Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (36)
Käy, hiirijahdissa joka päivä. Hyvä on työssään ja tekee tulosta.
Pyydystää jyrsijöitä ja saa palkaksi ruokaa ja majoituksen sekä työterveyshuollon.
Yhtenä päivänä oli läheisen mukana konttorilla. Valokuvissa esiintyi ensin arkana kurkkien työpöydän takaa. Rohkaistu seuraavaksi jo etutassuillaan nojaamaan ikkunan ja kurkkimaan sisäpihalle. Viimeisessä kuvassa oli jo rentona golf palloa jahtaamassa. Kyllä kissassa on ihan ohtaja ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä oli läheisen mukana konttorilla. Valokuvissa esiintyi ensin arkana kurkkien työpöydän takaa. Rohkaistu seuraavaksi jo etutassuillaan nojaamaan ikkunan ja kurkkimaan sisäpihalle. Viimeisessä kuvassa oli jo rentona golf palloa jahtaamassa. Kyllä kissassa on ihan ohtaja ainesta.
Laittoiko alaiset kuriin?
Yöhoitaja on, tuijottaa sängyn vieressä öisin kun nukun.
Ainakin kierteli naisten sylistä toiseen. Semmoinen hurmuri se on.
13-vuotiaana on jo ansaitulla eläkkeellä.
Aloitti just kehruukurssin ammattiopistolla. Saa siellä aamupalan ja lounaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy. On toimistotyöntekijä.
Repiikö papereita vai mitä touhuaa?
Ei käy, kunnon loisija tää kissa, laiska. Etäpäivinäkin poikkeuksetta nukkuu vaan.
Voihan kissan viikset kun menee pieleen! 10 vastauksena 7:lle. Jokohan onnistuisi.
Ei enää. Täyttää nyt kesällä 19v ja on jo eläkkeellä.
Ei tietenkään. Vapaaherrattarella on henkilökuntaa. Minä huolehdin ravinnon ja käymälänpuhdistuksen, mies on hovinarri.
Ansiosidonnaisella on.
Katin pirulainen oli kantanut satakunta hiirtä kellariin, jotka tieten alkoi mädäntyä siellä. Sidoin sen pihapuuhun miettimään tekosiaan joksikin aikaa.
Oikein hyvä kissa on muuten, mutta rajansa kaikella.
Ei ole nyt harmi kissaa, mutta minun kissa saisi ihan itse päättää mitä elämälleen tekee 🥰 nukkuisi ja kehräisi varmaan enimmäkseen 😍