Miksi siitä että pitää paidankaulukset pystyssä tuleekin aina henkilöön kuspää-vibat
Tietääkö ihminen joka tykkää pitää paidankauluksia pystyssä (erityisesti pikeepaidan), että se antaa nokkavan vaikutelman?
Kommentit (6)
Kuspää vibat tulee tyypeistä jotka pitää aurinkolaseja sisätiloissa. Ja turha länkyttää mistään silmäsairauksista jne, kun valtaosa näistä pitää aurinkolaseja sisätiloissa koska yrittävät näyttää kovilta tai cooleilta. Yleensä vttumainen ilme naamalla.
Tuo oli kasarilla must muoti-ilmiö. Kaikilla oli paidankaulukset pystyssä.
Miksi ei voi sanoa vaan kusipää? Onko toi jokin murreilmaisu jossain päin vai mikä vitsi siinä on olevinaan? Kuulostaa typerältä.
Kusipäällä on myös napit auki ja karvaröyhyn päällä paksu panssariketju. Otsarillit. Ikää sen verran yli 40 että käy hyvin 55-vuotiaasta päivänvalossa.
Naisilla harvemmin. Se on yleinen kukkopoikien tapa.