Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen ollut lapsena kuukauden paskomatta.
2) Olen Tokiossa, Roppongissa matkaillessani päätynyt pieneen yökerhoon jossa muutama länkkäri ja loput yli 40-v. paikallisia salarymaneja tanssi sydämensä kyllyydestä ringissä paraparaa. Itse seurasin jälleen sivusta.
Hiljaisuuden retriitti tänä syksynä
3) Minua on kosittu eri miesten toimesta 4 kertaa, enkä toistaiseksi ole myöntynyt kellekään.
Nyt vihdoin seurustelen miehen kanssa jolle sanoisin kyllä :)
4) Ville Valo on ollut meillä yötä, kun olin yläasteella. Minä tosin olin siitä autuaan tietämätön. Hän oli meillä todella vain nukkumassa (humalaansa pois).
Olen kohdannut sieniretkellä metsässä karhun
Olen tavannut Bill Clintonin Kööpenhaminassa
Syksyisin, kun illat hämärtyy, katsellaan lepakoiden saalistusta oman kodin ikkunoista. Ne näkyy nopeina tummina vilahduksina. Kun valon suuntaa ikkunaan, se houkuttelee hyönteisiä ja lepakot tulee perässä. Silloin ne onnistuu välillä näkemään ihan selvästikin. Lapsista tämä on joka vuosi todella jännittävää.
Saanut Teemu Selänteeltä hänen nimmarillaan varustetun lätkämailan.
Löytänyt jouluaamuna isäni maksamassa lattialla kuolleena. 😢
Vierailija kirjoitti:
Elvyttänyt 3 päivää vanhaa vauvaani
Sori, Mietin että kuinka joku voi elvyttää yhtään ketään 3 päivää.
Ja sitten mietin että millainen / mikä on vanha vauva.
Olisiko pitänyt olla että: "elvytin 3:n päivän ikäistä vauvaani".
Vierailija kirjoitti:
Löytänyt jouluaamuna isäni maksamassa lattialla kuolleena. 😢
Ei maksamassa vaan makaamassa . Kiitos autocorrect tästäkin
Seksin harrastaminen paljaalla kahden eri naisen kanssa saman vuorokauden aikana.
Olen syöttänyt karhulle viinirypäleitä suoraan suuhun
Pyörtynyt koulussa tuolilta istualtani lattialle sen jälkeen kun sormeni jäi ovenkarmin ja kannettavan pöydän väliin puristuksiin ja oli muuttunut aivan liilan väriseksi, sitten sätkinyt lattialla opettajan yrittäessä auttaa minua sillä näin unta että veljeni yritti herättää minua vapaapäivänä kotona ja yritin "työntää hänet pois päin", opettajan luullessa unisätkymistäni epilepsiakohtaukseksi ja sitten "heräessä" huutanut saman opettajan naamaa päin "Mitä vittua?!"
Onneksi valmistuin jo niin ehkä tämä kokemus unohtuu joskus... :D
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut kahden kesken maailman rikkainta miestä.
Te (Hesarin?) toimittajat olette kyllä noloja, kun käytte lukemassa aaveetä. Ja vielä teette juttuja siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jutellt jared leton kanssa
Peukkujen mukaan 50 av-mammaa on jutellut jared leton kanssa. Yeah right.
Nyt tulee peräkkäin monta, tutut saattaa tunnistaa, mutta menkööt...
1) Olen ollut (mielenkiinnosta tutustumassa) timanttipolku-buddhalaisten rukous/mmeditaatio-hetkeen.