Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Sormi amputoitu.
Sama täällä!
Käynyt strippiklubilla Losissa.
(Olen nainen, enkä ole kiinnostunut naisista. Ihan uteliaisuutta menin kavereiden kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut baarissa samassa seurueessa Arto Paasilinnan ja Jari Tervon kanssa. Ei yhtaikaa. En tuntenut heitä ennestään, eikä kaverini myöskään.
Arto Paasilinna istui joskus 80-luvulla Vanhan Kellarissa Jarno Hiilloskorven kanssa. Paasilinna yritti raivokkaasti iskeä minua, olin silloin parikymppinen.
Oli minun mielestäni toosi vanha ja vastenmielinen. Mutta nyt kun tsekkasin, eihän se ole minua kuin 15 vuotta vanhempi!
Sama syntymäpäivä (eri vuosi) puolison kanssa.
Olisi kyllä parempi jos yläpeukku olisi silloin, jos ei ole kokenut ja alapeukku jos on. Nyt suurin osa viesteistä sisältää 80%+ alapeukkuja.
Olen matkustanut junalla Kairosta Luxoriin puoli-ilmaiseksi, kun näytin HKL:n kuvallista kuukausikorttia muka kansainvälisenä opiskelijakorttina :-)
Valvoin 95 tuntia putkeen ja herätessäni olin päätynyt 4 tuntia ajassa taaksepäin.
Olen matkustanut väärällä lentokoneella väärään kohteeseen.
Liput oli toiseen kohteeseen.
Ollut Rolling Stonesien keikan jälkeen noiden bäkkärillä ja jatkobileissä.
Ostanut asunnon näkemättä sitä ensin.
Olen mennyt naimisiin samana päivänä kun olen ollut ensimmäistä kertaa mieheni kanssa samassa huoneessa.
Minulle on tehty suunniteltu sektio pystyviillolla. Leikkaavia lääkäreitä oli kolme.
Olen uinut samana kesänä Kuolleessa meressä, Välimeressä, Itämeressä ja Jäämeressä. Lisäksi muutamassa järvessä.
Minulle on tehty neljä sektiota.
Olen ollut Barcelonan metroasemalla klo 01 yöllä ja rintaliiveihini oli piilotettuna 7000 e. Olin menossa ostamaan kiinteistöä läheisestä pikkukaupungista ja pelkäsin, että laukku pöllitään. Niinpä piilotin rahat rintsikoihin. Ja minua ei ryöstetty ja kiinteistökaupat sujuivat hyvin.
Olin vuoden ikäisen lapseni kanssa Lontoossa kauan kauan sitten, 23-vuotiaana. Mulle tuli mallitoimiston edustaja tohkeissaan tyrkyttämään käyntikorttia :)
Ottanut Bile-Danilta suihin laivan vessassa.
Olen tehnyt kondomiin reiän saadakseni kolmannen lapsen.
Olen ryypännyt YO-kirjoituksissa enkä jäänyt siitä kiinni =D
Melkein ajanut autolla julkkiksen päältä.