Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniilla helpompaa?

Vierailija
21.06.2026 |

Kaikki ovet aukeaa ja tuntee olevansa rakastettu ja prinsessa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihastuttavat ap:t tekevät kauniiden elämästä niin kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nuoruudessaan hyvin usein nätiksi kehuttu, joka oli ikävuodet 14-37 koulu- ja työpaikkakiusattu. Introvertti olen.

Kyllä ne on ne sosiaaliset taidot ja ulospäinsuuntautuneisuus, jotka jyrää. 

Mutta hyvästä ulkonäöstä on etua alussa, mutta jos ei ole "tasokasta" läppää mitä heittää, niin ihmiset pettyvät hyvään ensivaikutelmaan ja lähtevät litomaan.

Vierailija
4/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nuoruudessaan hyvin usein nätiksi kehuttu, joka oli ikävuodet 14-37 koulu- ja työpaikkakiusattu. Introvertti olen.

Kyllä ne on ne sosiaaliset taidot ja ulospäinsuuntautuneisuus, jotka jyrää. 

Mutta hyvästä ulkonäöstä on etua alussa, mutta jos ei ole "tasokasta" läppää mitä heittää, niin ihmiset pettyvät hyvään ensivaikutelmaan ja lähtevät litomaan.

Jep. Ulkonäkö on yliarvostettua. Sosiaaliset taidot ovat kaikki kaikessa, ja niillä voi ruminkin ihminen saada huomiota ja mahdollisuuksia. Nätillä naamalla ja hyvällä vartalolla ei tee juuri mitään, jos on persoonaltaan estynyt.

Vierailija
5/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ongelmat ovat erilaisia, mutta ei se ole sen helpompaa.

Vierailija
6/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tästä on vaikka kuinka paljon tutkimuksia. 

Vierailija
7/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä. Itse olen tavallinen ja paras ystäväni on tosi kaunis. Olen ihmetellyt sitä. Miehet useimmiten tulevat juttelemaan minulle jne. Eivät ehkä uskalla lähestyä kaveriani. Olen itse iloinen luonteeltani ja kaverini on ujo. Saa ehkä ylpeän kuvan hänestä. 

Vierailija
8/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tästä on vaikka kuinka paljon tutkimuksia. 

Tuskinpa vain. Jo se, että on mahdotonta mitata ongelmaa lukuina, koska se on jokaiselle erilainen.

Vierailija
9/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
10/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei,riippuu tilanteesta.Olin nuorena kaunis ja hoikka,sain helposti apua ja pääsin vaikka jonon ohi baariin tms.No sitten se toinen puoli,ahdistelua ja seksiehdotuksia jatkuvasti.Opiskelin teknistä alaa ja jouduin tekemään uskottavuuteni eteen töitä aikalailla,vaikka olin osaavampi kuin muut.No ei ole elää lihavana keski-ikäisenä tanttana ongelma.

Vierailija
11/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toisessa ihmisessä on luonne tärkein. Tykkään vanhemmista ja kivoista naisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi