Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielipide värianalyyseistä

Vierailija
14.11.2024 |

Tekijöitä on kuin sieniä sateella. Onko niissä totuutta. Itse käynyt useammassa ja saanut kevättä ja kesää tulokseksi. Viimeisin sanoi ettei koskaan ole tavannut yhtä neutraalia mutta sitten laittoi mut warm spring kategoriaan. Mä olen miettinyt että olisko se riippuvainen tekijän värisilmästä. Pitäisi löytää tekijä joka osaa itsekin pukeutua ja meikata kivasti. Olisi hyvä käyntikortti itselleen. En ole löytänyt vielä sellaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu paljon tekijän värisilmästä. Ei se nyt ihan varmaa tiedettä ole. Huvittelua pikemminkin. Jonkun mielestä joku sävy sopii paremmin kuin jonkun toisen mielestä.

Se ainakin on varmaa, että oli mikä tyyppi tahansa, niin kaupat myyvät vain mustaa, harmaata ja valkoista. Joten siinä mielessä se on turhaa kun oman sävyisiä vaatteita ei löydy.

Vierailija
2/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole halunnut  käydä, vaikka niiden suosio aaltoilee ajoittain. Jostakin syystä ovat taas suosittuja?

Ehkä ne auttavat epävarmoja ihmisiä löytämään oman tyylinsä ja sellaiset värit, joissa viihtyvät? En luottaisi tekijään, sillä ei siihen mitään osaamista ja kokemusta vaadita. Pelkkää harmitonta ajanvietettä, joista joku kuvittelee saavansa tilin itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois kukkahattutädeiltä. Jotka voi sitten ihan luvalla pukeutua johonkin shokkiväreihin🤣

Vierailija
4/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppeihin verrattavaa. Höpsöjen juttu. 

Vierailija
5/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötystä. Toki toisille sopii tietyt värit paremmin, mutta pahimmillaan joku uskoo tosissaan  ja jättää sitten käyttämättä ja ostamatta vaatteita, joista pitäisi. 

Vierailija
6/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ite näe mitkä sopii? Ehkä sitä mieltä että siellä voisi saada ahaa elämyksiä että tällainen sopiikin. Itse olen miettinyt että olen syksy ja menisin vaan varmistaakseni asian, mutta paljonko se maksaa..

Vierailija
7/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värianalyysin mukaan vaatteiden ostaminen voi hankaloittaa elämää, koska niitä juuri itselle sopivia värejä ei läheskään aina kaupoista löydy. Ei kannata myöskään liian orjallisesti lähteä rajoittamaan värien käyttöä. 

En aina luottaisi analyysin tekijän värisilmään. Nytkin instassa pyörii monenlaista värianalyysin tekijää, eikä analyysin lopputulos aina oikein vakuuta kun niitä kuvia katsoo. 

Vierailija
8/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo siitäkin syystä huuhaata kun ihmisten värinäkö vaihtelee. Me emme näe värejä samalla tavalla. 

Vierailija
9/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ainakaan vakuuta nämä somessa pyörivät videot värien vaikutuksesta.. 

Ensin näytetään ihmistä ns. väärän värinen paita päällään; huono valaistus, hymyttömät kasvot jne.

Sitten vaihdetaan se ns. oikean värinen paita päälle ja kas, samalla kirkastuu huoneen valaistus niin että varjot kasvoilta katoaa, ja hymykin ilmestyy kasvoille... Onko ihme että näyttää paremmalta? 

Vierailija
10/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nuo on subjektiivisia.

Itse olen syksy, mutta en ole rajoittanut pukeutumistani vain näihin väreihin vaan pukeudun ennen kaikkea niihin väreihin joista pidän.

Vierailija
11/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat pois kukkahattutädeiltä. Jotka voi sitten ihan luvalla pukeutua johonkin shokkiväreihin🤣

Kukkahattutäti on toisten elämään puuttuva ja sitä holhoava henkilö. Älä käytä sanaa tässä tapauksessa. Kukkahattuinen täti on ihan eri asia.

Vierailija
12/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta laitaa ne värit mitkä omasta mielestä sopii tai tykkää tai viihtyy . Makuasioista ei kannata kiistellä .

Vierailija
13/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppeihin verrattavaa. Höpsöjen juttu. 

Noin puhuuva voi laittaa foliohatun päähänsä, jospa silloin löytyy oma väri ja tyyli.

Vierailija
14/14 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram ja youtube on täynnä noita höpsöjä huivinheilutteluvideoita. En luottaisi tekijöihin. Kaikilla on oma mielipide ja jotkut vielä luulevat asian olevan niin yksinkertaista, että kaikki mahtuvat johonkin vuodenaikakategoriaan, joka pitää vain löytää. Kunhan ensin olet maksanut itsesi kipeäksi jollekin ns. asiantuntijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme