menossa, niin luulisi -kun varmakaan en voi olla, että kyllä kummallakin on ollut ainakin pientä kiinnostusta toista kohtaan.
Ryssäläinen toimintatapa on loppujen lopuksi ihan toimiva. Mies tarjoaa ja täten yhteisellä sopimuksella seksi tulee kuvioihin myöhemmin. Jos naista ei kiinnosta seksi tämän miehen kanssa, niin sitten ei hyväksytä treffikutsuja. Erittäin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi
Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.
Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.
Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.
Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.
Ehkä sinä taas olet miehelle panomateriaalia mutta et aviovaimokandidaatti. Ironista.
Heureka!!!
Just tämän selvittämiseksi minä niitä miehiä deittailenkin enkä hyppää heti sänkyyn :)
Heurekastako niitä mehiä saa vai?
Omituinen saalistuspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...
No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!
miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi
Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.
Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.
Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.
Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.
Eli suot miehellekin tuon saman. Voi siis sinun kanssasi seurustellessa "vakavasti" panna muita, koska se on järkevää. Ja sinun kanssasi voi seurustella "vakavasti" muutaman vuoden ilman mitään aikomusta viedä juttua syvemmälle, koska se on järkevää.
:D
No ei tietenkään!! Silloin kun seurustellaan vakavasti, ei vilkuilla saati sitten panna muita. Laitat ihan ihme juttuja minun suuhuni!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali vai mikset itse halua seksiä? Mä haluan jo ekoilla treffeillä, jos mies on kuuma.
En ole aseksuaali, mitä ihmettä??!! Totta kai haluan seksiä, miten niin??
En vaan halua hypätä sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jota deittailen. Deittailun on tarkoitus johtaa pysyvämpään parisuhteeseen ja ideaalitilanteessa avioliittoon. En halua pilata tulevaisuutta menemällä sänkyyn ihan tuosta vaan. Deiteillä tietenkin tutustutaan toiseen ja keskustellaan kaikista maailman ja myös yhteisen tulevaisuuden asioista, mutta myös vihjaillaan seksistä, flirttaillaan ja pidetään fiilistä yllä. Joskus voin jotain pientä käsi- tms hoitoa antaa deiteillä miehelle, jos tuntuu, että mielenkiinto muuten kokonaan lopahtaa. Mutta tosi harvoin näin käy ja silloin miehen täytyy olla todella potentiaalista seurustelumatskua :)
Ja minun panot on ihan eri miehiä kuin nämä deittailupoolin miehet.
Please älä enää käytä tota sanaa deittailupooli! :D ja miten se seksin harrastaminen "ihan tuosta vaan" pilaisi tulevaisuuden? Oletko niitä tyyppejä, jotka kuvittelevat, että mies pitää saada koukkuun ennen kuin nainen "antaa" seksiä, koska kaikki miehethän ovat vain seksin perässä?
Ja mistä sitä tietää, kuka lopulta onkin se tuleva aviomies. Minä menin mieheni kanssa sänkyyn ensitapaamisella baarin jälkeen. Sen jälkeen näimme muutamia kertoja seksin ja hengailun merkeissä ja pikkuhiljaa rakastuin. Alun perin ei todellakaan ollut tarkoitus alkaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli et sitten harrasta seksiä sen aviomiehen kanssa, jos ne ei kerran sytytä/kiihota
cb kirjoitti:
Jos tää ei ole mikään provo niin oikeesti minkälainen mies maksaa kaiken jopa KUUDENNELLA treffeilla? Ei jumalauta noita säälittäviä ja epätoivoisia jätkiä :'D. Miesten kuuluu tarjota ensimmäisillä 'reffeilla ja se on siinä
Koska tämä maksamisasia on esillä täällä, haluan kommentoida sitä seuraavasti (vaikka alunperin ajattelin, etten puutu siihen mitenkään koska minusta se on niin alentava keskustelunaihe).
Miehet, joita deittailen ovat yleensä huomattavasti varakkaampia kuin minä, joten jos he haluavat viedä minut kalliiseen ravintolaan tai jollekin vip-klubille ja tarjota illan, se käy minulle. Mutta jos minä tarjoan illan, vien miehen johonkin paikkaan tai tekemään jotain, johon minulla on varaa. Näin yksinkertaista se on.
Esim tämän avauksessani mainitun miehen kanssa käytiin:
- kahvilla (mies maksoi kahvin ja leivoksen)
- lasillisella (mies maksoi pullon shamppanjaa)
- kävelyllä ja piknikillä (minä ostin ruoat ja valmistin herkullisen eväskorin, mies toi pullon viiniä.
- minun harrastuksessa (jonka tuntihinnan maksoin myös miehen osalta)
- erittäin hienossa ravintolassa ja drinkeillä, jotka mies maksoi
- konsertissa ja sen jälkeen kahvilla. Minä maksoin liput (à 20€) koska saan alennusta ja mies tarjosi shamppanjat ja minä kahvit avec konsertin jälkeen, jolloin mies siis töksäytti tämän sänkyjutun.
Minua ärsyttää se, että minut on täällä leimattu lompakkoloiseksi (käyttääkseni av:n termiä) annoin tai en seksiä miehelle, joka joskus tarjoaa minulle jotain. Logic, much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli et sitten harrasta seksiä sen aviomiehen kanssa, jos ne ei kerran sytytä/kiihota
Totta kai sytyttävät ja kiihottavat, kovastikin? Mutta minä en hyppääkään sänkyyn jokaisen sytyttävän ja kiihottavan miehen kanssa, toisin kuin ilmeisesti esim sinä.
Vierailija kirjoitti:
Jaoin tai en seksiä miehelle, joka joskus tarjoaa minulle jotain. Logic, much?
Tässä sulle logiikkaa: Kuudet treffit = Mies olettaa sinun olevan kiinnostunut. Sitten ilmoitatkin, että se on urpo, eikä mitään saumaa. => Ihan sama, vaikka olisit maksanut kaiken, olet silti bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä logiikkahan on ihan nurinkurista. Mieluummin panet randomeita kuin potentiaalisia aviomiehiä? Sun kanssa avioliitossa ei varmaan ole hirveästi seksiä odotettavissa? Hoituuko ne panot silloinkin ihan muiden kanssa kun niillä ei ole avioliiton kanssa mitään tekemistä?