Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Jutellut Urho Kekkosen kanssa kaupassa
Joutunut ambulanssilla sairaalaan kauheissa tuskissa, kun vatsassa ollut kasvain repesi yllättäen.
Päässyt suosikkibändin keikalla lavalle!
Olen nainen ja harrastanut seksiä parhaan ystäväni kanssa.
Äh, osa tekstistä jäi puuttumaan. Otetaan uudestaan: Olen nainen ja harrastanut seksiä parhaan naispuolisen ystäväni kanssa. :)
Saanut Pentti Arajärveltä ruusun.
Sukulaisten hylkäys sairauden takia.
Mulle on ehdotettu eräänä vappuaattona panosessiota yle pasilan linkkitornissa. Joo, eli eräs ylellä työskennellyt mies iski ja fantasio tästä, mutta sehän kosahti kiinnostuksen puutteeseen minun osaltani, sekä keskimääräistä pahempaan, jopa fobiaa lähentelevään korkeanpaikan kammoon.
P.S ,tiesittekö että uutistenlukijoiden pöytien alla säilytettiin joskus peittoja ja tyynyjä?!
Ei ole koskaan kutsuttu illanistujaisiin / saunailtaan / viihteelle kaverin toimesta.
Pissannut housuun ruokakaupassa, aikuisena
Olen lentänyt helikopterilla Hyväntoivonniemen ympäri.
Ollut puolisotilaallisen järjestön jäsenten pippaloissa, kun emme uskaltanut kieltäytyä. Välillä kaikki häipyi ulos tappelemaan, asunnossa oli poikaystäväni lisäksi vain yksi vanha invalidimies.
Sain veronpalautusta tililleni, vaikka ulosotossa velkaa.
Harrastanut seksiä kolmen eri miehen kanssa yhtä aikaa.