Se mystinen 'ruma nainen'
jolla on kertoman mukaan vaikeuksia saada miesten huomiota.
Tunnetteko ketään? Tai mikä parempaa, linkatkaa kuva tällaisesta naisesta.
Kaikilla tietämilläni naisilla, joita nyt kuitenkin on jonkin verran opiskelu-, työ-, sukulaisuuspiireistä, on ihan kohtalaisesti kysyntää. Omasta puolestani voin ihan rehdisti sanoa, etten ole ikinä edes nähnyt livenä suurinpiirtein ikäistäni +/- 10 vuotta, fyysisesti suunnilleen tervettä naista, jonka kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä tai olevani jopa parisuhteessa. En siis edes nähnyt. Tarkoittaa ettei yhtään sellaista ole kävellyt minua vastaan kaupassa, kaupungilla, terassilla, lomamatkalla... Enkä edes pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen epätoivoisena ja luonnehtisin itseäni kaikinpuolin normaaliksi: normaali ulkonäkö, normaali koulutus, normaali älykkyys, normaali työ. Keskiluokkainen alle 30v mies.
Onko siis oikeasti olemassa naista, joka ei löydä miestä, vaikka hiukan yrittäisikin?
Kommentit (145)
Hazaa kirjoitti:
Mitenhän tämän voisi todistaa, että jossain tosiaan on nainen, josta kukaan mies ei ole kiinnostunut? En nimittäin usko minäkään.
Kyllä sellaisia on mutta hyvin ironista on se että näiden naisten olemassa oloa ei miehet edes huomaa, joten siksi he luulevat ettei sellaisia naisia ole, jotka eivät miestä saa, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hazaa kirjoitti:
Nähdäkseni naisten "ongelma" on se, että he itse viehättyvät niin harvoista miehistä.
Tämä ajaa naiset tavoittelemaan samoja miehiä. Ja silloin kauneuden merkitys kasvaa eksponentiaalisesti, koska naisissa on paljon kauniita. Luonnollisestikaan alimman desiilin naiset eivät mahda 50% kauneimpien joukkoon kuuluville mitään. Genetiikka ei vaan riitä. Sitten he kokevat itsensä rumiksi, kts. "kukaan ei tullut baarissa iskemään (paitsi se yksi lyhyt, yksi köyhä, yksi lihava ja yksi laiha)".
Jos vähemmän kauniille naisille kelpaisi tavalliset miehet, ongelmaa - rumuuden kokemusta - ei olisi.
Pohjimmiltaan kyse on naisten keskinäisestä vertailusta. Ei siitä etteikö joku nainen saisi miestä niin halutessaan.
Kyllä se "rumuuden kokemus" tulee naiselle ihan kuule miehiltä saaduista haukuista. Moni rumaksi sanottu nainen on joutunut kuulemaan tuota haukkumista miessukupuolen taholta jo hyvin nuorena, yläasteikäisenä.
NO joo, yläasteikäiset on vielä lapsia. Ne nyt haukkuu rumaksi jokaisen joka vähänkään poikkeaa massasta. Pitäis olla samasta muotista valettu, puettu ja asustettu kuin kaikki muutkin yläastelaiset. Mutta siis, haukkuuko aikuisetkin rumaksi?
Pitäisikö itkeä vai nauraa? Kyllä, kyllä ne aikuisetkin haukkuvat rumaksi. Joskus suoraan, joskus kiertoilmauksien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran laittanut kuvani tänne (olen ruma, ja tiedän sen siitä, ettei mua ole koskaan isketty EDES BAAREISSA enkä ole koskaan seurustellut=kukaan mies ei ole koskaan ollut ihastunut muhun) ja sain vaan haukkuja että olen itserakas paska ja etten muka ole ruma ja tiedän sen itsekin (???) No pakkohan mun on olla kun en miehiltä mitään huomiota saa.
Istut tyttöporuka siellä jossain pimeässä nurkassa ? Sitten mietit miksi sinua ei koskaan tule kukaan iskemään. Meneppäs kuule joskus vaikka ihan yksin tai kaksin sinne baariin ja istu sellaisella paikalla jossa sinua jopa voidaan lähestyä. Muista hymyillä ja katsella ympäristöä.
Olen nähnyt sellaisia mätisäkkejä iskettävän baareista, että te ette edes uskoisi. Mutta ne tosiaan tulivat sinne iskettäviksi ja pitämään hauskaa, eivätkä majoittuneet jonnekin nurkkapöydän seinäkulmaan häpeämään itseään.
Olen yleensä isolla porukalla baarissa, en koskaan yksin/kaksin. (Ja yleensä jätkäporukalla niin että olen ainut nainen.) Tosin saatan kyllä hengailla yksin, esim käydä tiskillä juomassa ilman kaveria mutta siltikään miehet eivät lähesty. Enkä kyllä istu missään pimeässä nurkassa vaan kiertelen ympäriinsä ja nauran paljon. Ehkä mäkin vaan olen vitunmoinen mätisäkki ;)
No daa! Jos sä yleensä aina olet liikenteessä jätkäporukassa niin sinusta ajatellaan joko
a) olet jonkun porukassa olevan miehen tyttöystävä
b) olet lesbo
Mene nyt sinne baariin kaksin kaverisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ulkonäöltäni melko korkealuokkainen, mutta ihan hemmetin miehekäs. Vaikka laittaisin mitä päälleni, eleet, kävelytyyli jne. on hyvin maskuliinisia. Olen myös "miehen roolissa", jos sänkyyn tai suhteeseen pääsen. Ei luonto vaan taivu muuhun. Miehet lähtee äkkiä hyvinkin ahdistuneina. Seksiä kai saisi (minä olen kuitenkin se, joka penetroi), mutta suhde on hankalampi homma. Nykyisin en tosin kaipaa mitään. Ei enää kiinnosta. Tuntuu inhalta tulla torjutuksi väistämättä tämän takia jossain vaiheessa. Eikä tunnu kivalta, kun toista hävettää olla kanssani.
Olisinpa vaan lesbo. Niitä kyllä kiinnostaisi. Mua oikeasti harmittaa, kun en ole naisiin päin.
Tipuin kärryiltä vauhdikkaasti. Miten hetero naishenkilö penetroi? Millä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä rumaa naista yritetty tänne postata monta kuukautta. Säännöt ovat olleet, että ei saa olla sairas eikä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vielä mammat onnistuneet. Koirien ja kissojen kanssa ollaan netisät etsitty jotain vuosikymmeni vanhoja skannattuja kuvia ja nekin ovat yleensä olleet sairaista.
Että vielä sitä naamarumaa kuvaa odotellessa terveestä ja normaalipainoisesta naisesta.
En mä ainakaan ala postata tuntemieni rumien naisten kuvia av:lle, mieti miten alatyylistä se on.
SORI ALAPEUKUSTA. Painoin vahingossa.
Alapeukun pystyy vaihtaan yläpeukuks ja tietty myös päinvastoin.
Mitä?? En oo tiennykään.
Jollain on nyt vikaa näössä tai taso pikkaisen alhaalla tai sit tää kaveri vaan näkee kaikki jostain syystä hyvänä. Ehkä se johtuu jostain hormooneista tän yksilön päässä. Tai geeneistä. Mulla on kyllä pari kaveria jotka panee ihan mitä vaan, siis rumia ja lihavia naisia.
Kyllä mä ainakin pidän suurinta osaa naisista kohtalaisen rumina. Ehkä niitä panna voisi jos vähän psyykkaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi karsitte valmiiksi jo ylipainoiset pois? Onko taustalla se oletus, että ylipainoiset ovat ilmanmuuta rumia? Vai onko oletus se, että ylipainoinen nainen ei voi olettaa kelpaavansa miehille ellei laihduta?
No yleensä naisen merkittävä ylipaino on miehille todellinen turn-off, joitain fetisistejä lukuunottamatta. Ylipaino on kuitenkin ominaisuus, johon voi vaikuttaa. Toisin kuin epäsymmetriset kasvonpiirteet.
On kyllä ihan turha puhua mistään nainen kuin nainen saa miehen, jos ylipainoiset karsitaan pois. Sehän tarkoittaa että ei saa.
Lisäksi on aika älytön ajatus, että ylipaino olisi asia jolle aina voisi tehdä jotain. Ei meillä varmaan lihavia olisi, jos se ylipainon hallinta olisi helppoa.
Ja sekin vielä, että en mä kyllä ole huomannut sellaistakaan ilmiötä, että ylipainoiset ei löytäisi miestä. Kyllä kaikki mun tuntemat on löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi karsitte valmiiksi jo ylipainoiset pois? Onko taustalla se oletus, että ylipainoiset ovat ilmanmuuta rumia? Vai onko oletus se, että ylipainoinen nainen ei voi olettaa kelpaavansa miehille ellei laihduta?
No yleensä naisen merkittävä ylipaino on miehille todellinen turn-off, joitain fetisistejä lukuunottamatta. Ylipaino on kuitenkin ominaisuus, johon voi vaikuttaa. Toisin kuin epäsymmetriset kasvonpiirteet.
On kyllä ihan turha puhua mistään nainen kuin nainen saa miehen, jos ylipainoiset karsitaan pois. Sehän tarkoittaa että ei saa.
Lisäksi on aika älytön ajatus, että ylipaino olisi asia jolle aina voisi tehdä jotain. Ei meillä varmaan lihavia olisi, jos se ylipainon hallinta olisi helppoa.
Ja sekin vielä, että en mä kyllä ole huomannut sellaistakaan ilmiötä, että ylipainoiset ei löytäisi miestä. Kyllä kaikki mun tuntemat on löytäneet.
Minusta erittäin rationaalinen. Helppoa laihduttaminen ei ole, koska lihava on syönyt väärin jo kauan, mutta kyllä se on mahdollista.
Oikeastaan ketju kertoo aika paljon millaisissa jännämiesporukoissa ja valkoroskan seassa osa naisista liikkuu. Koska kyllähän suurimmalle osalle ihmisistä on täysin käsittämätön tilanne, että jotain ihmistä haukutaan tuosta vaan rumaksi tms ravintolassa. Ei sympatiaa täältä. Itse olette seuranne valinneet!
#kilttimies
#mgtow
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Laamanen.
Mutta mies vaan oli/on silläkin.
Mua nuorempana juoksi kaikki pojat karkuun, kaverit seurusteli ja mua ei halunnut kukaan. Kun katson lapsuus-ja nuoruuskuviani, olin aivan tavallisen näköinen, jossain kuvissa jopa ihan nätti. En vieläkään ymmärrä miksei kukaan poika kiinnostunut. Kavereita mulla oli paljon. Vasta päälle parikymppisenä aloin ekan kerran seurustelemaan, nykyään 30+ ja olen naimisissa ja on lapsiakin, mutta edelleen jos menen baariin joku mies saattaa sanoa mua rumaksi. Enkä oikein vieläkään tiedä mikä mussa on niin kamalan rumaa. Harmi kun en kehtaa linkittää kuvaani.
Ai ettei ole naisia joista miehet eivät kiinnostu...? Täällä sellainen, en edes ole ruma, mutta 32 ja ensisuudelmakin kokematta. Haaveeksi taitaa jäädä miehen kosketus tässä elämässä.
"Anteeksi kun olen olemassa, ei musta kukaan koskaan kiinnostu."
Juu ei varmasti tuolla mentaliteetilla, se loistaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi mutta en viitsi linkata pärstää tänne naureskeltavaksi. On ollut enemmän tai vähemmän yrityksiä löytää mies (nettideitit, harrastukset, opiskelupiirit,,,) mutta ei kukaan kiinnostu. -ikisinkku 30v
Kukaan ei kiinnostu. Et siis ole saanut ainoatakaan viestiä nettideiteillä? Itse kokeilin hieman naisena oloa nettideiteillä (Suomi24 treffit). Laitoin profiilin iäksi 27 vuotta ja muutaman sanan profiiliin, ei kuvaa. Viestejä tuli melkein kymmenen yhdessä vuorokaudessa. Miehenä olen omana itsenäni (kuvattomana) ollut melkein vuoden enkä ole saanut yhtä ainoaa viestiä eikä kukaan ole edes vieraillut profiilissani.
Kokeilit väärin... Suppeasanainen profiili kerää paljon ns. onnen onkijoita ja kokeilijoita, jotka todellisuudessa eivät olisi lainkaan sopivia "naiselle". Seksiehdotuksia, oman isän ikäisiä miehiä, seikkailijoita... Kaikki haluaa testata, heruisiko sulta, kun sä et ole asettanut mitään rajoja. Joukossa varmasti myös pari perustylsää "moi mitä kuuluu"-viestiä, joista saattaisi seuratakin ihan kivatkin treffit, en sitä kiistä.
Mutta kuitekin, minä (en ole se jota lainasit) sain pitkään ja syvälliseen kuvalliseen profiiliini noin 4 yhteydenottoa per kuukausi. Sekin on toki enemmän kuin sinulla, mutta tuo "kymmeniä-satoja viestejä päivässä"-myytti ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkaansa ainakaan kaikilla vakavahenkisillä naisilla.
Eli kiinnostuneita miehiä riittää, mutta ei sellaisia, joita nainen pitäisi itselleen sopivina. Ja se sitten käännetään naisen mielessä niin, että muka kukaan mies ei olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai ettei ole naisia joista miehet eivät kiinnostu...? Täällä sellainen, en edes ole ruma, mutta 32 ja ensisuudelmakin kokematta. Haaveeksi taitaa jäädä miehen kosketus tässä elämässä.
Kerro tarinasi.
Miten tuo on mahdollista? Elätkö jossain täysin naisten keskellä; koti, työ, harrastukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hazaa kirjoitti:
Nähdäkseni naisten "ongelma" on se, että he itse viehättyvät niin harvoista miehistä.
Tämä ajaa naiset tavoittelemaan samoja miehiä. Ja silloin kauneuden merkitys kasvaa eksponentiaalisesti, koska naisissa on paljon kauniita. Luonnollisestikaan alimman desiilin naiset eivät mahda 50% kauneimpien joukkoon kuuluville mitään. Genetiikka ei vaan riitä. Sitten he kokevat itsensä rumiksi, kts. "kukaan ei tullut baarissa iskemään (paitsi se yksi lyhyt, yksi köyhä, yksi lihava ja yksi laiha)".
Jos vähemmän kauniille naisille kelpaisi tavalliset miehet, ongelmaa - rumuuden kokemusta - ei olisi.
Pohjimmiltaan kyse on naisten keskinäisestä vertailusta. Ei siitä etteikö joku nainen saisi miestä niin halutessaan.
Kyllä se "rumuuden kokemus" tulee naiselle ihan kuule miehiltä saaduista haukuista. Moni rumaksi sanottu nainen on joutunut kuulemaan tuota haukkumista miessukupuolen taholta jo hyvin nuorena, yläasteikäisenä.
NO joo, yläasteikäiset on vielä lapsia. Ne nyt haukkuu rumaksi jokaisen joka vähänkään poikkeaa massasta. Pitäis olla samasta muotista valettu, puettu ja asustettu kuin kaikki muutkin yläastelaiset. Mutta siis, haukkuuko aikuisetkin rumaksi?
Kyllä. Tässäkin ketjussa moni on kertonut, että baarissa aikuiset miehet ovat haukkuneet. Sellaistakin tapahtuu, että esim. kaupungilla notkuvat yläasteiän ylittäneet poika- ja miesporukat kommentoivat ohikävelevien naisten ulkonäköä. Voit uskoa, että osa niistä kommenteista on vähemmän mairittelevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran laittanut kuvani tänne (olen ruma, ja tiedän sen siitä, ettei mua ole koskaan isketty EDES BAAREISSA enkä ole koskaan seurustellut=kukaan mies ei ole koskaan ollut ihastunut muhun) ja sain vaan haukkuja että olen itserakas paska ja etten muka ole ruma ja tiedän sen itsekin (???) No pakkohan mun on olla kun en miehiltä mitään huomiota saa.
Istut tyttöporuka siellä jossain pimeässä nurkassa ? Sitten mietit miksi sinua ei koskaan tule kukaan iskemään. Meneppäs kuule joskus vaikka ihan yksin tai kaksin sinne baariin ja istu sellaisella paikalla jossa sinua jopa voidaan lähestyä. Muista hymyillä ja katsella ympäristöä.
Olen nähnyt sellaisia mätisäkkejä iskettävän baareista, että te ette edes uskoisi. Mutta ne tosiaan tulivat sinne iskettäviksi ja pitämään hauskaa, eivätkä majoittuneet jonnekin nurkkapöydän seinäkulmaan häpeämään itseään.
Olen yleensä isolla porukalla baarissa, en koskaan yksin/kaksin. (Ja yleensä jätkäporukalla niin että olen ainut nainen.) Tosin saatan kyllä hengailla yksin, esim käydä tiskillä juomassa ilman kaveria mutta siltikään miehet eivät lähesty. Enkä kyllä istu missään pimeässä nurkassa vaan kiertelen ympäriinsä ja nauran paljon. Ehkä mäkin vaan olen vitunmoinen mätisäkki ;)
No daa! Jos sä yleensä aina olet liikenteessä jätkäporukassa niin sinusta ajatellaan joko
a) olet jonkun porukassa olevan miehen tyttöystävä
b) olet lesbo
Mene nyt sinne baariin kaksin kaverisi kanssa.
En omista naispuoleisia kavereita ja yksin en baariin lähde.
Ei mustakaan oikein kukaan kiinnostu ikinä, vaikken itseäni rumana pidäkään ja olen positiivista palautettakin ulkonäöstäni saanut. En sitten tiedä, onko minun luonteessani tms. jotain luotaantyöntävää. Tosin onhan minulla laaja ystävä/tuttavapiiri, että kyllä sosiaalisten taitojenkin pitäisi olla kunnossa. No, kuka näistä tietää :D