Se mystinen 'ruma nainen'
jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.
Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://instagram.com/idepieni/
Löytyi!Keharin näköinen mopsinaama 1,5/5. En panis koska kroppakin plösö.
M28
Ja tällaisten kommenttien jälkeen jotkut vielä ihmettelevät, että miten rumat naiset saavat niin pahoja kommentteja?
Olen tuota linkattua rumempi ja miehiltä saadut kommentit ovat sen tasoisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Mopsit on söpöjä!
Eikös Idalla ole rikas ja isoleukainen poikaystävä? Oliko peräti joku kiekkoilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28Ja tällaisten kommenttien jälkeen jotkut vielä ihmettelevät, että miten rumat naiset saavat niin pahoja kommentteja?
Olen tuota linkattua rumempi ja miehiltä saadut kommentit ovat sen tasoisiakin.
no se on jo saavutus olla tosta rumempi... olisit ylpeä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tulihan se sieltä! Ja noinkin sievän ja tavallisen tytön kuvista vielä, kuvitelkaa vain, mitä meistä oikeasti rumista sanotaan. Vai onko toi nyt joku somejulkkis, jota kuuluu vihata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi!Älä jaksa. Tavallinen tyttö jolla on upeat isot silmät. Tuo olisi kaunotar jos opettelisi korostamaan silmiä ja häivyttämään nenää.
Älä jaksa itse. Mikä sen silmissä ja nenässä muka on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28Tulihan se sieltä! Ja noinkin sievän ja tavallisen tytön kuvista vielä, kuvitelkaa vain, mitä meistä oikeasti rumista sanotaan. Vai onko toi nyt joku somejulkkis, jota kuuluu vihata?
Niinpä. Mutta ei noilla livenä päin naamaa haukkuvilla olekaan empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28Tulihan se sieltä! Ja noinkin sievän ja tavallisen tytön kuvista vielä, kuvitelkaa vain, mitä meistä oikeasti rumista sanotaan. Vai onko toi nyt joku somejulkkis, jota kuuluu vihata?
Niinpä. Ihan nättihän tuo on, vaikkei ehkä mikään missi. Kyllä noita samantasoisia kommentteja varmasti samat tyypit latelee ihan livenäkin ihmisille.
Ei me rumat naiset haluta linkata tänne kuvaamme, koska ei ehkä haluta myös netissä tulla haukutuksi. Niissä reaalielämän haukuissa on jo kestämistä riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
No minä olen sellainen nainen. En nyt koskaan ole etsimällä etsinyt itselleni kumppania, kun en väkisin halua olla jonkun kauhistuksen kanssa vain koska olisi pakko olla jonkun kanssa, mutta koko elämäni aikana kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta sillä lailla oikeasti. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä kyllä ja seksiin olen joskus kelvannut, mutta suhdetta en ole koskaan saanut. Kukaan ei kiinnostu kuin korkeintaan kaverina. Jotain minusta siis puuttuu.
Olen 35-vuotias, ihan normaalipainoinen, tavallisen näköinen, työssä käyvä ja opiskellut nainen. Huolehdin ulkonäöstäni, meikkaan päivittäin kevyesti ja pukeudun naisellisesti. Silti olen ihan aina ollut miehille näkymätön. Olen itsekin tehnyt aloitteita, ne ovat johtaneet vain seksiin tai ystävyyssuhteeseen. Kerran tapailin yhtä miestä pari kuukautta, mutta hänkin vaihtoi minut heti seuraavaan kun tilaisuus tuli (eikä edes viitsinyt ilmoittaa asiasta, vaan katosi pariksi kuukaudeksi ja sattumalta törmätessä joutui sitten tunnustamaan tapailevansa jonkun "oikeasti kiinnostavan" kanssa...).
Suoraan sanottuna ärsyttää lukea tätä palstaa, kun täällä miehet niin tietäväisinä puhuvat miten nämä asiat menevät.
Opetan lapsilleni, että toisen ulkonäköön liittyvää ei koskaan saa kommentoida ilkeästi tai pahaa tarkoittaen, ei edes silloin vaikka se olisi totta. Ei koskaan myöskään netissä saa kommentoida ulkonäköä. Ne on asioita, jotka loukkaa niin pahasti ja satuttaa syvältä, ettei niitä välttämättä koskaan unohda. Yhdellä lauseella voi tuhota nuoren itsetunnon.
Minulle sanoi eräs poika yläasteella, että olen ihan hel****n ruma. Siitä oli tosi vaikea päästä yli. En muista hirveästi mitään yläkouluajoilta, joten on kuvaavaa, että tuon tilanteen ja siihen liittyvät tunteet muistan tarkkaan. En pitänyt itseäni silloin kauniina mutta en toisaalta rumanakaan. Sen jälkeen pidin. Huvittavinta oli, että tämä poika saattoi sanoa sen pelkästään loukatakseen, mutta itse otin sen totuutena. Ehkä siinä oli perääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muka tarpeeksi rumaa naista löydy, kertoo se miesten matalista standardeista.
Ei kukaan ole väittänyt, että miehillä olisi kovin korkeita standardeja.
Karu fakta on se, että suurimmalle osalle kelpaa melkein kuka tahansa nainen ainakin seksiin. Olihan siellä Meksikolaisessa bordellissakin orankinaaras suositumpi asiakkaiden keskuudessa kuin ihmisnaiset. Vankiloissa miehet pökkivät toisiaan jos kosketusta naisiin ei ole. Maaseudulla kautta aikain erilaiset eläimet ovat toimittaneet naisen virkaa. [/quote
Kyllä maillä naisilla on syytä olla tyytyväisiä. Asiamme ovat paljon paremmin kuin lassukkamiehillä. "Mieluummin ottaisin tietty orankinaaraan, mytta kyllä säkin mulle seksiin kelpaat. Mulle käy näetsä ihan mikä vaan!"
Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia (palstan) miehillä on niin vahva harhakuva siitä, että kaikkia naisia tullaan iskemään baarissa? Olen nuori, kaunis nainen ja todella harvoin minua iskemismielessä lähestytään. Tosin nykyään en baareissa juuri käykään, mutta silti. En ole kirjaimellisesti IKINÄ käynyt treffeillä baarissa tapaamani miehen kanssa, vaikka paljon treffeillä käynkin.
Juuri näin. Mulla on 40 vuoden kokemus naisena olemisesta, ja ison osan siitä ajasta olin nuori ja varsin kaunis, nykyäänkin ihan viehättävä. Olen muutenkin nähdäkseni ihan mukava ja huumorintajuinen, en mikään hankala tai tympeän oloinen tyyppi. Harvemmin kuitenkaan mitään iskemistä tapahtuu. Ihmissuhteet lyhyitä seksisuhteita myöten ovat AINA tapahtuneet pikkuhiljaisen tutustumisen jälkeen, opiskelun, työn tai yhteisten tuttavien kautta. Eikä miehiä ole valtavasti jaloissa pyörinyt muutenkaan. Enkä ole aina saanut haluamiani miehiä, vaikka tällä tuntuu joillain miehillä olevan sellainen käsitys että naiset aina saavat.
Vierailija kirjoitti:
Opetan lapsilleni, että toisen ulkonäköön liittyvää ei koskaan saa kommentoida ilkeästi tai pahaa tarkoittaen, ei edes silloin vaikka se olisi totta. Ei koskaan myöskään netissä saa kommentoida ulkonäköä. Ne on asioita, jotka loukkaa niin pahasti ja satuttaa syvältä, ettei niitä välttämättä koskaan unohda. Yhdellä lauseella voi tuhota nuoren itsetunnon.
Minulle sanoi eräs poika yläasteella, että olen ihan hel****n ruma. Siitä oli tosi vaikea päästä yli. En muista hirveästi mitään yläkouluajoilta, joten on kuvaavaa, että tuon tilanteen ja siihen liittyvät tunteet muistan tarkkaan. En pitänyt itseäni silloin kauniina mutta en toisaalta rumanakaan. Sen jälkeen pidin. Huvittavinta oli, että tämä poika saattoi sanoa sen pelkästään loukatakseen, mutta itse otin sen totuutena. Ehkä siinä oli perääkin.
Hyvä, hyvä, hyvä! Siis se, mitä opetat lapsillesi. Olet fiksu. Mulle ei oikeasti tule mieleen yhtään ainotta tilannetta, jossa toiselle olisi tarvetta sanoa, että tämä on ruma. Ei toisten ulkonäöstä tarvitse sanoa yhtään mytään, jollei halua sanoa kauniisti. Ei edes selän takana. Eikä keskustelupalstalla. Ihan voi pitää suun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naisen ainoa seksikokemus on seksi miehen kanssa, joka sen jälkeen halusi kertoa miten rumana naista jo alkujaankin piti? Pitäisikö olla siis tyytyväinen, että kelpasi sellaiseen seksiin, jossa mies miettii koko aktin ajan miten rumaa naista panee?
Älä nyt viitsi. Ei varmasti ole näin tapahtunut kellekään. Koska useimmat miehet eivät pidä käytännössä ketään naista rumana.
"Kukaan ei ole tullut iskemään, en ole saanut mitään huomiota..."
Suurimmalle osalle miehistä elämä on alusta loppuun juuri tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Ei varmasti ole näin tapahtunut kellekään. Koska useimmat miehet eivät pidä käytännössä ketään naista rumana.
Väitätkö, että olen valehtelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuohon tarvitakaan kuin se yksi mies. Sama se, mitä useimmat ajattelevat.
On minullekin osunut kohdalle mies, joka seksin jälkeen naureskellen kertoi, että yhteinen kaverimme oli alkuillasta ehdottanut hänelle yhteistä kotimatkaa kanssani (asuimme samalla suunnalla) ja hän oli kieltäytynyt ehdottomasti. Että miten hassua oli, kun hän sittenkin oli tullut kanssani kotiini asti, vaikka alun perin ei ollut ollut minusta lainkaan kiinnostunut ja suorastaan kieltäytynyt ehdotuksesta viettää aikaa kanssani. Olin ihan hölmistynyt, MIKSI ihmeessä kukaan edes sanoo mitään tuollaista??? No, eipä tuosta miehestä koskaan mitään kuulunutkaan, itse tyhmänä kyselin pari kertaa perään saamatta mitään vastausta.
Älkää te miehet itkekö, että vain teillä on vaikeaa. Kuvitelkaapa pari näistä kertomuksista omalle kohdalle.
Koko seiskaluokka haukuttiin rumaksi muutaman kymmenen pojan toimesta. Vaihdoin koulua, muutin tyyliä, aloitin urheilun ja sittemmin on tullut iskuyrityksiä, positiivisia kommentteja ja tarjokkaita. Mulle on vain kehittynyt tilanteeseen sopimaton itsetunto. Näen itseni edelleen sinä rumana, epäsuosittuna tyttönä, vaikka niistä ajoista on 17 vuotta ja näytän vuosia ikäistäni nuoremmalta. Ei riitä, että oma komea mies kehuu päivittäin. Olen sairastunut mieleltäni.
Että sellaisia kiitoksia niille yläasteen pikkupojille. Ja älkää nyt vikiskö, että oisko jo aika unohtaa nuo jutut. Olen yrittänyt. Edelleen ihmetyttää jos joku mies pitää kauniina.