Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siitä että pitää paidankaulukset pystyssä tuleekin aina henkilöön kuspää-vibat

Vierailija
23.06.2026 |

Tietääkö ihminen joka tykkää pitää paidankauluksia pystyssä (erityisesti pikeepaidan), että se antaa nokkavan vaikutelman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla harvemmin. Se on yleinen kukkopoikien tapa. 

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smugut sitä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspää vibat tulee tyypeistä jotka pitää aurinkolaseja sisätiloissa. Ja turha länkyttää mistään silmäsairauksista jne, kun valtaosa näistä pitää aurinkolaseja sisätiloissa koska yrittävät näyttää kovilta tai cooleilta. Yleensä vttumainen ilme naamalla.

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kasarilla must muoti-ilmiö. Kaikilla oli paidankaulukset pystyssä. 

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sanoa vaan kusipää? Onko toi jokin murreilmaisu jossain päin vai mikä vitsi siinä on olevinaan? Kuulostaa typerältä.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäällä on myös napit auki ja karvaröyhyn päällä paksu panssariketju. Otsarillit. Ikää sen verran yli 40 että käy hyvin 55-vuotiaasta päivänvalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän