Se mystinen 'ruma nainen'
jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.
Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ulkonäöltäni melko korkealuokkainen, mutta ihan hemmetin miehekäs. Vaikka laittaisin mitä päälleni, eleet, kävelytyyli jne. on hyvin maskuliinisia. Olen myös "miehen roolissa", jos sänkyyn tai suhteeseen pääsen. Ei luonto vaan taivu muuhun. Miehet lähtee äkkiä hyvinkin ahdistuneina. Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi), mutta suhde on hankalampi homma. Nykyisin en tosin kaipaa mitään. Ei enää kiinnosta. Tuntuu inhalta tulla torjutuksi väistämättä tämän takia jossain vaiheessa. Eikä tunnu kivalta, kun toista hävettää olla kanssani.
Olisinpa vaan lesbo. Niitä kyllä kiinnostaisi. Mua oikeasti harmittaa, kun en ole naisiin päin.
Missä päin asut? Kyllähän noilla tiedoilla tavallaan kuulut seksuaalivähemmistöön vaikka olet hetero. Kysyntää olisi varmasti, mutta mitä pienempi paikkakunta sitä vaikeampi olla julkisesti yhtään mitään poikkeavaa. Jostain fetisisti/pervopiireistä löytyy tuollaiselle avoimia vaikka kuinka paljon, tosin jos penetroiminen on vaan se juttu niin en tiedä miten sinne sopeutuu.
Mihin vähemmistöön hän sitten mielestäsi kuuluu? Pitääkö kaikki ihmiset laittaa johonkin ahtaisiin boxeihin? Toki on olemassa objektiiviset määritelmät eri seksuaalisille suuntautumisille ja fetisheille mutta en näe että tuon kyseisen kirjoittajan ajattelussa olisi mitään sangen erikoista, sitä tyypillistä Domina-tyyppistä leikittelyä haluaa aika monetkin, onhan ihmisiä jotka esimerkiksi tykkäävät Bondagesta tai Kinky-tyyppisistä jutuista.
Kyllä, täältä löytyy. Ei auta edes vaikka on nuori. Kun on poikkeava ja silmiinpistävä piirre kasvoissa niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole tullut iskemään, en ole saanut mitään huomiota..."
Suurimmalle osalle miehistä elämä on alusta loppuun juuri tätä.
Ei se mitään lohduta.. En samaistu tai vertaa itseäni miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Come on te, jotka haukkuvat tuota nättiä naapurintyttömäistä naista. Mä olen sentään _oikeasti_ ruma, toisin kuin ko. nuori nainen. En vain kehtaa linkittää naamakuvaani tänne. :D
Olen sellainen pienileukainen, hyppyripottunenäinen ja voimakasposkipäinen ällötys, jolla on hoikahkoon kroppaansa nähden liian leveä lantio. Sorge vaan, vielä täällä elellään ja porskutellaan, vaikka en teininä ja parikymppisenä kovin kaukana itsarista ollutkaan. Suomalaisten miesten mielestä olen täysin nolla, mutta ulkomailta (USA:sta) tapasin ekan miesystäväni ja ainoan, joka on pitänyt minua viehättävänä. Tosin ehkä se kehukin silloin oli vain small talkia.
No, muualla miehet monesti ovatkin melkoisia gigoloita ja naisten nuoleskelu tulee ikäänkuin luonnostaan. Suomen pelimiehet vastaavat lähinnä katolilaista pappia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?
No, eipä tähän kukaan muu uskaltanut vastata kuin se yksi minua valehtelijaksi ilmeisesti syyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi) .
Mitä tarkoitat tällä?!
No mua ainakin vähän harmittaa katsella treffipalstoja (vuoden olen seuraillut) kun huomaa ne samat naiset siellä edelleen ja he eivät ole ehkä niitä kaikkein kauniimpia. Ikävää.
Mitä itseeni tulee niin olen kyllä alkanut kyseenalaistamaan omaa ulkonäköä (olen siis mies). Luulin olevani melko tavallinen, mutta kun tarkemmin ajattelen en muista saaneeni koskaan, sitten peruskoulun, huomiota naisilta. Ei pitkiä katseita eikä kukaan ole tullut puhumaan. Tinderkokemuksenikin ovat lähinnä odottelua matcheista, sanoisin et joka 25 tykkäys osuu eli en minäkään komistus ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
No mua ainakin vähän harmittaa katsella treffipalstoja (vuoden olen seuraillut) kun huomaa ne samat naiset siellä edelleen ja he eivät ole ehkä niitä kaikkein kauniimpia. Ikävää.
Mitä itseeni tulee niin olen kyllä alkanut kyseenalaistamaan omaa ulkonäköä (olen siis mies). Luulin olevani melko tavallinen, mutta kun tarkemmin ajattelen en muista saaneeni koskaan, sitten peruskoulun, huomiota naisilta. Ei pitkiä katseita eikä kukaan ole tullut puhumaan. Tinderkokemuksenikin ovat lähinnä odottelua matcheista, sanoisin et joka 25 tykkäys osuu eli en minäkään komistus ainakaan ole.
Oletko ottanut yhteyttä noihin mainitsemiisi ei niin kauniisiin naisiin?
Vaivaa näkemällä normaalinnäköisestä Pirkosta saa upean Prisillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?
Älä nyt viitsi. Ei varmasti ole näin tapahtunut kellekään. Koska useimmat miehet eivät pidä käytännössä ketään naista rumana.
Selaileppa vähän tätä ketjua taaksepäin ja heti tulee vastaan miehiä, jotka pitävät ketjun ainoaa linkattua kuvassa olevaa naista rumana ja myös kertovat sen. Kyllä voisin pikemmin väittää, että 90% tänne linkatuista kuvista saisi arvion ruma, jos linkattaisiin. Jopa missejä haukutaan rumiksi. Mieti sitä.
Kyllähän me tiedämme, että on olemassa naisia, joita miehet pitävät rumina, eikä miehille kelpaa kaikki naiset millään tavoin. Jo yli 40 vuotias nainen on monesti niin "ruma" ettei kelpaa.
Ainiin, mutta tuohon kauneusarviointiin kelpuutetaankin vain laihat ja normaalipainoiset, terveet ja alle 35vuotiaat, joilla ei ole mitään vammaa tai epämääräisiä kasvonpiirteitä tai muita poikkeamia. Joo, aika harva sellainen nainen on ihan kauhean ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut yhteyttä noihin mainitsemiisi ei niin kauniisiin naisiin?
Mitä se auttaa kun kaikenmaailman hunksit on niidenkin kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa näkemällä normaalinnäköisestä Pirkosta saa upean Prisillan.
Noilla kaikilla "rumilla" naisillahan on jo alkujaan hyvä luusto kasvoissa :O Miksei noihin koskaan valita aidosti rumia naisia? Ei sitä pysty peittämään millään meikkimäärällä, kauneuskirurgiaa siinä vaaditaan.
Kiinnostavaa lukea rumien naisten tarinoita.
En kyllä silti ole varma uskonko niitä. Jotenkin niin arkikokemukseni vastaista, ettei joku nainen muka olisi miesten mielenkiinnon kohteena. Ehkä kaikkia ei sitten vaan lähestytä, vaikka mielenkiintoa olisikin. Eihän se tietysti silloin naista lämmitä vaikka 100 miestä runkkaisi puskassa häntä salaa katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa lukea rumien naisten tarinoita.
En kyllä silti ole varma uskonko niitä. Jotenkin niin arkikokemukseni vastaista, ettei joku nainen muka olisi miesten mielenkiinnon kohteena. Ehkä kaikkia ei sitten vaan lähestytä, vaikka mielenkiintoa olisikin. Eihän se tietysti silloin naista lämmitä vaikka 100 miestä runkkaisi puskassa häntä salaa katsellen.
Miksi luulet, että joku haluaisi valehdella anonyyminä historiastaan? Olen yksi aiempi ketjuun kommentoinut ja ei minulla ole halua tai mielenkiintoa keksiä historiaani huvikseni.
Miksi ihmeessä täällä leimataan rumuudestaan kertovat naiset ensin valehtelijoiksi ja kun useampaan otteeseen kysytään perusteita tälle leimaamiselle, ei kukaan jaksa enää vastata.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi mutta en viitsi linkata pärstää tänne naureskeltavaksi. On ollut enemmän tai vähemmän yrityksiä löytää mies (nettideitit, harrastukset, opiskelupiirit,,,) mutta ei kukaan kiinnostu. -ikisinkku 30v
Kukaan ei kiinnostu. Et siis ole saanut ainoatakaan viestiä nettideiteillä? Itse kokeilin hieman naisena oloa nettideiteillä (Suomi24 treffit). Laitoin profiilin iäksi 27 vuotta ja muutaman sanan profiiliin, ei kuvaa. Viestejä tuli melkein kymmenen yhdessä vuorokaudessa. Miehenä olen omana itsenäni (kuvattomana) ollut melkein vuoden enkä ole saanut yhtä ainoaa viestiä eikä kukaan ole edes vieraillut profiilissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista.
Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.
En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.
Niinpä. Tiedän montakin henkilöä jotka voisin postata tänne mutta en kehtaa. En edes julkisuuden henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä leimataan rumuudestaan kertovat naiset ensin valehtelijoiksi ja kun useampaan otteeseen kysytään perusteita tälle leimaamiselle, ei kukaan jaksa enää vastata.
No koska sitä on niin vaikea uskoa. Kun en itse henkilökohtaisesti ole vielä tosiaan nähnyt ainuttakaan aloituksessa määrittelemääni ryhmään kuuluvaa naista, joka ei minulle kelpaisi.
ap
Ikäni, 43-v., riittää siihen että minut määritellään kelpaamattomaksi parisuhteeseen miesten taholta. Olen ollut yhdessä pitkässä ja sairaassa parisuhteessa, ja olen kyllä sitä mieltä, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Alan pikku hiljaa uskoa siihen, että olen ruma, tyhmä, tylsä, outo ja liian vanha kelpaamaan miehelle, joka minua kiinnostaisi. Olen kahden vuoden sisällä tavannut 30-50 miestä, ja näistä ehkä kolmasosa on ollut kiinnostavia mielestäni. He eivät ole olleet kuitenkaan kiinnostuneita minusta kuin korkeintaan seksisuhteeseen, joka on saattanut jatkua joitakin viikkoja/kuukausia. Ja minä hölmö kun kaipaisin oikeaa kumppanuutta, läheisyyttä ja hellyyttä. Se on kai vain nuoria ja kauniita varten.
Ja oikeasti en ole susiruma, kai. Kroppa on suht timmissä kunnossa, tukkaa päässä ja hymy herkässä. Mutta kun se ikä, ja se yh-status jajaja...
Come on te, jotka haukkuvat tuota nättiä naapurintyttömäistä naista. Mä olen sentään _oikeasti_ ruma, toisin kuin ko. nuori nainen. En vain kehtaa linkittää naamakuvaani tänne. :D
Olen sellainen pienileukainen, hyppyripottunenäinen ja voimakasposkipäinen ällötys, jolla on hoikahkoon kroppaansa nähden liian leveä lantio. Sorge vaan, vielä täällä elellään ja porskutellaan, vaikka en teininä ja parikymppisenä kovin kaukana itsarista ollutkaan. Suomalaisten miesten mielestä olen täysin nolla, mutta ulkomailta (USA:sta) tapasin ekan miesystäväni ja ainoan, joka on pitänyt minua viehättävänä. Tosin ehkä se kehukin silloin oli vain small talkia.