Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
olen pettänyt miestäni yli 200 kertaa
Olen ollut tavallisessa 5-paikkaisessa henkilöautossa matkustajana seitsemän muun aikuisen ihmisen kanssa (kuski + 3 matkustajaa edessä + 4 takana).
Syntynyt keskosena, joutunut 3 viikkoisena leikkaukseen, josta moni ei ilmeisesti odottanut minun jäävän eloon, viettänyt elämäni ensimmäiset 2 kuukautta sairaalassa, saanut ennen sitä leikkausta hätäkasteen ja selvinnyt tuosta kaikesta ilman mitään vammoja tai sairauksia, vaikka monet (esim. perhe, suku ja useimmat minua hoitaneet lääkärit) olettivat, että minä en selviä edes elossa ja jos selviänkin, niin jonkinlaisia vaurioita siitä ajasta on jäätävä.
En tiedä miksi viestini hävisi(poistettiin?), mutta olen syönyt joutsenen lihaa, eikä se tarkoita sitä että olen salametsästänyt tai joku muu on. Tietyissa tilanteissa se on täysin mahdollista. Lankaan lentäneet kuolleet joutsenet ym. Mitään rikollista ei ole tapahtunut.
Nukkunut koko yön samassa sängyssä vajaa vuoden ikäisen leijonan kanssa.
Olen tehnyt kauan haaveilemani maailmanympärimatkan! :)
Olen ollut Mt Fujilla ruskan aikaan :)
Olen nähnyt Dalai Laman Sydneyssa muutamien metrien etäisyydeltä.
Olen halannut Suomessa "Free Hugs" kylttiä pitävää henkilöä
ollut elvyttämässä sydänkohtauksen saanutta kaukana metsässä, ei toipunut. Kannettiin tien varteen odottamaan ruumisautoa.
Vierailija kirjoitti:
Uhannut näpistelijää purjolla
Mitä ihmettä? :D Olisinpa ollut näkemässä! :D
Pannut minua hoitanutta lääkäriä kaksi kuukautta leikkauksen jälkeen. Olin 19-v ja lääkäri 61-v.
Olen ollut savusaunassa jakuuttien kanssa.
Olen syönyt illallista Tanskan kruunuprinssi Frederikin ja puolisonsa Maryn kanssa.
Olen kätellyt ja juonut kahvia Tanskan kuningatar Margrethen kanssa.
Olen kätellyt ja istunut kokouksessa siihen aikaan maailman rikkaimman miehen Carlos Slimin kanssa.
Olen ollut Eiffel-tornin alla olevissa katakombeissa.
Olen matkustanut Rovos Raililla.
Olen syönyt noin 10:ssä maailman top 50 listalla olevista ravintoloista
Olen ollut Formula1-kisojen VIP- vieraana ja päässyt varikolle.
Olen kokenut upean viikon mittaisen safarin Tansaniassa Prosper-nimisen privaattioppaan seurassa.
Taidan olla etuoikeutetussa asemassa...
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt illallista Tanskan kruunuprinssi Frederikin ja puolisonsa Maryn kanssa.
Olen kätellyt ja juonut kahvia Tanskan kuningatar Margrethen kanssa.
Olen kätellyt ja istunut kokouksessa siihen aikaan maailman rikkaimman miehen Carlos Slimin kanssa.
Olen ollut Eiffel-tornin alla olevissa katakombeissa.
Olen matkustanut Rovos Raililla.
Olen syönyt noin 10:ssä maailman top 50 listalla olevista ravintoloista
Olen ollut Formula1-kisojen VIP- vieraana ja päässyt varikolle.
Olen kokenut upean viikon mittaisen safarin Tansaniassa Prosper-nimisen privaattioppaan seurassa.Taidan olla etuoikeutetussa asemassa...
Näkökulmakysymys. Vaihtaisin vapaamuurarikokemukseni silmänräpäyksessä painikeskusteluun John Irvingin kanssa, sen kokenut on ollut etuoikeutettu. Haluaisin myös tietää tarinat kakkuun tallaamisen ja purjolla uhkaamisen taustalla, molemmat kuulostavat ikimuistoisilta :)
Olen tehnyt jotain hävytöntä papin kylppärissä.
Tuhlannut yhden illan aikana miesystäväni kanssa 1300€, kolmen tähden Michelin ravintolassa.
Pääsin avomiehen veljen ajamaan ralliauton kyytiin, perkele että pelotti mutta luotin silti täysin kuskiin ja kannatti, aivan mahtava kokemus!
Pitänyt kuollutta 460 g painavaa kuollutta poikaa sylissä.