Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mystinen 'ruma nainen'

Vierailija
30.05.2016 |

jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.

Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.

Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies pitää jotain tiettyä naista rumana ->(naislogiikka) -> nainen on miesten mielestä ruma. On minuakin sanottu vaikka miksi pienimunaiseksi hinttariksi, mutta en nyt ole alkanut sitä totuutena pitämään, kun suurin osa kuitenkin tuntuu viihtyvän.

Vaikea aina ottaa näitä palstan juttuja tosissaan.

Vierailija
102/145 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täällä leimataan rumuudestaan kertovat naiset ensin valehtelijoiksi ja kun useampaan otteeseen kysytään perusteita tälle leimaamiselle, ei kukaan jaksa enää vastata.

No koska sitä on niin vaikea uskoa. Kun en itse henkilökohtaisesti ole vielä tosiaan nähnyt ainuttakaan aloituksessa määrittelemääni ryhmään kuuluvaa naista, joka ei minulle kelpaisi. 

ap

Uusien näkökulmien omaksuminen voi olla haastavaa. Varmasti käsität, että sinun näkemyksesi ei edusta kollektiivisesti miesten katsantokantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies pitää jotain tiettyä naista rumana ->(naislogiikka) -> nainen on miesten mielestä ruma. On minuakin sanottu vaikka miksi pienimunaiseksi hinttariksi, mutta en nyt ole alkanut sitä totuutena pitämään, kun suurin osa kuitenkin tuntuu viihtyvän.

Vaikea aina ottaa näitä palstan juttuja tosissaan.

Ethän sä lukenut edes ketjun kommentteja. Tässä ketjussa naiset ovat tulleet torjutuksi vuosikymmenien aikana. Kyse ei ole mistään yksittäisistä haukuista kuten näytät kuvittelevan.

Vierailija
104/145 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaa näkemällä normaalinnäköisestä Pirkosta saa upean Prisillan.

http://www.sonnyradio.com/nouglywomen.htm

Noilla kaikilla "rumilla" naisillahan on jo alkujaan hyvä luusto kasvoissa :O Miksei noihin koskaan valita aidosti rumia naisia? Ei sitä pysty peittämään millään meikkimäärällä, kauneuskirurgiaa siinä vaaditaan.

Minun mielestäni tuossa the Swan ohjelmassa käytetään kirurgiaa.

Vierailija
105/145 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämän voisi todistaa, että jossain tosiaan on nainen, josta kukaan mies ei ole kiinnostunut? En nimittäin usko minäkään. 

Vierailija
106/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi susiruma. Yksikään mies ei ole ikinä tullut juttelemaan siinä mielessä. Nuorenpana yritin itse ottaa kontaktia miehiin, mutta turhaan. No, eipä tämä haittaa, elämässäni on muuta sisältöä ja eipä nuo kaverien parisuhteetkaan vaikuta hirveän ruusuisilta.

Vierailija
107/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi karsitte valmiiksi jo ylipainoiset pois? Onko taustalla se oletus, että ylipainoiset ovat ilmanmuuta rumia? Vai onko oletus se, että ylipainoinen nainen ei voi olettaa kelpaavansa miehille ellei laihduta?

No yleensä naisen merkittävä ylipaino on miehille todellinen turn-off, joitain fetisistejä lukuunottamatta. Ylipaino on kuitenkin ominaisuus, johon voi vaikuttaa. Toisin kuin epäsymmetriset kasvonpiirteet.

Vierailija
108/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi mutta en viitsi linkata pärstää tänne naureskeltavaksi. On ollut enemmän tai vähemmän yrityksiä löytää mies (nettideitit, harrastukset, opiskelupiirit,,,) mutta ei kukaan kiinnostu. -ikisinkku 30v

Kukaan ei kiinnostu. Et siis ole saanut ainoatakaan viestiä nettideiteillä? Itse kokeilin hieman naisena oloa nettideiteillä (Suomi24 treffit). Laitoin profiilin iäksi 27 vuotta ja muutaman sanan profiiliin, ei kuvaa. Viestejä tuli melkein kymmenen yhdessä vuorokaudessa. Miehenä olen omana itsenäni (kuvattomana) ollut melkein vuoden enkä ole saanut yhtä ainoaa viestiä eikä kukaan ole edes vieraillut profiilissani.

Kokeilit väärin... Suppeasanainen profiili kerää paljon ns. onnen onkijoita ja kokeilijoita, jotka todellisuudessa eivät olisi lainkaan sopivia "naiselle". Seksiehdotuksia, oman isän ikäisiä miehiä, seikkailijoita... Kaikki haluaa testata, heruisiko sulta, kun sä et ole asettanut mitään rajoja. Joukossa varmasti myös pari perustylsää "moi mitä kuuluu"-viestiä, joista saattaisi seuratakin ihan kivatkin treffit, en sitä kiistä.

Mutta kuitekin, minä (en ole se jota lainasit) sain pitkään ja syvälliseen kuvalliseen profiiliini noin 4 yhteydenottoa per kuukausi. Sekin on toki enemmän kuin sinulla, mutta  tuo "kymmeniä-satoja viestejä päivässä"-myytti ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkaansa ainakaan kaikilla vakavahenkisillä naisilla.

Vierailija
109/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden nuoren naisen, jonka ulkonäkö olisi ongelma varmaan noin 95 %:lle alle 50-vuotiaista miehistä. Jätin vähän liikkumavaraa, koska miehiäkin on moneen junaan. Nainen on noin M-L-kokoinen, normaaliälyinen ja kyseessä ei ole mikään vamma. Kasvoiltaan hän vain näyttää 60+-vuotiaalta. Sitä ei voi pelastaa kivoilla vaatteilla eikä siihen riittäisi edes yksittäinen kirurginen toimenpide. Se vain on hänen rakenteessaan, kuten symmetrinen kauneuskin joissain ihmisissä.

Itsekin olen saanut elää ruman tytön elämää. Peruskoulussa oli yleinen vitsi kutsua minua seksikkääksi ja panoseuraksi, koska todellisuudessa olin se viho viimeinen valinta. Nykyisin olen vain nainen, joka tulee ehkä lopun elämästään olemaan pihalla, mille tasolle tai markkinarakoon kuulun. Ei aavistustakaan, mitä ihmiset ajattelevat. Joskus yllätyn positiivisista kommenteista, mutta yleensä tulkitsen asenteet negatiivisiksi ja ennakkoluuloisiksi minua kohtaan.

Miesasioissa olen joutunut näkemään vaivaa. Minun on pitänyt tietoisesti etsiä seuraa ja asettaa itseni saataville. Valtaosa nettideiteistänikään ei jostain syystä tavannut minua uudelleen. Minun ongelmani on se, että mielipiteitä jakavan ulkonäköni lisäksi en ole luonteeltani maailman helpoiten lähestyttävä. Mikään ei siis tapahtunut itsestään, poikaystäviä ei tupsahdellut elämääni yhtäkkiä tai "tietyssä iässä". Koen, että elämäni on mennyt hyvin erilaista rataa kuin valtaosalla naisista. Monet itsestäänselvyydet olivat minulle utopiaa (ihan kuten peräkammarin pojillekin). Ensimmäiset romanttiset ja seksuaaliset kokemukseni sain vasta 23-vuotiaana.

Vierailija
110/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?

Älä nyt viitsi. Ei varmasti ole näin tapahtunut kellekään. Koska useimmat miehet eivät pidä käytännössä ketään naista rumana.

Tuo väitteesi että suurin osa miehistä on kohteliaita rumia naisia kohtaan ja myötätuntoisia sen asian suhteen on täyttä roskaa. Suurin osa miehistä on aivan äärimmäisen julmia epäviehättäviä naisia kohtaan, tätä olen todistanut monet kerrat ihan omin silmin, miten etenkin miehet kohtelevat rumia naisia, se on jotakin sydäntä särkevää ihan suoraan sanottuna. Todella ala-arvoista ja ihmisarvoa alentavaa, ei sellaista kohtelua toivo edes pahimmalle vihamiehelleen.

Vierailija
111/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ulkonäöltäni melko korkealuokkainen, mutta ihan hemmetin miehekäs. Vaikka laittaisin mitä päälleni, eleet, kävelytyyli jne. on hyvin maskuliinisia. Olen myös "miehen roolissa", jos sänkyyn tai suhteeseen pääsen. Ei luonto vaan taivu muuhun. Miehet lähtee äkkiä hyvinkin ahdistuneina. Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi), mutta suhde on hankalampi homma. Nykyisin en tosin kaipaa mitään. Ei enää kiinnosta. Tuntuu inhalta tulla torjutuksi väistämättä tämän takia jossain vaiheessa. Eikä tunnu kivalta, kun toista hävettää olla kanssani.

Olisinpa vaan lesbo. Niitä kyllä kiinnostaisi. Mua oikeasti harmittaa, kun en ole naisiin päin.

Missä päin asut? Kyllähän noilla tiedoilla tavallaan kuulut seksuaalivähemmistöön vaikka olet hetero. Kysyntää olisi varmasti, mutta mitä pienempi paikkakunta sitä vaikeampi olla julkisesti yhtään mitään poikkeavaa. Jostain fetisisti/pervopiireistä löytyy tuollaiselle avoimia vaikka kuinka paljon, tosin jos penetroiminen on vaan se juttu niin en tiedä miten sinne sopeutuu.

Mihin vähemmistöön hän sitten mielestäsi kuuluu? Pitääkö kaikki ihmiset laittaa johonkin ahtaisiin boxeihin? Toki on olemassa objektiiviset määritelmät eri seksuaalisille suuntautumisille ja fetisheille mutta en näe että tuon kyseisen kirjoittajan ajattelussa olisi mitään sangen erikoista, sitä tyypillistä Domina-tyyppistä leikittelyä haluaa aika monetkin, onhan ihmisiä jotka esimerkiksi tykkäävät Bondagesta tai Kinky-tyyppisistä jutuista.

No oisko trans-vähemmistö?

Eikä Domina-tyyppistä penetraatio leikittelyä.

Sinänsä kaikella kunnioituksella ja sympatialla, mutta ei sillä nyt paljon tekemistä ole tämän ketjun kanssa jos "nainen" joka käyttäytyy miehisesti ja aina penetroi, ei löydä hetero-miehistä helpolla seuraa..,.

Vierailija
112/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?

Älä nyt viitsi. Ei varmasti ole näin tapahtunut kellekään. Koska useimmat miehet eivät pidä käytännössä ketään naista rumana.

Tuo väitteesi että suurin osa miehistä on kohteliaita rumia naisia kohtaan ja myötätuntoisia sen asian suhteen on täyttä roskaa. Suurin osa miehistä on aivan äärimmäisen julmia epäviehättäviä naisia kohtaan, tätä olen todistanut monet kerrat ihan omin silmin, miten etenkin miehet kohtelevat rumia naisia, se on jotakin sydäntä särkevää ihan suoraan sanottuna. Todella ala-arvoista ja ihmisarvoa alentavaa, ei sellaista kohtelua toivo edes pahimmalle vihamiehelleen.

Huh huh, varmaan jotain bile-daneja. 

En tunne miehiä, jotka olisivat epäkohteliaita oikeastaan ketään kohtaan. 

Vierailija
113/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, varmaan jotain bile-daneja. 

En tunne miehiä, jotka olisivat epäkohteliaita oikeastaan ketään kohtaan. 

Se ettet sinä tunne tuollaisia miehiä ei tee ilmiötä olemattomaksi. Ota myös huomioon, että miehet käyttäytyvät hyvin eri tavalla kavereidensa kesken kuin kahden ruman naisen kanssa.

Vierailija
114/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli kiinnostava avaus. Kävin FB-kaverilistani (lähes 500 kaveria) läpi ja tein havainnoin: Kaikilla mielestäni vähemmän viehättävillä naisilla on kumppani. Sinkut ovat poikkeuksetta viehättäviä. Ystäväni, joka puhuu itsestään ikisinkkuna (on yli 40-vuotias) on todella näyttävä nainen. Pitkä, hoikka, paksut tummat hiukset ja sit jokin mystinen seksikkyys-geeni, että aina on miehiä ympärillä pörräämässä, nuoriakin miehiä. Mutta ihmissuhteet ei vaan onnistu. Miehet ovat olleet kyllä ihan urpoja, yksi puoli-narkkari ja toinen seksiaddikti, loput hänen deiteistään ovat jääneet ihan yhden illan tai yksien treffien tasolle. Tinder-treffeillä hän käy välillä aika paljonkin mutta tuntuu, että etsii "tahallaan" vääränlaisia miehiä. Ja sit antaa pakit aika pienistäkin asioista. Kerran hän lopetti yhdet sokkotreffit lyhyeen kun miehellä oli vääränlaiset kengät. Seksiseuraa hän siis saa, hänellä on paljon irtosuhteita mutta pysyvää suhdetta hän ei saa aikaan millään, vaikka siihen olisi kovasti toiveita. 

Vierailija
115/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievä naamavamma joka aiheuttaa puheen puuroutumista, hyvin epäsymmetrisen suun ynnä muuta rumentavaa kasvoihin ja mua on kiusattu siksi. Rumentavasta vammastani huolimatta mua on lähestytty ja olen seurustellut ja saanut rakkautta. Itselläni oli kyllä pitkään harhainen ajatus että vain täydelliset kaunottaret kelpaa miehelle kuin miehelle ja minä kun en ole edes nätti niin takuulla en kelpaa.

Vierailija
116/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista. 

Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.

En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.

SORI ALAPEUKUSTA. Painoin vahingossa.

Vierailija
117/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi Nyytäjä.

Vierailija
118/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista. 

Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.

En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.

SORI ALAPEUKUSTA. Painoin vahingossa.

Alapeukun pystyy vaihtaan yläpeukuks ja tietty myös päinvastoin.

Vierailija
119/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Laamanen. 

Vierailija
120/145 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kerran tuntenut itsensä rumaksi, sitä stigmaa on vaikea enää irrottaa itsestään. Minä pidän itseäni tosi rumana, vaikka oikeasti olen varmaan vain vähän keskitason alapuolella. Siitä tulee kehä, joka ruokkii itseään ja joka vaikuttaa sosiaalisiin suhteisiin ja niiden luomiseen. On todella vaikea lähestyä tai _antaa_ kenenkään lähestyä, kun pitää itseään niin rumana. 

No, minulla ainakin tilanne on ollut aina se etteivät miehet yksinkertaisesti ole koskaan edes lähestyneet. Lähestyin itse vielä joitain vuosia sitten kun itsevarmuuteni ja arvioni olivat positiivisemmat. Lopulta lamaantuu ja käpertyy itseensä kun omatkaan aloitteet eivät tuota tulosta vaan lopputuloksena on haukutuksi tuleminen miesten taholta.

Sanooko ne päin naamaa että hyi v*ttu mikä rumilus, painu kuuseen? :o