Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?

Vierailija
13.06.2016 |

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ukkelit ovat jo ensimmäisillä treffeillä pikku pippeli pystyssä 🤣

Ei sinun kanssasi, kukaan ei saa seisokkia aikaiseksi edes lääkkeillä sinut nähdessään.

Vierailija
142/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittaja sinun sitten tee mieli seksiä? Kyllä minun yleensä ainakin tuossa vaiheessa tekee mieli. Mutta toisaalta tapailen vain yhtä kerrallaan.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Minkälainen ihminen sinä olet?

Kuka helvetti käy kuusi kertaa treffeillä toisen kanssa ja edelleen treffailee muita?

Sinä et ole ollut tosissasi miehen kanssa.

Sinä haluti vain ilmaista ruokaa ja huomiota.

Tavallinen suomalainen naaras

Vierailija
144/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

Kappas, joku puhuu kielillä. Sallikaa minun polvistua eteenne, te kosmopoliitti.

Vierailija
145/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän teiltä pillua saa, kun vaan vähän kertoo nättejä valheita.

Vierailija
146/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä suomalainen nainen hyppää aivan liian helposti vällyjen alle. Vaikka mies olenkin, olen kaivannut seksiin vähintään sen, että jollain tasolla olen jo tykästynyt naiseen. Jos tunne vain pelkkää panotusta, nainen saa kyllä aina tyydytyksensä, mutta itse en nauti ja usein orgasmikin on jäänyt saamatta.  

Vierailija
147/147 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse deittailin joitakin vuosia sitten, niin seksiä oli yleensä toisilla, viimeistään kolmansilla treffeillä. Aloite siihen tuli aina naisilta. En luullut koskaan yhtikäs mitään. Deittikumppanit vaihtui noin kerran kuussa. Vuoden sitä rumbaa kesti, sitten loksahti. Nyt ollaan oltu vaimon kanssa 12v naimisissa.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme