Se mystinen 'ruma nainen'
jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.
Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
Kommentit (145)
En ole mielestäni ruma, en kyllä erityisen kauniskaan. Kysyntää ei ole yhtään. Olen omituinen ja ne harvat jotka ovat lähestyneet, ovat lähteneet pois. Joskus saan miesten katseita kun kävelen ulkona, mutta en kummempaa. Oletan että sänkyyn kelpaisin, mutta en muuhun.
35v nainen, kuvaa en laita.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi kun olen olemassa, ei musta kukaan koskaan kiinnostu."
Juu ei varmasti tuolla mentaliteetilla, se loistaa kauas.
Eli myönnät, että joidenkin naisten on oikeasti vaikea saada miesseuraa? Joillakin on tuollainen mentaliteetti. Joillakin se on vähän syvemmällä kuin "piristyisit nyt, ulkona paistaa aurinko"... Itseään voi kehittää pikkuhiljaa toki, mutta tällä hetkellä se on sille ihmiselle vallitseva olotila. Hän on se, jonka on vaikea saada seuraa. Sillä, että hänellä on potentiaalia muuhun, ei ole sen faktan kanssa mitään merkitystä sillä hetkellä. Voihan hänelle sanoa, että "kävisit kampaajalla, ostaisit uusia vaatteita, muuttaisit asennettasi", mutta tällä hetkellä hän on mikä on. Hän ei ole kaunis ja puoleensa vetävä. Hän voisi joskus olla, muttei ole nyt.
Muutenhan voitaisiin sanoa kaikille peräkammarin pojillekin, että "pää pois nyt sieltä perseestä ja naisia iskemään, ei teillä oo oikeesti mitään ongelmaa!" Eihän se ihan niin toimi käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla miehillekin on aina ottajia jos seuran laadulla ei ole mitään väliä - maksulliset ja räkälöiden pubiruusut. Hei naisia nekin on ja kiinnostuneita susta. Väliäkö sillä motiivilla??
Ei kyllä ole.
Olen yrittänyt ihan aitoja pubiruusuja muutamaakin, mutta eipä ole onnistanut.
Mua nää yhdet kiusaajat haluaa väittää rumaksi. Siitä vaan, tekevätpä vain kaikille selväksi mistä heidät on tehty ja mikä on henkinen taso. Kyllä mulle seuraa ois tarjolla, mutta ne vakavaa suhdetta samankaltaisilla tulevaisuudensuunnitelmilla varustetut on monet aika paljon vanhempia. Lisäksi mulla on sitoutumiskammoa koska en haluaisi tehdä elämänvalintojani miehen mukaan vaan itse.
Bmi 21 toki tekee aika isoksi kuvottavaksi läskiksi...
Jos saa nettideittimieheltä spämmiviestin, niin ei se hirveästi tarkoita, että hän olisi kiinnostunut juuri kyseisestä profiilista. Kun se on vaan sitä epätoivoista kartoittamista, keneltä heruu edes joku reaktio saati hyvällä tuurilla rinkeliä.
Ihan samalla tavalla miehillekin on aina ottajia jos seuran laadulla ei ole mitään väliä - maksulliset ja räkälöiden pubiruusut. Hei naisia nekin on ja kiinnostuneita susta. Väliäkö sillä motiivilla??