Se mystinen 'ruma nainen'
jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.
Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tämä ihmisten ulkonäön kommentointi päin naamaa. Missä sellaista tapahtuu? Itselleni ei muistaakseni kukaan ole koskaan sanonut ulkonäöstäni yhtään mitään. Miehet eivät koskaan missään ole olleet minusta kiinnostuneita, mutta eivät he ole minua haukkuneetkaan. Pikemminkin olen ollut heille näkymätön.
Minusta taas tuntuu, että kommentteja kuulee vaikka ei niitä haluaisi tai provosoisi.
Aloin kuulemaan ikäviä kommentteja teini-iässä. Lukiossa sain kuulla naispuolisilta kavereiltani miten heidän tuttavat (miespuoliset) olivat ivanneet ulkonäköäni takanapäin. Joissain naisporukoissa kavereiden kesken on heitetty läppää ulkonäöstäni illanvietoissa. Puhumattakaan niistä kommenteista mitä olen saanut niiltä miehiltä, joita olen lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan linkitä kenenkään kuvia tänne. Urpåt...
Kyllä, tiedän monia naisia jotka eivät täytä "standardeja" kauneudessa, mutta ovat aivan ihania ja kauniita sieluja, ja kyllä, mies ja perhe löytyy useammaltakin.
Juuri niin,itseäni on kehuttu jopa kauniiksi, mutta niin pian kun sisäinen rumuus on paljastunut, miehet ovat juosseet karkuun.Olen vain hyväksynyt asian vuosien varrella.
Olen kerran laittanut kuvani tänne (olen ruma, ja tiedän sen siitä, ettei mua ole koskaan isketty EDES BAAREISSA enkä ole koskaan seurustellut=kukaan mies ei ole koskaan ollut ihastunut muhun) ja sain vaan haukkuja että olen itserakas paska ja etten muka ole ruma ja tiedän sen itsekin (???) No pakkohan mun on olla kun en miehiltä mitään huomiota saa.
Vierailija kirjoitti:
Oon toki pariutunut, mutta omakin puoliso on useasti sanonut, etten ole "oikeastaan kaunis". Mulla on todella pieni leuka, jonka seurauksena pieni kaksoisleuka normaalipainoisenakin. Keskenään erikokoiset sieraimet. Eriparikulmakarvat. Huomattavan isot silmät. Matala otsa. Aknearpia. Pieni suu, jossa on hieman epäsymmetrinen ylähuuli. Luonnostaan kellertävä hammasluusto.
Tulisitko iskemään? Toki käytän arkenakin meikkiä ja koitan näyttää kauniilta, mutta ei ihan taidot riitä luomaan tältä pohjalta missiä. Kuvaa en linkitä.
Täytyy muuten sanoa, että musta kuulostat söpöltä. Voi olla, että mulla on erikoinen maku, mutta kuitenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran laittanut kuvani tänne (olen ruma, ja tiedän sen siitä, ettei mua ole koskaan isketty EDES BAAREISSA enkä ole koskaan seurustellut=kukaan mies ei ole koskaan ollut ihastunut muhun) ja sain vaan haukkuja että olen itserakas paska ja etten muka ole ruma ja tiedän sen itsekin (???) No pakkohan mun on olla kun en miehiltä mitään huomiota saa.
Tämäpä. Mä en voi linkata omaa kuvaani, koska olisi överinoloa paljastua kavereille valittavani rumuudesta av:lla. Vaikka olen ruma mulla on kaveripiiri, työ ja elämä. Ei vaan miestä kun en ole koskaan saanut niiltä mitään myönteistä huomiota. Muutenkin osaan ottaa itsestäni ok-kuvia, minkä avulla olen saanut työpaikkoja ja kehtaan identifioitua somessa. Livenä aivan eri miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Voi siihen olla muitakin syitä. Ehkä näytät vihaiselta tai ylimieliseltä? Et varmaan itsekään lähestyisi kovin helposti miestä, joka vaikuttaa olevan täynnä itseään tai on kärttyisen näköinen/oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen.
Eikusori... sillä on isotuloinen tohtori miehenä. Vaikka pahat kielet kertovat, että olisi oikeasti lesbo. Eli sekään ei ole este.
Setassa työskentely ei tee kenestäkään lesboa.
Pahoittelen yksinkertaisuuttasi, epäkohteliaisuuttasi ja heikkoa älykkyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää tämä ihmisten ulkonäön kommentointi päin naamaa. Missä sellaista tapahtuu? Itselleni ei muistaakseni kukaan ole koskaan sanonut ulkonäöstäni yhtään mitään. Miehet eivät koskaan missään ole olleet minusta kiinnostuneita, mutta eivät he ole minua haukkuneetkaan. Pikemminkin olen ollut heille näkymätön.
Minusta taas tuntuu, että kommentteja kuulee vaikka ei niitä haluaisi tai provosoisi.
Aloin kuulemaan ikäviä kommentteja teini-iässä. Lukiossa sain kuulla naispuolisilta kavereiltani miten heidän tuttavat (miespuoliset) olivat ivanneet ulkonäköäni takanapäin. Joissain naisporukoissa kavereiden kesken on heitetty läppää ulkonäöstäni illanvietoissa. Puhumattakaan niistä kommenteista mitä olen saanut niiltä miehiltä, joita olen lähestynyt.
No huhuh, kuinka rankkaa.Minunkin ulkonäköä on kuulemma arvosteltu takanapäin, mutta olen kuitenkin aivan normaalin näköinen, joten tiedän että kysymys on pikemminkin siitä rumuudesta mikä loistaa sisältäni.Kun katsoin Jenni Kokanderin haastattelua Hjalliksen ohjelmassa, huomasin taas kerran mitä todellinen kauneus on.
Hazaa kirjoitti:
Nähdäkseni naisten "ongelma" on se, että he itse viehättyvät niin harvoista miehistä.
Tämä ajaa naiset tavoittelemaan samoja miehiä. Ja silloin kauneuden merkitys kasvaa eksponentiaalisesti, koska naisissa on paljon kauniita. Luonnollisestikaan alimman desiilin naiset eivät mahda 50% kauneimpien joukkoon kuuluville mitään. Genetiikka ei vaan riitä. Sitten he kokevat itsensä rumiksi, kts. "kukaan ei tullut baarissa iskemään (paitsi se yksi lyhyt, yksi köyhä, yksi lihava ja yksi laiha)".
Jos vähemmän kauniille naisille kelpaisi tavalliset miehet, ongelmaa - rumuuden kokemusta - ei olisi.
Pohjimmiltaan kyse on naisten keskinäisestä vertailusta. Ei siitä etteikö joku nainen saisi miestä niin halutessaan.
Väität, että ns. tavalliset miehet eivät kelpaa naisille. Uskallan olla eri mieltä. Suurin osa kadulla vastaan tulevista pariskunnista koostuu ihan tavallisen näköisistä ihmisistä. Monesti on jopa niinkin päin, että pariskunnan naisosapuoli on miestään paremmannäköinen.
Sanot myös, että naiset "viehättyvät harvoista miehistä". Mihin tämä perustuu? Tarkoitatko ulkonäköä, siis että naiset piirittävät vain niitä kaikkein komeimpia? Samahan pätee myös toisinpäin: miehet tavoittelevat kaikkein kauniimpia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Istut tyttöporuka siellä jossain pimeässä nurkassa ? Sitten mietit miksi sinua ei koskaan tule kukaan iskemään. Meneppäs kuule joskus vaikka ihan yksin tai kaksin sinne baariin ja istu sellaisella paikalla jossa sinua jopa voidaan lähestyä. Muista hymyillä ja katsella ympäristöä.
Olen nähnyt sellaisia mätisäkkejä iskettävän baareista, että te ette edes uskoisi. Mutta ne tosiaan tulivat sinne iskettäviksi ja pitämään hauskaa, eivätkä majoittuneet jonnekin nurkkapöydän seinäkulmaan häpeämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhuh, kuinka rankkaa.Minunkin ulkonäköä on kuulemma arvosteltu takanapäin, mutta olen kuitenkin aivan normaalin näköinen, joten tiedän että kysymys on pikemminkin siitä rumuudesta mikä loistaa sisältäni.Kun katsoin Jenni Kokanderin haastattelua Hjalliksen ohjelmassa, huomasin taas kerran mitä todellinen kauneus on.
Huhhuh mitä settiä. Eli kun on ruma nainen, on oikeasti sisältä ruma sinun mielestäsi? Tuntuu pahalta, että sen lisäksi että saa pyytämättä haukkuja muilta, muut leimaavat sen perusteella persoonaltaan huonoksi. Minä en ole koskaan haukkunut kenenkään ulkonäköä tuolla tavalla, mutta ilmeisesti rumia naisia kohtaan sellainen on sallittua ja hyväksyttävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istut tyttöporuka siellä jossain pimeässä nurkassa ? Sitten mietit miksi sinua ei koskaan tule kukaan iskemään. Meneppäs kuule joskus vaikka ihan yksin tai kaksin sinne baariin ja istu sellaisella paikalla jossa sinua jopa voidaan lähestyä. Muista hymyillä ja katsella ympäristöä.
Olen nähnyt sellaisia mätisäkkejä iskettävän baareista, että te ette edes uskoisi. Mutta ne tosiaan tulivat sinne iskettäviksi ja pitämään hauskaa, eivätkä majoittuneet jonnekin nurkkapöydän seinäkulmaan häpeämään itseään.
Olen yleensä isolla porukalla baarissa, en koskaan yksin/kaksin. (Ja yleensä jätkäporukalla niin että olen ainut nainen.) Tosin saatan kyllä hengailla yksin, esim käydä tiskillä juomassa ilman kaveria mutta siltikään miehet eivät lähesty. Enkä kyllä istu missään pimeässä nurkassa vaan kiertelen ympäriinsä ja nauran paljon. Ehkä mäkin vaan olen vitunmoinen mätisäkki ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ulkonäöltäni melko korkealuokkainen, mutta ihan hemmetin miehekäs. Vaikka laittaisin mitä päälleni, eleet, kävelytyyli jne. on hyvin maskuliinisia. Olen myös "miehen roolissa", jos sänkyyn tai suhteeseen pääsen. Ei luonto vaan taivu muuhun. Miehet lähtee äkkiä hyvinkin ahdistuneina. Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi), mutta suhde on hankalampi homma. Nykyisin en tosin kaipaa mitään. Ei enää kiinnosta. Tuntuu inhalta tulla torjutuksi väistämättä tämän takia jossain vaiheessa. Eikä tunnu kivalta, kun toista hävettää olla kanssani.
Olisinpa vaan lesbo. Niitä kyllä kiinnostaisi. Mua oikeasti harmittaa, kun en ole naisiin päin.
Missä päin asut? Kyllähän noilla tiedoilla tavallaan kuulut seksuaalivähemmistöön vaikka olet hetero. Kysyntää olisi varmasti, mutta mitä pienempi paikkakunta sitä vaikeampi olla julkisesti yhtään mitään poikkeavaa. Jostain fetisisti/pervopiireistä löytyy tuollaiselle avoimia vaikka kuinka paljon, tosin jos penetroiminen on vaan se juttu niin en tiedä miten sinne sopeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen, mutta mua ei ole tultu koskaan iskemään. Jos olen kaksin naispuolisen kaverin kanssa miehet iskevät vain kaveriani. Olen mennyt myös yksin baariin, jolloin olen saanut olla koko illan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen, mutta mua ei ole tultu koskaan iskemään. Jos olen kaksin naispuolisen kaverin kanssa miehet iskevät vain kaveriani. Olen mennyt myös yksin baariin, jolloin olen saanut olla koko illan yksin.
"Parasta" näissä tilanteissa on, kun joku mies tulee juttelemaan (tässä kohtaa voi erehtyä ilahtumaan) ja alkaa kysellä siitä kaverista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parasta" näissä tilanteissa on, kun joku mies tulee juttelemaan (tässä kohtaa voi erehtyä ilahtumaan) ja alkaa kysellä siitä kaverista...
Ja jos kaveri antaa pakit, niin silloin mies on häippässyt kokonaan, onneksi on säästynyt siltä ettei ole se nöyryyttävä varavaihtoehto.
En ole huomattavan ruma, mutta ei minuun kukaan silmiään iske. Jos baarissa ei ole vain muutama nainen ja paljon miehiä, olen näkymätön. Korkeintaan vongataan harvakseltaan seksiä baarissa, mutta melkein kahteen vuoteen ei sitäkään ole tapahtunut. Muualla olen aina ilmaa. Olen 24v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ulkonäöltäni melko korkealuokkainen, mutta ihan hemmetin miehekäs. Vaikka laittaisin mitä päälleni, eleet, kävelytyyli jne. on hyvin maskuliinisia. Olen myös "miehen roolissa", jos sänkyyn tai suhteeseen pääsen. Ei luonto vaan taivu muuhun. Miehet lähtee äkkiä hyvinkin ahdistuneina. Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi), mutta suhde on hankalampi homma. Nykyisin en tosin kaipaa mitään. Ei enää kiinnosta. Tuntuu inhalta tulla torjutuksi väistämättä tämän takia jossain vaiheessa. Eikä tunnu kivalta, kun toista hävettää olla kanssani.
Olisinpa vaan lesbo. Niitä kyllä kiinnostaisi. Mua oikeasti harmittaa, kun en ole naisiin päin.
Missä päin asut? Kyllähän noilla tiedoilla tavallaan kuulut seksuaalivähemmistöön vaikka olet hetero. Kysyntää olisi varmasti, mutta mitä pienempi paikkakunta sitä vaikeampi olla julkisesti yhtään mitään poikkeavaa. Jostain fetisisti/pervopiireistä löytyy tuollaiselle avoimia vaikka kuinka paljon, tosin jos penetroiminen on vaan se juttu niin en tiedä miten sinne sopeutuu.
Aika ennenkuulumattomalta tämä on tuntunut. Sukupuoliroolit tuntuvat olevan monelle jotenkin pyhiä. Tämä on johtanut mun kohdalla lopulta pienimuotoiseen kapinaan. En enää juuri käytä naisten vaatteita, enkä teeskentele mitään. Jalatkin on olleet karvaiset jo vuoden. Nuorempana koitin kovasti feminiinistää itseäni, mutta siitä tuli vain huono olo. Olen muuten mielestäni ihan tavallinen ihminen, joten fetisistit tuntuvat vähän arveluttavilta. Ehkä pitäisi ottaa selvää noista piireistä ainakin näin turvallisesti netin välityksellä. Ennakkoluulot on kuitenkin vain luuloja, eivät faktoja.
Asun keskikokoisessa kapungissa.
Vierailija kirjoitti:
http://instagram.com/idepieni/
Löytyi!
Älä jaksa. Tavallinen tyttö jolla on upeat isot silmät. Tuo olisi kaunotar jos opettelisi korostamaan silmiä ja häivyttämään nenää.
Oon toki pariutunut, mutta omakin puoliso on useasti sanonut, etten ole "oikeastaan kaunis". Mulla on todella pieni leuka, jonka seurauksena pieni kaksoisleuka normaalipainoisenakin. Keskenään erikokoiset sieraimet. Eriparikulmakarvat. Huomattavan isot silmät. Matala otsa. Aknearpia. Pieni suu, jossa on hieman epäsymmetrinen ylähuuli. Luonnostaan kellertävä hammasluusto.
Tulisitko iskemään? Toki käytän arkenakin meikkiä ja koitan näyttää kauniilta, mutta ei ihan taidot riitä luomaan tältä pohjalta missiä. Kuvaa en linkitä.