Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen mies oikein luulee saavansa seksiä, kun on vähän käyty deiteillä?

Vierailija
13.06.2016 |

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nykynuoret

Väärin, kaikki miehet iästä riippumatta.

Pah. Naisilla on keskimäärin useampi seksikumppani kuin miehillä.

Vierailija
22/147 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuudensilla treffeillä halua seksiä ja deittailet vielä muita, niin ei teistä kyllä paria tule... Outo asenne sulla muutenkin: mies saa, nainen antaa?

Ap on hyväksikäyttäjäloinen, suorastaan petosta harrastava, maksattaa elämänsä vailla pienintäkään aikomusta ryhtyä suhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö mies että deittailet muita? No oliko sulla seksiä jonkun muun noista kanssa?

Ei kai se sille kuulu mitenkään? Sanoin sille, et voidaan deittailla jos hän haluu. En koskaan luvannut mitään niinkuin että katotaan tai jotain.

Näistä mitä olen deittaillut nyt

viimeksi, mulla on ollut seksiä vain kahden kanssa. Ja niistäkin toinen oli pelkkä handjob niinkuin traileriksi :D

Vierailija
24/147 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasisiko sitä uteliaisuudesta kysyä, että mitä tarkoitat deittaamisella, kun vähän särähti korvaani, että deittailet muitakin ja tämän miehen kanssa nyt kuudetta kertaa. - Siis onko deitit sama kuin tavata kuka tahansa kaveri ja treffit sitten jotain enemmän? Tehdäänkö suomenkielessä eroa rakastavaisten tapaamisllle erotuksena muihin  tapaamisiin?  Milloin tapaamiset muuttuvat seurusteluksi? 

Vierailija
25/147 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö mies että deittailet muita? No oliko sulla seksiä jonkun muun noista kanssa?

Ei kai se sille kuulu mitenkään? Sanoin sille, et voidaan deittailla jos hän haluu. En koskaan luvannut mitään niinkuin että katotaan tai jotain.

Näistä mitä olen deittaillut nyt
viimeksi, mulla on ollut seksiä vain kahden kanssa. Ja niistäkin toinen oli pelkkä handjob niinkuin traileriksi :D

Ensinnäkin, miten pystyt deittailemaan, jos et edes pidä henkilöstä? Eikö se ole kamalan kiusallista?

Ja toiseksi, miten ihmeessä olet voinut harrastaa seksiä muiden deittikumppaneiden kanssa? Millainen nainen niin tekee? Ei kai tapailun kuulu seksiin johtaa?

Vierailija
26/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

Tyyppi ei kiinnosta, ei mitään ajatusta aloittaa oikeaa suhdetta, kuudet treffit, joilla mies ilmaisesti maksoi. Kukahan se tässä käyttäytyi kuin täysi urpo?

Vierailija
27/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mies osata lukea sun kehonkielestä, ettette ole vielä sillä asteella :) Mies sitten ajatteli kaavamaisesti ottaa asian puheeksi. Awkward...

No eihän minulla ollut mitään aikomustakaan tämän kanssa mennä pehkuihin! Ihan toi pelkkä ajatuskin naurattaa! Et ei siinä mitään kehonkieliä tarvittu. Mies oli kyllä täysi urpo!

Tyyppi ei kiinnosta, ei mitään ajatusta aloittaa oikeaa suhdetta, kuudet treffit, joilla mies ilmaisesti maksoi. Kukahan se tässä käyttäytyi kuin täysi urpo?

Naikkonen kai halusi vain ilmaiset tarjoilut...

Vierailija
28/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä irtoa pimpsaa, niin pistän ämmän vaihtoon. En jaksa mitään frigidiä piirittää maailman tappiin.

No et ole selvästikään tavannut luokkamimmejä!

Mitä vitun "luokkamimmejä"? Onko ne jäänyt koulussa luokalleen vai mitä?

Paremman luokan naisia.

Vierailija
29/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kanssa kuudes deitti ja yhtäkkiä kysyi, että missä vaiheessa olen ajatellut seksin tulevan mukaan kuvioihin?

Siis täh?

Minähän deittailen muitakin, enkä niiden kaikkien muidenkaan kanssa hyppää sänkyyn!

Siis oikeesti, millainen mies oikein olettaa saavansa seksiä noin vain kun on vähän vienyt baariin tai syömään?

No ei tää ainakaan deittailusta ymmärtänyt mitään. Saikin mennä!

Jos lähdet kuusi kertaa treffeille on luonnollista olettaa saavansa seksiä.Muuten älä sitten lähde.

Vierailija
30/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä irtoa pimpsaa, niin pistän ämmän vaihtoon. En jaksa mitään frigidiä piirittää maailman tappiin.

No ei vaan classy niinkuin tyylikäs ja hienostunut.

Vierailija
31/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko deittimies hyvännäköinen? Halusit ilmeisesti vain näyttäytyä tämän kanssa, jotta omakin arvosi ehkä nousisi? Hmmm.. Kuulostaa 17 vuotiaan touhulta. :)

Vierailija
32/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi menit deitille yleensäkään jos tämä on ajatusmaailma? treffit = mahdollinen parisuhde = seksi

Sorry, en ymmärrä kysymystä? Siis deiteillä käydään, jotta tutustuttaisiin miehiin, joiden kanssa voisi mahdollisesti alkaa parisuhteeseen. Deittailun tarkoitus on oppia tuntemaan sitä toista, ei hypätä sänkyyn heti tai etsiä ns yhden illan aeuraa.

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Vierailija
33/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman luokan naisia.

Niinpä. Elä sä vaan prinsessaharhoissasi, tuskin itseään tasokkaaksi mainostava on edes keskitasoa. Kaikki vaaranmerkit parisuhteen kannalta on jo ilmassa.

Vierailija
34/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on täysin sekaisin.

Vierailija
35/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli deittailit ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut sinua pätkääkään? Miksi ihmeessä?

Tämä mies halusi tavata minua, joten ajattelin, että jos kerran itse haluaa niin miksei? Ei se ole multa mitenkään pois. Kyllä minä voin käydä miesten kanssa kahvilla, syömässä, leffassa, kaupungilla, eikä sen tarvitse merkitä mitään.

Vierailija
36/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että etsin vähän aktiivisemmin sitä pysyvää suhdetta. Ja jos seksiä tekee mieli, niin ne panot etsin muualta kuin minun deittipoolista.

Kuudet treffit jos tyyppi on täysi urpo? Ei, et ole "luokkamimmi". Tai oikeastaan, luokkahan se on erityisluokkakin.

Jos haluat käyttäytyä kuten oikeasti tasokas nainen, niin aloita vaikka sillä, että et pompota miestä kuusilla treffeillä turhaan. Siinä vaiheessa kun huomaat, että ei kiinnosta, kerro se suoraan ja pistä peli poikki. Tuo käytöksesi on luokatonta.

Vierailija
37/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasisiko sitä uteliaisuudesta kysyä, että mitä tarkoitat deittaamisella, kun vähän särähti korvaani, että deittailet muitakin ja tämän miehen kanssa nyt kuudetta kertaa. - Siis onko deitit sama kuin tavata kuka tahansa kaveri ja treffit sitten jotain enemmän? Tehdäänkö suomenkielessä eroa rakastavaisten tapaamisllle erotuksena muihin  tapaamisiin?  Milloin tapaamiset muuttuvat seurusteluksi? 

Deittailu on sitä, että aktiivisesti tapaillaam ja etsitään ihmistä, jonka kanssa voisi alkaa seurustelusuhteeseen. Eli ei vielä olla mitään rakastastuneita. Ja deittailemaan pystyy montaa samaan aikaan.

Vierailija
38/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä perustu vapaaehtoisuuteen aikuisten kesken. Olen päässyt ja saanut ekoilla treffeillä ja joskus mennyt useammat.

Aloittaja tuntuu venyttävän treffejä jos ei ole aikomusta enempään, ja jos haluaa jatkuvasti että mies tarjoaa, niin on maksullinen nainen, eikö?

Nykyinen nainen on "classy" ja sofistikoitunut. Täysi kymppi. Ja tokat treffit :-)

Vierailija
39/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet?

Vierailija
40/147 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin tapailin miestä pari kuukautta ennen kuin seksi tuli kuvioihin mukaan

Me tapailtiin noin vuosi ja seurusteltiin, vielä puoli vuotta siihen päälle ennen seksiä. Mutta olenkin edelleen naimisissa (11 vuotta jo) saman miehen kanssa. Hyvää kannaattaa odottaa, myös miesten! :) on parempi olla varma valinnastaan ennen seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan