Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?

Vierailija
13.06.2016 |

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen nooeasti moni hyppää täällä sänkyyn. Itse deittailin miestäni 3 kk ennen kuin oli seksiä. Se oli omalla mittapuullani nopeasti jopa, sitä aikaisemmin olen treffaillut puoli vuotta ilman sänkyyn menoa. No tapansa kullakin.

Erikoista vaan, että noi samat miehet valittavat, että a) naiset ei anna tarpeeksi helposti ja b) naiset ovat käytettyjä huoria.

Kellään ei ole velvollisuutta ruveta sekstailemaan treffien palkinnoksi. Tapailun ideana on tutustua ja katsoa, että tuleeko sitä kiinnostusta vai ei, kun toisen oppii tuntemaan paremmin.

Vierailija
82/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla deittailla nykyisin ketään miestä kun seksiä tulisi harrastaa jo parin tapaamisen jälkeen :/ Tämäkin ketju vain vahvistaa käsitystäni. Haluan tutustua hitaammin ja aiemmat miehet ovat löytyneet arjesta, joten miehet eivät ole olleet sillä tavalla tuntemattomia.

En ole aseksuaali vaan seksuaalinen ihminen - mutta vain tutun ja luotettavan miehen kanssa.

Täällä toinen samanlainen. Seksi ja seksuaalisuus on ihanaa, luotettavan kumppanin kanssa. Pidän sitä niin henkilökohtaisena asiana, etten halua jakaa sitä kenen tahansa merkityksettömän tai edes "ihan kivan" ihmisen kanssa. Introvertti, yllätys...

Monen palstakeskustelun perusteella olen kuvitellut olevani jotakin katoamassa olevaa lajia, ikää on kuitenkin 37 eikä 87 :) En koskaan hyppäisi sänkyyn heti ensinäkemältä, eikä minulla myöskään ole ollut panopoolia ja aviomiespoolia erikseen. Kaksi aviomiestä on silti matkalleni osunut ja molemmat ovat jakaneet näkemykseni. Olen todella kiitollinen siitä, ettei tarvitse osallistua nykypäivän deittikulttuuriin, nykyinen kepeä tinderöinti lieveilmiöineen ei todella sopisi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole aseksuaali, mitä ihmettä??!! Totta kai haluan seksiä, miten niin??

En vaan halua hypätä sänkyyn sellaisen miehen kanssa, jota deittailen. Deittailun on tarkoitus johtaa pysyvämpään parisuhteeseen ja ideaalitilanteessa avioliittoon. En halua pilata tulevaisuutta menemällä sänkyyn ihan tuosta vaan. Deiteillä tietenkin tutustutaan toiseen ja keskustellaan kaikista maailman ja myös yhteisen tulevaisuuden asioista, mutta myös vihjaillaan seksistä, flirttaillaan ja pidetään fiilistä yllä. Joskus voin jotain pientä käsi- tms hoitoa antaa deiteillä miehelle, jos tuntuu, että mielenkiinto muuten kokonaan lopahtaa. Mutta tosi harvoin näin käy ja silloin miehen täytyy olla todella potentiaalista seurustelumatskua :)

Ja minun panot on ihan eri miehiä kuin nämä deittailupoolin miehet."

Deittailupoolin miehet ja sitten sinulla on varmaan erkseen panopoolin miehet? Mitäs muita lokeroita/ pooleja?  -Varmaan lokeroitinti on kivaa, kun pysyy miehet järjestyksessä ja omalla paikallaan kuin työkalupakissa. - Voi sitten käyttää jokaista hyväksi tarpeen mukaan. - Arvostan kyllä sitä, ettet ole ihan heti sänkyyn hyppäämässä deitti kumppanisi kanssa -hyvää kannattaa odottaa- mutta usean miehen (kumppani edokkaan) tapaillessa samanaikaisesti saattaa kyllä polttaa näppinsä. Oikeastaan jäin miettimään, että mitä eroa siinä, että menet jonkun kaverin kanssa ulos verrattuna siihen, että menet ulos kuudennen kerran ulos jonkun miekkosen kanssa. Oliko mies sinuun ihastunut vai tiesikö hän myös että samaan aikaan pyörität muitakin miehiä / kumppaniehdokkaita  deiteillä ja valitset sitten parhaimman itsellesi kun sopiva aika koittaa. - Vai miksi oikeastaan valitakaan vain yhtä, jos voi valita useammankin kerralla.    

Vierailija
84/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

Eli deittailit ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut sinua pätkääkään? Miksi ihmeessä?

Tämä mies halusi tavata minua, joten ajattelin, että jos kerran itse haluaa niin miksei? Ei se ole multa mitenkään pois. Kyllä minä voin käydä miesten kanssa kahvilla, syömässä, leffassa, kaupungilla, eikä sen tarvitse merkitä mitään.

Kunhan olet rehellinen miehille ja sanot niille, ettei ne merkitse sinulle mitään. Kuulostaa vahvasti miesten hyväksikäytöltä.

Miten niin eivät merkitse mitään??!! Mistä sinä tuon repäisit :D :D :D

Vierailija
85/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.

Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.

Ehkä sinä taas olet miehelle panomateriaalia mutta et aviovaimokandidaatti. Ironista.

Heureka!!!

Just tämän selvittämiseksi minä niitä miehiä deittailenkin enkä hyppää heti sänkyyn :)

Vierailija
86/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.

Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.

Vierailija
87/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääsääntö ole se, että "Se" maksaa, joka kutsuu  ja pyytää? Fiksu mies, jos hoksasi ottaa vihjeen vastaan.. Mutta on toki ikävää, jos vain toinen vastaisi aina ja joka kerta maiksamisesta.   

Vierailija
88/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu. Just juttelin miehen kanssa eilen pizzalla käydessämme av:n innoittamana siitä, että kenen pitäisi maksaa ja mitä deitin maksaja odottaa saavansa. Mies, 46 v, sanoi, että hänen käsittääkseen jos mies on pyytänyt naisen vaikka pizzalle (vaikka nainen olisi sitä vähän ehdottanutkin niin kuin meillä eilen kävi) niin mies maksaa, koska haluaa olla ajan rauhassa naisen seurassa ja saada hänen huomionsa. Me olemme olleet yksissä yli 20 vuotta, mutta sama periaate tietenkin pätee treffailun alkuvaiheessakin, jos mies on naisesta kiinnostunut, hän pyytää naisen ulos koska haluaa viettää aikaa naisen kanssa. Se on tilaisuus tehdä vaikutus ja hurmata nainen. Biologia nyt vaan toimii niin, että nainen usein tarvitsee hiukan eri kaavan kiinnostuksen heräämiseen kuin mies.

Joku tossukka varmaan alapeukuttaa tätä heti ja haukkuu mieheni luuseriksi, mutta voin heti todeta, että käsitys on täysin väärä. Toki mies ei ole köyhä ja on saanut hyvä kotikasvatuksen, joten muutaman kympin ravintolalaskun maksamisesta nipotus olisi hänelle aika vieras ajatus.

Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.

Vierailija
89/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Pikkasen ristiriitasta tekstiä siulla. Et etsi seuraa sänkyyn etkä harrasta yhden illan suhteita, mutta sit kuitenkin etsit jotain panoa jos alkaa panettamaan. Sie taidat olla aika sekasin tai sit tää on provo.

Siis näistä miehistä, jotka ovat minun deittipoolissa, en etsi mitään panoseuraa, vaan vakavampaa juttua. He ovat ihan erilaisia miehiä, kuin ne, joiden kanssa vaan hengailen ja meen sänkyyn. Siis erityyppisiä miehiä kaikin tavoin. Enkä ole sekaisin, vaan toimin ihan järkevästi. Panot on yksi asia, aviomieskandidaatit ihan toinen.

Ehkä sinä taas olet miehelle panomateriaalia mutta et aviovaimokandidaatti. Ironista.

Heureka!!!

Just tämän selvittämiseksi minä niitä miehiä deittailenkin enkä hyppää heti sänkyyn :)

Trollit sen kun tyhmenee.

Vierailija
90/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollo kysyy tuollaista suoraan? Kas kun ei laittanut täyttämään jotain kyselykaavaketta lempiasenoista ja sitten vaatinut virallista sopimusta noudatettavasta aikataulusta.

Vierailija
91/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään jos nainen soisikin jakamattoman huomionsa niiden treffien ajan...ja pitemmäksi aikaa kuin 5 minuutiksi. Räplätään kännykkää, elehditään kuin olisi kiire vessaan tai muuten käyttäytydytään niin kuin edessä olisi kuulustelua odottava vihollissotilas.

Niin. Tuohan tarkoittaa että nainen ei viihdy ja haluaa seuralaisestaan eroon. Ei vain kehtaa sanoa sitä suoraan. Olisi toki fiksumpiakin tapoja tehdä asia selväksi. Mutta on tuossa omaakin tyhmyyttä, jos sitkeästi istuu siinä vaikka vastapuoli selkeästi osoittaa että ei kiinnosta.

Vierailija
92/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heureka!!!

Joku 4000e/kk tienaava inssirunkku, joka ei tiedä naisten tyydyttämisestä mitään. Jeah beibi 5/5.

Vierailija
93/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tollo kysyy tuollaista suoraan? Kas kun ei laittanut täyttämään jotain kyselykaavaketta lempiasenoista ja sitten vaatinut virallista sopimusta noudatettavasta aikataulusta."

- Tolloltahan tuo kuullostaa, mutta toisaalta luulen voivani kuvitella tilanteen. [Nyt kuvittelen] Kesäinen perjantai ilta Mies ja nainen ovat kuudennen kerran ns. deiteillä. Ollaan ehkä syöty ja ennen kaikkea vähän juotu enempi alkoholia. Mies joka on silmin nähden ihastunut naiseen miettii, että miten sen sanoisi, kun tuntuisi hölmöltä  vielä sanoa, että rakastaa  tätä. Mies kysyy sitten ensin naiselta, että mitä tämä aikoo... Nainen kertoo, että tuota aatellu huomenna pestä pyykkiä, voisi vaikka mennä matttopyykille ja vaihtaa raikkaat lakanat Ehkä  ensin voisi mennä mattopyykille sitten uimaan  ja saunaan. Illalla olisi kiva pujahataa puhtaisiin lakanoihin kun petivaatteet ois tuulettunu koko päivän auringossa.. - Ja rakastella iauringon paistaessa, valoisassa kesä yössä -jatkaa mies. - Nainen tuijottaa miestä sanomatta mitään. - Mies murtaa hiljaasuuden. Jatkamalla - niin kai siis silloin voisi harrastaa seksiä...   Nainen ymmärrä miehen esineellistävää ja suoraviivaista toteamusta seksiin ryhtymisestä. Hän kun oli aina ajatellut, että seksi tapahtuu luontevasti ja tilanteen johdattelemana, Hän nyt oli vain suunnitellut lauantaina pesevänsä mattoja ja pyykkiä siis ihan arksia juttuja. Mutta että suunnitella nyt seksiä etukäteen; eihän se olisi silloin ollenkaan ponttaania ja siten kihelmöivää. Kas kun mies ei ehdottanut, että vois hakea leffan vuokraamosta, niin oltais voitu kattoa se tai seurata lauantai iltana tangomarkkinoita, mutta että mainita nyt seksi. Seksi nyt on vain intiimi asia, eikä sen mainitseminen kuulu syömisen yhteyteen.           

Vierailija
94/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatissa lauantaina, puhelu sunnuntaina, sänkyyn maanantaina (sokkotreffit)...nam.

Vierailija
95/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus lieneekin provo, niin tosiasia on, että yksikään mies ei halua vaimokseen ja lastensa äidiksi kylän kuluneinta polkupyörää. Mies, joka jo muutaman tapaamisen jälkeen haluaa seksiä, ei ole kiinnostunut naisesta kuin seksiseurana. Jos nainen tapailee miehiä löytääkseen sen, johon haluaa sitoutua ja jonka kanssa perustaa perheen, ei todellakaan kannata olla helppo nakki. Miehet itsekin halveksivat naisia, jotka antavat helposti. Tositarkoituksella liikenteessä oleva mies jaksaa kyllä odottaa ja tutustua ensin ennenkuin edellyttää sänkyyn menoa. 

Vierailija
96/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus lieneekin provo, niin tosiasia on, että yksikään mies ei halua vaimokseen ja lastensa äidiksi kylän kuluneinta polkupyörää. Mies, joka jo muutaman tapaamisen jälkeen haluaa seksiä, ei ole kiinnostunut naisesta kuin seksiseurana. Jos nainen tapailee miehiä löytääkseen sen, johon haluaa sitoutua ja jonka kanssa perustaa perheen, ei todellakaan kannata olla helppo nakki. Miehet itsekin halveksivat naisia, jotka antavat helposti. Tositarkoituksella liikenteessä oleva mies jaksaa kyllä odottaa ja tutustua ensin ennenkuin edellyttää sänkyyn menoa. 

Ja höpö höpö. Nuorena naisena olen täysin eri mieltä. Tiedän suhteita, joissa on tutustuttu yhden illan jutun kautta kun taas kohdallani joidenkin miesten kanssa on tutustuttu kuukausikaupalla ja siltikin mies osoittautui vain seksin perässä olleeksi. Jos seksittömyys ja miehen vonkaamattomuus olisi takuu suhteesta naisena olisi erittäin helppoa saada suhde. Mutta ei ole.

Normaali seksuaalisuus ei ole mitään "kyläpyöränä olemista". En edes tiedä kuka fiksu ja kypsä aikuinen käyttää tuollaisia termejä.

Vierailija
97/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka tuollaisen ylipäätään pyytää deitille? Eiköhän se nahkeus ole jo siinä vaiheessa aika selvää kun keskustellaan siitä lähdetäänkö ulos vai ei. Itse en kenenkään mutrunaaman kanssa jaksaisi viettää hetkeäkään.

t. nainen

Vierailija
98/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tuohan tarkoittaa että nainen ei viihdy ja haluaa seuralaisestaan eroon. Ei vain kehtaa sanoa sitä suoraan. Olisi toki fiksumpiakin tapoja tehdä asia selväksi. Mutta on tuossa omaakin tyhmyyttä, jos sitkeästi istuu siinä vaikka vastapuoli selkeästi osoittaa että ei kiinnosta.

Mutta ruoka pitäisi kuitenkin maksaa...?

Vierailija
99/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ruoka pitäisi kuitenkin maksaa...?

Haloo, jos nainen käyttäytyy törkeästi aterialla, esim siis kuvaamallasi tavalla, tietenkään ei tarvitse maksaa!

t. se, jonka mielestä on normaalia, että mies maksaa. Se vaan edellyttää sitä, että molemmat ovat toisistaan kiinnostuneita.

Vierailija
100/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa. Kukin tavallaan. Mun mielestä jos synkkaa ja on kivaa, niin minkä ihmeen takia sitä sänkyyn menemistä pitäisi venyttää?

Tuo, että ei ole kiinnostunut naisesta kuin seksiseurana on aika halventava käsitys miehistä. Onhan sitä miehiä, jotka eivät halua kuin sänkyyn, mutta ei se tositarkoitus automaattisesti tarkoita, että viitsii odottaa kuukausikaupalla seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi